Aspat! Karmeimmat asiakkaanne/asiakastyypit?
Ja muuta avautumista saa myös harrastaa, se on vain terapeuttista!
Kommentit (67)
Pahimpia halveksuvasti puhuvat (vaikka kuinka yrität itse olla kohtelias), tytöttelijät sekä fyysisesti ja henkisesti seksuaalisesti ahdistelevat.
Ensimmäinen ahdistelu jäi tietenkin elävästi mieleen. Olin 16-vuotias ja kaupassa apulaisena. Vieras ~50v mies käveli ensin ohi ja huitaisi "vahingossa" kassilla minua pepulle. Kohta samainen mies tuli kohti ja puristi ihan selkeästi peffasta. Monta yötä meni ahdistellessa ja pelotti mennä töihin yllättävän pitkän aikaa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:26"]Yksi paha on Espoolainen keski-ikäinen mies. Oli asia mikä hyvänsä, häntä on Yritetty Kusettaa. Hän Ei Hyväksy sellaista. Hän on sentään diplomi-insinööri. Hän ei ole kuka tahansa. Ihan sama mitä teet tai sanot, se ei hänelle kelpaa, koska hänellä on vaihdevuodet. Ei enää espoolaisia minulle, kiitos.
[/quote]
Just näin, yks kusipää niin laitat kaikki parisataa tuhatta espoolaista samaan kastiin :) järki käteen...
[/quote]
Espoolaiset ovat tuollaisia, siis miehet. Naiset ovat kanalehmiä. Kaikki.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:06"]
Kaikki mamut ja mannet. T: sossuntäti
[/quote]
rasismia
[/quote]
realismia
Minua aspatyössä ärsytti se, että teitpä niin tai näin, niin se oli aina jonkun mielestä väärin. Joku aina suuttui kun hänelle tarjosi kuittia. Joku toinen taas suuttui kun häneltä kysyi, että haluaako kuitin. Kuitti kun kuuluisi ojentaa hänelle kysymättäkin. Hohhoijaa. Onneksi ei enää tarvitse tehdä asiakaspalvelutyötä. Tunnen suurta myötätuntoa niitä kohtaan jotka sitä tekevät.
Espoolaisena DI mainittakoon nyt että ihminen voi opiskella huippu lääkäriksi tai huippu insinööriksi tai huippu juristiksi mutta asiakaspalveluun ei voi opiskella, jos siinä haluaa olla huippu siihen pitää syntyä.
USA on aivan ylivoimainen ykkönen tässä, joskin Aasiassa on jo monta maata jossa palvelu on jo loistavaa, Suomi ei missään nimessä kuulu tässä asiassa TOP listalle, ja sillä ei ole merkitystä ostitko, hampurilaisen, TV:n, auton vai talon tai peräti rivitalon.
Suomessa on kohdalle osunut noin 5 hyvää asiakaspalvelijaa, kaikille olen antanut palautetta suoraan, ja lisäksi myöhemmin myös heidän esimiehelle/organisaatiolle.
Asia on vaan niin että suomalaista EI ole tehty asiakaspalvelijaksi... suomalaisena Suomessa en edes odota saavan mitään palvelua, kukaan suomessa ei tätä odota. Ulkomailla tilanne on täysin päinvastoin.
Tämä ei siis ole pelkästään omaan asumishistoriaan perustuva väite vaan ihan tutkittu juttu
Lääkärin työssä yksi pahimmista on haisevat asiakkaat. Yleensä haisut saa tuuletettua käynnin jälkeen, mutta kerran oli niin pahalta haiseva potilas etten kertakaikkiaan kyennyt tutkimaan häntä. Pyysin häntä menemään pesulle ja varaamaan sitten uuden ajan. Kerran myös yhden naisen römpsä gynen tutkimuksessa haisi niin pahalle, että tutkimuksen jälkeen ikkunat ja ovet auki, itse pois huoneesta ja parinkymmenen minuutin kuluttua huoneeseen vasta pystyi palaamaan.
Porsastelijat - näitä löytyy joka ketjuravintolasta ja huoltsikalta. Tämmöisen pikku possun jälkeen pöytä näyttää siltä, kuin joku olisi levittänyt koko ruokalistan pitkin pöytää, tuoleja ja lattiaa. Jos vieressä sattuu olemaan joku tekokukka-sisustuselementti, niin on sinnekin tungettu roskia ja ruokaa. Jos emakolla on vielä pikkupossut mukana, niin ainakin pilttiä löytyy sitten joka puolelta ja pikkupossut käy leikkipaikallakin syömässä, ettei vain ketsuppi unohdu seiniä ja leluja koristamasta.