Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini oli pelannut spiritismiä kavereineen..,

Vierailija
08.06.2015 |

Hei!

Stalkkasin teinin kaverin askin ja sain selville, että olivat pelanneet spiritismiä viikonloppuna... Lasi oli kuulemma liikkunut ja teinin kaveri oli peloissaan.

Kertokaapa minulle nyt, mitä teen tai onko ajatukseni, miten toimin väärä...? Otan asian ihan reilusti puheeksi lapseni kanssa. Pyydän häntä kertomaan, jos tilanteesta jäi pelkoja ja millaisia ne ovat. Jos tilanne jää kalvamaan ja minun keskusteluistani ei ole apua, niin sitten ammattilaiseen yhteys? Otanko yhteyden lasteni kavereiden vanhempiin?

Kun itse olin teini en uskaltanut moista kokeilla. Muistan kyllä kokeilleiden vahvat pelkotilat. Kaikkeen sitä äitinä joutuu!!

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen luulee olevansa jotain paholaisen voimien rinnalla mutta ei ole kuin yksi hyttynen. Saatana ei välitä ihmisestä tippaakaan. Käyttää hyväksi ja tuhoaa jos vain voi. Jeesuksen Kristuksen veri on ainoa joka suojaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 14:12"]Tuo on vain jatkoa Paholaisen eksytykselle, että asia saataisiin kuriin ottamalla yhteyttä joihinkin toisiin henkiin. Kaikki ne henget ovat samassa juonessa mukana. Jeesus on ainoa, joka ajattelee parastanne ja voi auttaa. Hänellä on kaikki valta taivaassa ja maan päällä, ja Raamatustakin löytyy monta kertomusta, joissa Hän on käskenyt pahoja henkiä poistumaan. Pyytäkää uskovia rukoilemaan puolestanne, jotta nämä pahat siteet katkeavat. Sanoutukaa niistä ja kaikesta okkultistisesta ääneen irti Jeesuksen nimessä. Pappi voi myös siunata kodin Jeesuksen nimessä ja veressä. Tärkeintä on, että pyydätte Jeesuksen elämäänne ja otatte vastaan syntien anteeksiantamuksen Hänen nimessään sekä lähdette kulkemaan Hänen seurassaan eteenpäin kohti taivaan kotia.
[/quote]

Mitäs kun en usko jumalaan tai saatanaan?
Uskon vain hyvään ja pahaan. Ne mitkä on sulle enkeleitä on mulle kavereita / henkiä.
Heidän kanssaan yritän kommunikoida mahdollisimman paljon, heiltä myös saan apua ja tukea elämässäni niin hyvissä kuin huonoissakin hetkissä.
En usko raamatun sanaan, mulle raamattu on vain satukirja siinä missä Lumikki ja seitsemän kääpiötäkin. En ole koskaan uskonut jumal-olentoihin vaan uskon korkeampaan voimaan, joka on mulle Karma. Ei ole jumala.
Ja mun näkemykseni mukaan kaikki uskonnot uskoo samaan ylempään voimaan. Niin kristinusko, islamin usko kuin muutkin.
Sun näkemyksesi ja uskosi mukaan kristinuskon jumala on ainoa oikea ja kaikki muu on saatanan eksytyksiä.
Ei sun uskontos ole yhtään sen oikeampi tai väärempi mitä munkaan. Sun silmissä mä menen helvettiin, mut uskomuksen mukaan sun tuomitsemisesi katsotaan Karman edessä kuoleman hetkellä. Siellähän sitten selittelet tuomitsemisiasi.

Vierailija
24/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille teinille, että henkiolentoja kuten enkeleitä, jumalaa, demoneita ja saatanaa ei ole olemassa, niin homma ratkeaa sillä. Ei jää traumoja.

Vierailija
25/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun satuolentoon uskova puhuu humpuukista..huomaatko mitää ristiriitaa..sama kun uskois aku ankkaa.mut hesse hopp ihan paskaa.spiritismi on leikkiä..kyl ne ahistukset tulee ihan ihmisen mielestä.

Vierailija
26/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 14:12"]

Tuo on vain jatkoa Paholaisen eksytykselle, että asia saataisiin kuriin ottamalla yhteyttä joihinkin toisiin henkiin. Kaikki ne henget ovat samassa juonessa mukana. Jeesus on ainoa, joka ajattelee parastanne ja voi auttaa. Hänellä on kaikki valta taivaassa ja maan päällä, ja Raamatustakin löytyy monta kertomusta, joissa Hän on käskenyt pahoja henkiä poistumaan. Pyytäkää uskovia rukoilemaan puolestanne, jotta nämä pahat siteet katkeavat. Sanoutukaa niistä ja kaikesta okkultistisesta ääneen irti Jeesuksen nimessä. Pappi voi myös siunata kodin Jeesuksen nimessä ja veressä. Tärkeintä on, että pyydätte Jeesuksen elämäänne ja otatte vastaan syntien anteeksiantamuksen Hänen nimessään sekä lähdette kulkemaan Hänen seurassaan eteenpäin kohti taivaan kotia.

[/quote]  AAMEN!

Vierailija
27/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Raamattu esille ja poikasi viereen. Tilanteessa olisi hyvä olla läsnä uudestisyntyneitä kristittyjä, tunnetko heitä?

Näin Raamatussa ajettiin henkiä ulos:

16. Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.
17. Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".
18. Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä.--

Apostolien teot 16:16-18

33. Ja synagoogassa oli mies, jossa oli saastaisen riivaajan henki. Tämä huusi suurella äänellä:
34. "Voi, mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut meitä tuhoamaan? Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä."
35. Niin Jeesus nuhteli häntä sanoen: "Vaikene ja lähde hänestä". Ja riivaaja viskasi hänet maahan heidän keskelleen ja lähti hänestä, häntä ollenkaan vahingoittamatta.--Luukas 4

Henget ovat kristityille alisteisia.

Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa. -Luuk.10.20

Vierailija
28/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 14:39"]Huvittavaa kun satuolentoon uskova puhuu humpuukista..huomaatko mitää ristiriitaa..sama kun uskois aku ankkaa.mut hesse hopp ihan paskaa.spiritismi on leikkiä..kyl ne ahistukset tulee ihan ihmisen mielestä.
[/quote]

Siis sun mielestä ihmisen täytyy uskoa raamattuun jotta voisi uskoa johonkin korkeampaan voimaan?
Mä oon rippiraamattuni vetäny röökipapereiks jo vuosia sitten.
Miksi siis sanot, että olen ristiriitainen uskontoni kanssa? En ole ristiriidassa, vaan harvinaisen selkeänä kaiken kanssa. En tarvitse uskomukseni pohjaksi kirjaa vaan mulle riittää ihan omat ajatukset. En tuputa ajatuksiani muille, jokainen uskoo siihen mihin haluaa.

Vierailija
29/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko, että katson Taroteilla kuinka asianlaita on?

30/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 14:44"]Ota Raamattu esille ja poikasi viereen. Tilanteessa olisi hyvä olla läsnä uudestisyntyneitä kristittyjä, tunnetko heitä?
[/quote]

Miksi ihmeessä läsnä pitäisi olla uudestisyntyneitä kristittyjä? Riittää että keskustelee papin kanssa.

Vierailija
31/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:16"]Henkimaailma ja henkimaailma. Kyse on ihmisen psyyken ilmiöistä. Jos henkimaailma on olemassa, sitä ei taatusti kiinnosta ihmisten säikyttely. Senhän pitää pystyä olemaan houkutteleva ja harhaan vievä, jotta pystyy saamaan ihmisen puolelleen. Mörköjen ja pahalaisten pelko tulee ihan sieltä omien korvien välistä. Ihminen, joka uskoo että henkimaailma voi vahingoittaa häntä on jo tunnistanut sen, että oma psyyke ei kestä sellaisilla asioilla pelleilyä. 
[/quote]

Eli sun uskomuksesi on siis ainoa oikea, muut ovat väärässä ja hoitoon passitettavia?

Vierailija
32/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:51"]

Hei! Stalkkasin teinin kaverin askin ja sain selville, että olivat pelanneet spiritismiä viikonloppuna... Lasi oli kuulemma liikkunut ja teinin kaveri oli peloissaan. Kertokaapa minulle nyt, mitä teen tai onko ajatukseni, miten toimin väärä...? Otan asian ihan reilusti puheeksi lapseni kanssa. Pyydän häntä kertomaan, jos tilanteesta jäi pelkoja ja millaisia ne ovat. Jos tilanne jää kalvamaan ja minun keskusteluistani ei ole apua, niin sitten ammattilaiseen yhteys? Otanko yhteyden lasteni kavereiden vanhempiin? Kun itse olin teini en uskaltanut moista kokeilla. Muistan kyllä kokeilleiden vahvat pelkotilat. Kaikkeen sitä äitinä joutuu!!

[/quote]

Katselkaa yhdessä pro taikureita youtubesta ja koettakaa keksiä miten ne sen teki. 
ei välttämättä onnistu, mutta auttaa palauttamaan kriittisen näkokulman.

Vierailija
33/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...anteeksi pito kirjoittaa asian eikä sasin...

Vierailija
34/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasi on oikeasti liikkunut niin nyt olisi tilaisuus tienata sillä miljoona dollaria

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2015041019495141_fd.shtml

Vierailija
35/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhee. Nyt saatananperkele varmaan tulee ja nirhaa ne lapsipoloiset nukkuessaan.

Vierailija
36/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvon itse saatanan demonia ja olen saanut häneltä menestystä, rahaa ja naisia. Sekä ikuisen nuoruuden. Pidän yhteyttä häneen, herraani, quija-laudalla. aaklouk. taapmal. nema. sytsily. ellanataas.

Vierailija
37/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa jutella nuorten kanssa ...senkin, joka ei ole peloissaan.

Voi mennä oikeesti... Sekaisin, jos on herkkä mieli. Ja psykologille suosittelisint. Ilmeisesti on nyt jäänyt aika iso trauma jollekulle siellä...mennyt itsensä yli.

ja se kannattaa puhua, että jos jotain on, niin ne ei ole meidän elävien asioita. Eihän me voida tietää muusta. Eikä meidän tarvitse tietää muusta. Niitä ei tarvi tässä elämässä miettiä. Eletään me tässä maailmassa. Tää on meitä varten.

meidän elämä on täällä ja tässä ja nyt.

Vierailija
38/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

999

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan