Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini oli pelannut spiritismiä kavereineen..,

Vierailija
08.06.2015 |

Hei!

Stalkkasin teinin kaverin askin ja sain selville, että olivat pelanneet spiritismiä viikonloppuna... Lasi oli kuulemma liikkunut ja teinin kaveri oli peloissaan.

Kertokaapa minulle nyt, mitä teen tai onko ajatukseni, miten toimin väärä...? Otan asian ihan reilusti puheeksi lapseni kanssa. Pyydän häntä kertomaan, jos tilanteesta jäi pelkoja ja millaisia ne ovat. Jos tilanne jää kalvamaan ja minun keskusteluistani ei ole apua, niin sitten ammattilaiseen yhteys? Otanko yhteyden lasteni kavereiden vanhempiin?

Kun itse olin teini en uskaltanut moista kokeilla. Muistan kyllä kokeilleiden vahvat pelkotilat. Kaikkeen sitä äitinä joutuu!!

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas. Et kai sä tosissasi ota tuollaista lasten hömppää? Pelkotiloja! Traumoja! No otapa kuule ihan reilusti puheeksi ja sano että leikkiminen on lasten työtä, antaa palaa vaan.

Vierailija
2/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaat sianverellä peiliin mystisiä kuvioita ja esität, ettet näe niitä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota heti yhteys poliisiin ja lasten vanhempii.Se on vaarallinen peli ja siinähän saattaa käydä pahasti, ja jos on kerta lasikin liikkunut!!!!Kukaanhan ei ole voinut tahallaan liikuttaa sitä lasia??Soita heti jollekkin kallonkutistajalle myös he hoitavat nämä asiat ,lapset on saatava hoitoon ..

Vierailija
4/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja vastauksia teillä! Itse muistan, miten kauhusta kankeina sitä pelanneet olivat. Olen vain ihan aidosti huolissani näistä nuorista.

Ap

Vierailija
5/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.spiritisminuhrit.ry

Kannattaa heti hakea kriisiapua teineille. Itse suosittelisin saarnaajaa, se voi tulla kotiin suorittamaan eksorsismin lapsellesi ja hänen riivatuille ystävilleen. Netistä löytyy myös vertaistukiryhmiä spiristismissä traumatisoituneille. Olen pahoillani lapsesi puolesta, teillä on nyt vaikeat ajat edessä. Toivottavasti lapsesi toipuu. Voimia!

Vierailija
6/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on nuorena "pirua pelanneet", kerrot teinille että lasi liikkuu kun joku sitä liikuttaa, yleensä se joka peliä ehdottaa. Tämä kuuluu pelin juoneen, ei saa paljastaa kikkaa vaikka tietää...

Vierailija
7/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoilaisen voimien kanssa leikkiminen ei ole todellakaan leikin asia, vaikka monet sille naureskelevat. Ei ole kyse leikkimisestä tai nuorten hassuttelusta. Henkimaailma on totisinta totta, vaikka sitä ei näe, ja kutsumalla pahoja voimia apuun ja "näyttämään voimansa" asettaa itsensä altiiksi niiden vaikutuksille. Juttelisin pojan kanssa tapahtuneesta. 

Vierailija
8/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:10"]

Juttelisin pojan kanssa tapahtuneesta. 

[/quote]

Pojan?

Vierailija
9/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 minä en ole pelannut, koska näin, mitä se sai aikaan herkimmissä, sitä pelanneissa. Kiva, jos te saitte naurut tästä. Ap

Vierailija
10/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:25"]

7 minä en ole pelannut, koska näin, mitä se sai aikaan herkimmissä, sitä pelanneissa. Kiva, jos te saitte naurut tästä. Ap

[/quote]

Kannattaisi varmaan kasvattaa lapsensa olemaan uskomatta kaikenlaiseen hölynpölyyn.

Vierailija
11/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:01"]

Kaikki on nuorena "pirua pelanneet", kerrot teinille että lasi liikkuu kun joku sitä liikuttaa, yleensä se joka peliä ehdottaa. Tämä kuuluu pelin juoneen, ei saa paljastaa kikkaa vaikka tietää...

[/quote]

Ihanko totta? En minä ainakaan.

Kaverit joskus yläasteiässä sitä kokeili ja tuloksena oli, että yksi teki itsemurhan ja toinen joutui nuorisopsykiatriselle osastolle tepettuaan perheen koiran kuristamalla. Spiritismin yhteyttä asioihin ei välttämättä ole, heikot yksilöt sen kanssa leikkii.

Vierailija
12/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spiritismi on tosiaan ihan oikea uhka. Moni kuka on ollut tekemisissä sen kans on joutunut kärsimään tosi inhottavia seurauksia, kuten painajaisia tai tosi kovaa ahdistusta. Kannatan varmasti jutella lapsen kanssa ja kehottaa ettei jatkossa toimisi niin. Se kun ei ole ihan harmitonta huvia. Jos alkaa olla jotain jälkiseuraamuksia niin yksi hyvä ja ilmainen keino on rukous. Jumala kuuntelee kaikkien vilpittömän rukoukset ja auttaa. Aina apu ei ole sellaista mitä ehkä odotti mutta lopulta sillä on aina hyvät seuraukset. Tuollaiset saarnaajat sun muut on ihan yhtä humpuukia. Kukaan ei voi puhdistaa toista ihmistä ainakaan omassa voimassa. Tosin kautta aikojen on ollut näitä spiritistisiä tapoja harjoittavia joilla on ollut kyky parantaa vaikka ns riivattuja. Ainut vaan että tekevät työn itsekin ns riivattuna ja siitä ei hyvä heilu. Ottavat vielä rahaakin siitä kun taas Jeesuskin sanoi että ilmaiseksi olette saaneet, ilmaiseksi antakaa. Tsemppiä. Juttele lapsen kanssa ja tosiaan ei kannata noihin saarnaajajuttuihin lähteä. :)

Vierailija
13/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:01"]

[/quote]

Ihanko totta? En minä ainakaan.

Kaverit joskus yläasteiässä sitä kokeili ja tuloksena oli, että yksi teki itsemurhan ja toinen joutui nuorisopsykiatriselle osastolle tepettuaan perheen koiran kuristamalla. Spiritismin yhteyttä asioihin ei välttämättä ole, heikot yksilöt sen kanssa leikkii.

[/quote]

Höpö höpö, ihan urbaanilegendaa tuollaiset itsarit ja koiran kuristamiset. Kaikkea sinäkin uskot.

Vierailija
14/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan pelanneeni spiritismiä teininä kaverin kanssa. Oltiin yöllä kahdestaan hänen luonaan, talo muutoin oli tyhjänä kun vanhemmatkin oli poissa. Istuttiin sitten sängyssä peiton alla vierekkäin ja kuumoteltiin jokaista liikahtavaa varjoa tai pientä ääntä. :D
Me oltiin luettu jostain kaikkia typeriä sääntöjä, mitä pitäisi tehdä kun spiritismiä pelaa. Peitettiin lakanoilla kaikki peilit/ikkunat ja kaikki mistä voi heijastua oma peilikuva. Lasikin olisi pitänyt rikkoa tai tuhota pelin jälkeen, koska seuraava, joka siitä juo, saisi ylleen jonkun kirouksen tai vastaavaa. Ei rikottu lasia vaan yritettiin saada kaverini ärsyttävä isäpuoli juomaan siitä. :D
Olihan se silloin jännää, mutta ei siitä kyllä mitään traumoja tai pelkotiloja jää. Minuakin nykyään vaan naurattaa koko "kokemus".

Vierailija
15/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

spiritismi on vaarallinen peli ja kaverini kuoli siihen. Ohjaa nuoret papin puheille. spiritismi ei ole leikkiä vaan totista totta.

Vierailija
16/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muksuna pelasin parin kaverin kanssa tuota.
Alkuun ei tapahtunut mitään ja homma leikiksi. Sitten alkoi tapahtumaankin. Meillä paloi kynttilöitä huoneessa ja yhtäkkiä kynttilöiden liekit leimahti pitkiksi ja paloivat tovin todella pitkällä ja vakaalla liekillä.
Alkoi kuulua koputuksia ja raapimisen ääniä ympäriltä. Lasi liikkui vaikka kukaan ei siihen koskenutkaan ja silloin pyydettiin useaan otteeseen lupaa lopettaa peli. Lupaa ei helpolla herunut.
Kun saimme vihdoin luvan lopettaa pelaaminen huone muuttui todella kylmäksi.
Lasi rikottiin ja pelialusta poltettiin.
Vaan vielä tänäkin päivänä meistä jokainen kokee erinäisiä asioita ympärillään. Mulla monesti tulee kylmiä kohtia kotiin ja kissat reagoi niihin milloi murinalla ja sähinällä, milloin taas karkuun juosten. Joskus on kotonani yön aikana auottu kaikki kaappien ovet ja laatikot keittiössä. Kissat ei niitä auo, sen tiedän 100% varmuudella.
Joskus myös kuuluu hiljaisessa asunnossani selkeitä askelten ääniä, musiikkia ja puhettakin.
En ole mennyt papin pakeille, koska en usko siitä olevan mulle apua. Olen tällä hetkellä henkisellä opintoreissulla, jotta opin kommunikoimaan henkien kanssa ja saisin pahan pois kotoani. Hyviäkin henkiä luonani on paljon. Silloin oloni tunnen turvalliseksi ja hyväksi. Silloin kun luonani on pahoja henkiä niin oloni on ahdistunut ja pelokas.
Tiedän, ettei tätä kukaan täällä usko ja mut toivotetaan hoitoon pikimmiten. Tiedän myös, että kokemuksiani vähätellään ja niille etsitään järkevää selitystä, mutta itse tiedän mitä olen kokenut.
Onneksi mulla on yksi kaveri joka haluaa auttaa mua saamaan henkinen yhteys henkiin ja oppia kommunikoimaan heidän kanssaan.
En hae kokemuksillani mitään huomiota, kerroin vain oman tarinani siitä mitä spiritismi voi aiheuttaa pelaajilleen.
Ap, juttele muksusi kanssa asiasta ja jos tuntuu, että kotona alkaa tapahtumaan outoja asioita tai muksu alkaa ahistumaan niin menkää papin puheille. Mielellään katolisen papin puheille, heillä kun on kokemusta ja koulutusta demonologiaan.

Vierailija
17/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain jatkoa Paholaisen eksytykselle, että asia saataisiin kuriin ottamalla yhteyttä joihinkin toisiin henkiin. Kaikki ne henget ovat samassa juonessa mukana. Jeesus on ainoa, joka ajattelee parastanne ja voi auttaa. Hänellä on kaikki valta taivaassa ja maan päällä, ja Raamatustakin löytyy monta kertomusta, joissa Hän on käskenyt pahoja henkiä poistumaan. Pyytäkää uskovia rukoilemaan puolestanne, jotta nämä pahat siteet katkeavat. Sanoutukaa niistä ja kaikesta okkultistisesta ääneen irti Jeesuksen nimessä. Pappi voi myös siunata kodin Jeesuksen nimessä ja veressä. Tärkeintä on, että pyydätte Jeesuksen elämäänne ja otatte vastaan syntien anteeksiantamuksen Hänen nimessään sekä lähdette kulkemaan Hänen seurassaan eteenpäin kohti taivaan kotia.

18/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas päivän nauruista.

Vierailija
19/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko Hämeenlinnasta? :D

Vierailija
20/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yksi kaveri, joka sairastui skitsofreniaan sen jälkeen.

Spiritismissä otetaan yhteyttä henkimaailmaan, joka on siis hyvin todellinen. Se ei ole leikkiä. Hyvin vaarallista. Demonit osaavat vakuuttavasti teeskennellä esim. kuollutta sukulaista. Raamattu ei turhaan kiellä ottamasta yhteyttä näihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi