Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole rakastunut miesystävääni

Vierailija
01.02.2022 |

Seurustelua takana reilu puoli vuotta ja alusta asti on tuntunut siltä että hän täydentää minua ja voisin elää hänen kanssaan loppuelämäni. Haaveissani hän on tuleva aviopuolisoni ja tulevien lasteni isä. Hän on hyvä miesystävä ja koen että meillä on hyvä suhde. Emme virallisesti asu yhdessä mutta meistä toisen etätöiden ansiosta olemme nukkuneet arviolta 80 % öistä samassa paikassa tänä seurusteluaikana. Olemme noin kolmekymppisiä. Molemmilla takana pitkiä parisuhteita mutta ei avioliittoa tai lapsia.

Ajauduin eräänä päivänä mietiskelemään yleisesti prisuhteen etenemistä ja aloin kokea että itseltäni puuttuu/on vajavaisina tunteet. Nautin yhteisestä ajasta ja voisin kuvailla häntä monilla positiivisilla adjektiiveilla, mutta en voisi kuvitellakaan puhuvani rakkaudesta, ihastuksesta tai edes välittämisestä.

Miltä kuulostaa mammoille? Samaistuuko joku vai olenko minä nyt se kamala ämmä joka roikottaa miestä? Haluaisin kuitenkin kokea että välitän hänestä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen ja jokainen parisuhde on erilainen joten vaikea kenenkään ulkopuolisen on sanoa miltä jonkun pitäisi tuntua. Itse olen kanssa seurustellut nyt miesystäväni kanssa 5 kk ja meiltä puuttui kokonaan suhteesta se alkuhuuma mitä olen aikaisimmissa parisuhteissa/säädöissä/ihastuksissa kokenut. Ei ollut missään vaiheessa sellaista palavaa ihastumista että sydän pamppailisi ja suu kuivaisi kun näkee toisen ja menee ihan sanattomaksi ja veteläksi eikä tiedä miten päin olla. Ei ollut myöskään sitä vaihetta että pakko olla kokoajan yhdessä ja kuulla toisen ääni ihan muuten vaan.  Sen tilalla taas on alusta asti ollut tosi vahva yhteen kuuluvuuden tunne, tuntenut olonsa turvallisesksi ja kotoisaksi toisen seurassa ja heti ensitreffeistä lähtien tuntunut että voin olla ihan täysin oma itseni mitä aikaisemmissa suhteissa ei ole tapahtunut edes 8kk seurustelun jälkeen. Hänen tuoksunsa on mulle jotenkin käsittämättömän rauhoittava ja hänen halaamisensa jotenkin tuntuu vaan oikealta, jotenkin siltä että hänen sylinsä on kun mulle tehty. Kaikki vaan jotenkin loksahtaa paikoilleen eikä ole koskaan kenenkään kanssa ollut yhtä hyvä olla. Ihastuminen, välittäminen, rakastuminen ja rakastaminen on kaikki hyvin eri asioita. Itse taisin hypätä ihastumisvaiheen yli suoraan välittämisestä rakastamiseen. Haluan olla tuon miehen kanssa loppuelämäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi