Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aspat! Karmeimmat asiakkaanne/asiakastyypit?

Vierailija
07.06.2015 |

Ja muuta avautumista saa myös harrastaa, se on vain terapeuttista!

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaiset naiset baarissa, jotka on laittanu uudet korkkarit ekaa kertaa jalkaan tänään, sitten kävelee paljain jaloin ja jaa lasinsirut jalkoihinsa, vaikka käsketty laittaan ne kengät jalkaan ettei näin tapahtus. Sitten itketään.

Vierailija
22/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaiset valittajat. Olin pikaruokapaikassa töissä ja sinne aina aika ajoin tuli tälläinen keski-ikäinen rouva jonka mielestä kaikki oli aina huonosti ja väärin ja pahaa ja vaikka mitä! Aina jo ovelta tunnisti hänet ja jännityksellä odotti mikä nyt mättää.. Milloin oli pekoni huonosti paistettu tai salaatti oli ihan liian isoksi leikattua ja aina piti mainita että kilpailevalla yrityksellä on niin paljon parempaa.. Jaaha.. no mitäs aina itse tuli sitten sinne syömään :D
.
Toinen ärsyttävä on kun ravintolassa lounasaikaan jolloin on lounasbuffet ja maksu kassalle, nämä menevät suoraan vain pöytään istumaan ja sitten hirveä raivari kun heitä ei palvella !!!
.
Vielä yksi ihana pikaruokala muisto: "tästä hampurilaisesta tippui ketsuppia lapsen paidalle" ahaa? Opeta lapsesi syömään sottaamatta niin ei tipu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaat - Jonossa on oltu jo tovi ja vasta oman vuoron tullessa aletaan miettimään mitä otetaan tai kysymään 1-vuotiaalta mitähän se pikku-Leena tahtoisi ottaa. Sitten kun on pitkän pohdinnan jälkeen päätetty niin sitten pitäisi vielä miettiä ottaako kahvia vai teetä vai jotain kylmää juotavaa. Lyön tuottet kassaan ja ilmoitan loppusumman, mutta asiakas alkaakin kaatamaan kahvia ja availemaan teepussia. Kahvi ja tee on sijoiteltu kassan jälkeen otettavaksi, jotta pääsen ottamaan seuraavan asiakkaan, mutta taas odotellaan hidasta. Sitten kun koko komeus on kasassa niin kaivetaan kolikkopussi esille ja aletaan tihrustamaan oliks toi nyt 20 vai 50 snt.
Puhevaikeudet - Jokaisen tuotteen kohdalla lukee nimi ja hinta ja tuotteen saa pyytämällä minulta. Aika monesti pyydetään toi leipä tosta (vitriinissä seittemää eri sorttia), tai toi mustikkajuttu (pulla, piirakka, leivos vai kakkupala?). Eilen joku tilasi multa yhden juuston... Ja sitten kassalla kysyn tuleeko sen pullan lisäksi jotain, niin vastaus on ei. Varmistan vielä, että eikö kahvia tai teetä tms. niin heti ollaan, että niin niin kahvi tottakai. Sitten kysyn vielä, että pieni vai iso niin vastaus on joko joo tai "tavallinen". Nii kumpi??????

Vierailija
24/67 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:26"]Monien edellä mainittujen lisäksi itseäni raivostuttaa, että asiakkaat antavat minulle esim. Banaanin kuoria ja jäätelötikkuja. "Onks sulla roskista siinä..." Kuitin antaminen roskiin on ihan ok, mutta ei juuri syödyn jätskin tikkua -____-
[/quote]

Aaaaaa tämä! Aina tyhjä kahvikuppi tai smoothiemuki tai banaaninkuori tai patukan kääre. Tai lapsen mikä tahansa roska. Raivostuttaa! En halua koskea sun roskiin! Mene muualle niiden kanssa!

Vierailija
25/67 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:26"]Monien edellä mainittujen lisäksi itseäni raivostuttaa, että asiakkaat antavat minulle esim. Banaanin kuoria ja jäätelötikkuja. "Onks sulla roskista siinä..." Kuitin antaminen roskiin on ihan ok, mutta ei juuri syödyn jätskin tikkua -____-
[/quote]

Aaaaaa tämä! Aina tyhjä kahvikuppi tai smoothiemuki tai banaaninkuori tai patukan kääre. Tai lapsen mikä tahansa roska. Raivostuttaa! En halua koskea sun roskiin! Mene muualle niiden kanssa!
[/quote]

Tai räkäinen nenäliina. Yöhh!
-"Onko sulla roskista?"
-"Ei ole kuin pelkkä paperiroskis, roskat voi viedä tuohon ulko-oven viereiseen roskikseen."
.... aasiakas antaa mulle kuitenkin haisevan banaanikuoren tai nenäliinan.

Vierailija
26/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi paha on Espoolainen keski-ikäinen mies. Oli asia mikä hyvänsä, häntä on Yritetty Kusettaa. Hän Ei Hyväksy sellaista. Hän on sentään diplomi-insinööri. Hän ei ole kuka tahansa. Ihan sama mitä teet tai sanot, se ei hänelle kelpaa, koska hänellä on vaihdevuodet. Ei enää espoolaisia minulle, kiitos.

Vierailija
27/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksaja, ehdottomasti. Hän maksaa veroja, hänellä on oikeus tehdä milloin mitäkin.

Vierailija
28/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numeropalveluun muutaman rohkaisevan nauttinut omaishoitajamamma soitteli ja kysyi erään hoitokodin numeroa. Olivat hoitokodissa hiljattain laittaneet numeron salaiseksi, joten en sitä numeroa saanut asiakkaalle kertoa. Asiakas oli ennenkin numeropalvelun kautta saanut numeron ja suoran yhdistämisen hoitokotiin, mutta nyt siis en voinut kun olivat laittaneet numeron salaiseksi. Mamma vetäisi kauheat raivarit ja tietysti kiroili, haukkui ja nimitteli, kun on ennenkin numero löytynyt mutta nyt ei. Ei kuulemma lopettaisi puhelua ennen kuin numero löytyy. Numeropalvelija ei itse saanut katkaista puhelua, joten yli vartin verran meni kuunnellessa mamman juttuja ja selittäessä ystävälliseen sävyyn, että numero on salainen. Lopulta puhelu päättyi haista vittu -huutoon (asiakkaan puolesta siis:D) ja muutaman sekunnin päästä olikin jo uusi asiakas linjoilla.

Kyllähän noita numeropalvelussa tuli päivittäin (varsinkin viikonlopun ilta- ja yövuoroissa), kun satoja asiakkaita päivässä palveli, mutta tuo jostain syystä jäänyt mieleen. Johtui ehkä siitä viinan kyllästämästä ihanasta vähän pettävästä harakkamaisestä äänestä.

Vierailija
29/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ niin kauhean hienoa leikkivä tuhiseva ja ynseästi ynisevä nainen. Yleensä tämä ihmistyyppi käy myöhään illalla ostoksilla surullisen ostoskorinsa kanssa. 

Mut joo, asiakaspalvelutyö on mulle ihan jees vaikka siinä välillä kestämistä onkin :D

Vierailija
30/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen känninen ämmä. T: taksari

Vierailija
31/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulvaton huuliveikko, keski-ikäinen maailman väsyneimpiä vitsejä heittävä mies. "Jaa, toi on varmaan ilmainen kun ei piippaa!", "En tarvi kuittia, ei mee verotukseen, hahahhaah!" yms. vakilainit on jo kuultu...

Tyypit, jotka valittavat jostain mitättömästä (esim. kuitin antamisesta) paljon kauemmin kuin pelkän eikiitoksen sanominen veisi. 

Pakko saada alennusta, vaikka rahaa olisi ja tuote olisi täysin moitteeton. Sori, en päätä hintoja enkä voi alennella ihan miten sattuu.

Vierailija
32/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihninen joka ei muistanut korttinsa pin-koodia, talon numeroaan, löytänyt avaimiaan. Saatti avaimien löydöstö, että sain Herran sisälle. Oli talvi ja pakkasta, joten piti hoitaa sisälle kotiinsa.
T. Taksikuski

Vierailija
33/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatti avaimiaan=muistanut osoitettaaan.

Vierailija
34/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin häitä järkkäämässä, jossa morsiammen äiti painotti koko ajan kuinka haluaa oman näköisensä häät. Tämä samainen muori myös purki häästressinsä meihin työntekijöihin. Paikalle mentäessä ei edes esitellyt itseään vaan alkoi huutamaan samantien meille jostain aivan turhasta. Morsiammelle äitimuori kävi koko ajan valittamassa kuinka me teimme kaiken väärin jne ja loppujen lopuksi me kuulemma pilasimme hänen tyttärensä häät. Morsian itki illan pilalle menneitä häitä. Palkkojen saaminen meni aikamoiseksi tappeluksi. Kuulin myöhemmin, että seuraavissa kekkereissä oli toinen pitopalvelu ja sama kohtelu odotti heitäkin.

Vierailija
35/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:08"]Kerran olin häitä järkkäämässä, jossa morsiammen äiti painotti koko ajan kuinka haluaa oman näköisensä häät. Tämä samainen muori myös purki häästressinsä meihin työntekijöihin. Paikalle mentäessä ei edes esitellyt itseään vaan alkoi huutamaan samantien meille jostain aivan turhasta. Morsiammelle äitimuori kävi koko ajan valittamassa kuinka me teimme kaiken väärin jne ja loppujen lopuksi me kuulemma pilasimme hänen tyttärensä häät. Morsian itki illan pilalle menneitä häitä. Palkkojen saaminen meni aikamoiseksi tappeluksi. Kuulin myöhemmin, että seuraavissa kekkereissä oli toinen pitopalvelu ja sama kohtelu odotti heitäkin.
[/quote]
.
Onneksi itse haluan pienet ja maistraattihäät :) ei tarvitse pelätä tai stresssta.
Se taksari

Vierailija
36/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset tätiporukat. Ensin jonotetaan kälättäen kassalle, ja vasta sitten havahdutaan miettimään tilauksia, vaikka juomatarjonta on isolla fontilla seinällä ja syötävät vitriinissä/tiskillä. No mutta! Minne meni Pirkko? Marjattakin on vasta laittamassa takkia naulakkoon! Oliko Pirkko vessassa, näetkö Sinikka? Hei mää maksan! Älä nyt, laita lompsa pois! Hei mitä me tilataan! Oi voi voi, tossakin kakussa on varmaan kauheesti kaloreita, pitäisköhän sortua... Niin montako kaloria, etkö kassaneiti muka tiedä? Otan vain latten! 

Ja jono kasvaa... Lopulta kun rouvat saavat päätettyä kuka maksaa kenetkin ja kortit on vingutettu, joku tajuaa ettei tilannutkaan kahvia ja toinen haluaa vielä vaihtaa (tässä vaiheessa baristan jo lähes valmiiksi saaman) rasvattoman, kofeiinittoman latten light-limppariin.

Vierailija
37/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjekurssilla valmistunut Kuluttaja Asiamies.

(Todellisuudessa siis katsonut Kuningaskuluttajan kaikki jaksot, vuodesta 2007)

MINÄ tiedän OIKEUTENI! (Ei tiedä, eikä ainakaan velvollisuuksia.)

Vierailija
38/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupattelijat! Jos on hiljaista, niin voihan sitä sanan, toisen tai muutamankin vaihtaa, mutta ruuhkassa ei todellakaan jaksa alkaa keskustella kaikesta taivaan ja maan välillä saatika kuunnella avautumista asiakkaan ongelmista. Pahimpia ovat tyypit, jotka toteavat minun näyttävän siltä, että raamatun lukeminen voisi tehdä hyvää (????).

Vierailija
39/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teeppäs mulle tällänen, tee tätä, tee sitä, tää on hei SUN TYÖ-TÄS" yms. pompottelu ja väheksyntä. Kuulee yleensä keski-ikäisiltä miehiltä. Ei ikinä kiitä, hymyile, moikkaa tai pyydä kauniisti, vaan aina tullaan vaatimaan palvelua sillä asenteella että "pompottelenpa tässä tota nuorta palvelijatyttöä".
Ja sit nää samat ihmiset jotka jankuttaa aina et "tää on hei sun hommaa, sun pitää tehdä tää kun tää on sun työtäs" ei koskaan anna mun tehdä mitään rauhassa, vaan sit ne napittaa siinä vieressä ja yrittää opastaa mulle kuinka tehdä työni. Huoh.

Vierailija
40/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä parturi-kampaaja. Asiakas n.35 vuotias mies: "hahhahhaa, tää sun seuraava tukanleikkuu ratkaisee sen että kuinka monta asiakasta saatte lisää meijän taloyhtiöstä" Teki mieli sanoo et vitun mulkku tollanen säälittävä pikku homppeli ei mua pelota. Hyvänä aspana tietenkin vain leikkasin hänelle hyvän tukan ja tyydyin hieman hymähtämään hänen kommenteilleen kuinka minä tyttö olen nyt pulassa jos hänen tukkansa huonosti leikkaan. Todellisuudessa olen 12 vuotta alalla ollut, suuren asiakaspiirin omistava, kilpailuissakin menestynyt "tyttö". Tämä nyt on vaan tietynlainen asiakastyyppi muiden joukossa josta saan hyvät naurut myöhemmin tilanteen mentyä ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän