Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aspat! Karmeimmat asiakkaanne/asiakastyypit?

Vierailija
07.06.2015 |

Ja muuta avautumista saa myös harrastaa, se on vain terapeuttista!

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä myyjänä kaupassa ja nää vituttaa PALJON:

- Asiakkaat, jotka eivät tervehdi eivätkä kiitä... Ja näitähän Suomesta löytyy!

- Asiakkaat, jotka puhuvat kännykkään kassalla! Tää on vaan niin törkeetä! 

- Asiakkaat, jotka eivät katso yhtään lastensa perään vaan antavat näiden sotkea myymälää, rikkoa tuotteita, juosta hippaa ympäri myymälää... Haloo! Laittakaa lapsenne ens kerralla vaikka talutushihnaan. 

Vierailija
42/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen taksiasiakas jonka baari-ilta on päättynyt riitelyyn miehen kanssa. Ensin itkua ja parkua. Sitten kännykkä soi ja päätetään kääntyä takaisin baariin. Puhelun aikana tulee raivokohtaus ja käännytään taas kotiin. Viimein perillä ollessa ei rahaa tahdo millään löytyä ja sitä vaativa kuski haukutaan saatanan lesboksi ja vitun huoraksi. Maksuksi tarjotaan sitten kännykkää tai "huippukalliita" korkokenkiä. Tilanteen aikana käydään mahdollisesti fyysisesti päälle. Lopulta annetaan rahapussi tai koko käsilaukku kuljettajalle joka saa itse etsiä sieltä kortin jolla maksu onnistuu. Ja tietenkin kortin etsimisen aikana huudetaan "älä pengo mun tavaroita lehmä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa paniikkihäiriöstä kärsivistä ihmisistä.

Vierailija
44/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tänään vahingossa asiakkaalta haluaako hän kuittia, en muista yhtään miksi, yleensä vaan tyrkytän sitä kuittia asiakkaalle niin eiköhän siitä vedetty herne nenään. "Kyllähän se kuitti pitää aina automaattisesti antaa ja blaa blaa." Näitä typeriä tyhjän nillittäjiä vihaan yli kaiken. Minua ei edes haittaa yhtään, että ihmiset eivät kiitä tai tervehdi, mutta nämä nillittäjät ovat niin rasittavia. 

Vierailija
45/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:19"]Rupattelijat! Jos on hiljaista, niin voihan sitä sanan, toisen tai muutamankin vaihtaa, mutta ruuhkassa ei todellakaan jaksa alkaa keskustella kaikesta taivaan ja maan välillä saatika kuunnella avautumista asiakkaan ongelmista. Pahimpia ovat tyypit, jotka toteavat minun näyttävän siltä, että raamatun lukeminen voisi tehdä hyvää (????).
[/quote]

Tämä. Täytyy jaksaa myhäillä ja vastailla vaikka ei vähempää voisi kiinnostaa ja jos ei ole asiakkaita niin mulla on MUITA TÖITÄ. En silloin halua rupatella säästä sen vakioasiakkaan kanssa kenestä en edes ihmisenä kamalasti pidä.

Vierailija
46/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:26"]Yksi paha on Espoolainen keski-ikäinen mies. Oli asia mikä hyvänsä, häntä on Yritetty Kusettaa. Hän Ei Hyväksy sellaista. Hän on sentään diplomi-insinööri. Hän ei ole kuka tahansa. Ihan sama mitä teet tai sanot, se ei hänelle kelpaa, koska hänellä on vaihdevuodet. Ei enää espoolaisia minulle, kiitos.
[/quote]

Just näin, yks kusipää niin laitat kaikki parisataa tuhatta espoolaista samaan kastiin :) järki käteen...

Vierailija
47/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:16"]

Keski-ikäiset tätiporukat. Ensin jonotetaan kälättäen kassalle, ja vasta sitten havahdutaan miettimään tilauksia, vaikka juomatarjonta on isolla fontilla seinällä ja syötävät vitriinissä/tiskillä. No mutta! Minne meni Pirkko? Marjattakin on vasta laittamassa takkia naulakkoon! Oliko Pirkko vessassa, näetkö Sinikka? Hei mää maksan! Älä nyt, laita lompsa pois! Hei mitä me tilataan! Oi voi voi, tossakin kakussa on varmaan kauheesti kaloreita, pitäisköhän sortua... Niin montako kaloria, etkö kassaneiti muka tiedä? Otan vain latten! 

Ja jono kasvaa... Lopulta kun rouvat saavat päätettyä kuka maksaa kenetkin ja kortit on vingutettu, joku tajuaa ettei tilannutkaan kahvia ja toinen haluaa vielä vaihtaa (tässä vaiheessa baristan jo lähes valmiiksi saaman) rasvattoman, kofeiinittoman latten light-limppariin.

[/quote]

En ole asiakaspalvelutyössä mutta matkustan töihin junalla ja näitä on aina samassa vaunussa kälättämässä kammottavaan ääneen. Jos joutuisin työssäni kuuntelemaan, menettäisin mielenterveyteni. Joten tsemppiä!

Vierailija
48/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalle tulevat naiset, jotka eivät osaa päättä mitä haluavat. "Ois kiva saada jotain uutta. Mut ei paljoo tummenpaa, eikä saa vaalentaa, kun menee tukka huonoon kuntoon. Leikatakaan ei saa paria senttiä enenpää, kun oon vuoden kasvattanut. Eikä saa kerrostaa kauheesti, kun tulee sitten niin ohut." Tai asiakkaat, jotka tuovat kuvan, jonka mukaan leikataan/värjätään ja kun lopputulos (naama) ei ole sama kuin kuvassa, niin ei olla tyytyväisiä.

Vierailija
49/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:26"]

Yksi paha on Espoolainen keski-ikäinen mies. Oli asia mikä hyvänsä, häntä on Yritetty Kusettaa. Hän Ei Hyväksy sellaista. Hän on sentään diplomi-insinööri. Hän ei ole kuka tahansa. Ihan sama mitä teet tai sanot, se ei hänelle kelpaa, koska hänellä on vaihdevuodet. Ei enää espoolaisia minulle, kiitos.

[/quote]

Hahahahah! Asun Espoossa mieheni kanssa. Mies on DI. Voin vakuuttaa, että hän on mitä sietämättömin, jos hän uskoo Tulleensa Kusetetuksi. Oi. Voi. 

Vierailija
50/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää asiakkaat, jotka eivät osaa lukea alennusilmoituksia. Tyyliin asiakkaalla on kädessään 200g Atrian makkarapaketti "Tän piti olla kaks euroa! Siellä hyllyssä oli lappu ja lehdessäkin iso ilmoitus!" Soitan osastolle ja saan kuulla että niin, se on 300g Pirkan nakkipaketti, joka on tarjouksessa. "JAA, no oli kyllä todella epäselvät merkinnät!" 

Vierailija
51/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:26"]

Yksi paha on Espoolainen keski-ikäinen mies. Oli asia mikä hyvänsä, häntä on Yritetty Kusettaa. Hän Ei Hyväksy sellaista. Hän on sentään diplomi-insinööri. Hän ei ole kuka tahansa. Ihan sama mitä teet tai sanot, se ei hänelle kelpaa, koska hänellä on vaihdevuodet. Ei enää espoolaisia minulle, kiitos.

[/quote]

Hahahahah! Asun Espoossa mieheni kanssa. Mies on DI. Voin vakuuttaa, että hän on mitä sietämättömin, jos hän uskoo Tulleensa Kusetetuksi. Oi. Voi. 

[/quote]

Kerro joku esimerkki! Haluan kuulla tekeekö tuo espoolaisuus jonkin poikkeuksen verrattuna muuten vain normisti sietämättömään asiakkaaseen?

Vierailija
52/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 05:48"]

Hihanpituuksilla ja napina siis*

[/quote]

Lehmät? Really?

Vierailija
53/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka tulevat syömään pikaruokaravintoloihin (mäkkäri, hese yms) ja odottavat saavansa huippuluokan ruokaa... Sitten suuttuvat kun eivät sitä saa.

Vierailija
54/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon töissä ruokakaupan kassalla, ja ehkä karmein omalle kohdalle osunut asiakas on ollut yksi kalju keski-ikäinen mies. Kysyin mieheltä plussakorttia, koska a. meidän nyt vain on kysyttävä sitä korttia b. asiakkaat usein unohtaa ja sit pitää ruveta korjaamaan sit kuittia kun kuitenkin haluavat ne plussapisteet. Mies ei vastannut mitään ja ajattelin, ettei varmaan kuullut. Kysyin uudestaan, mikä oli virhe. Tyyppi sai hirvittävän raivokohtauksen, huusi ja kirosi jotain mitä en enää edes muista (jotain liittyen sen kortin kysymiseen ja koko plussasysteemiin), uhkasi tulla sinne kassan puolelle ja vetää turpaan jne. Tällasia tapauksia onneks on harvassa, suurin osa asiakkaista on ihan kivoja ja normaaleja :D 

Vierailija
55/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien edellä mainittujen lisäksi itseäni raivostuttaa, että asiakkaat antavat minulle esim. Banaanin kuoria ja jäätelötikkuja. "Onks sulla roskista siinä..." Kuitin antaminen roskiin on ihan ok, mutta ei juuri syödyn jätskin tikkua -____-

Vierailija
56/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyrä pyyntö olisi asiakkaille, että kertoisivat jos tuotteessa on jotain vikaa. Välillä kun löydän astioita siivotessani kerran haukattuja leivonnaisia ja puoliksi juotuja kahveja. En tiedä onko tuotteen valmistuksessa käynyt virhe vai eikö asiakas vain ole pitänyt siitä. Meidän kahvilalle on eat.fi sivustolla mahdollisuus antaa arvostelu ja joku oli sinne kirjoittanut, että hänen tyttärensä oli käynyt paikassamme ja tuotteessa oli kuulemma ollut vikaa. Miksi tytär ei tullut itse sanomaan vaan on äidilleen kertonut ja äiti kirjoittanut sellaiselle kanavalle josta ei kauhean helposti palaute löydä perille.

Vierailija
57/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:08"]

Ärsyttää asiakkaat, jotka eivät osaa lukea alennusilmoituksia. Tyyliin asiakkaalla on kädessään 200g Atrian makkarapaketti "Tän piti olla kaks euroa! Siellä hyllyssä oli lappu ja lehdessäkin iso ilmoitus!" Soitan osastolle ja saan kuulla että niin, se on 300g Pirkan nakkipaketti, joka on tarjouksessa. "JAA, no oli kyllä todella epäselvät merkinnät!" 

[/quote]

Sounds like Cittari.

Vierailija
58/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:06"]

Kaikki mamut ja mannet. T: sossuntäti

[/quote]

rasismia

Vierailija
59/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulasten vanhemmat joilla on aina kiire ja stressi sekä väsyneet kakarat, jotka vänisee ja niille sitten huudetaan.

Olin töissa vaatekaupassa, jossa sovistuskopeille mentäessä odotetaan jonossa omaa vuoroa ja sitten asiakkaan sovitettavat vaatekappaleet lasketaan ja annetaan numerokyltti. No kauniina ja kiireisenä lauantai-iltapaivänä oli jonoa tavalliseen tapaan n. 10 ihmisen verran, kun vauvan äiti puskee jonon ohi mitään sanomatta ja syöksyy suoraan juuri vapautuneeseen sovituskoppiin edellisen asiakkaan juuri poistuessa. Päätin pitää naista silmällä hänen poistuessaan ja jatkoin jonon hoitamista ja sovitettujen vaatteiden järjestelyä. No nainen tulee viimein ulos ja ojentaa minulle paskavaippaa! Kun en heti ota vaippaa kysyy sitten että voitko laittaa tämän roskikseen? Pyydän naista yhtävällisesti viemään vaipan kaupan oven vieressä olevaan ulkoroskikseen. Kesäkuumalla kun ei huvita työskennellä paskavaipan kanssa samassa kopperossa koko loppupäivää. Nainen tietenkin tuohtuu ja lähtee manaillen ulospäin. Olisi edes kysynyt ensin ennen johon ohittamista ja sovituskopin vessana käyttämistä, niin olisin voinut ehkä ottaakin vaipan myohemmin itse vietäväksi.

Vierailija
60/67 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on aina oikeassa-tyypit ovat niin raivostuttavia. Kerran, kun mamman maksu peruttiin, hän sanoi laittaneensa pin-koodin (joten on muka maksanut) ja vetosi siihen, että asiakas on aina oikeassa- kliseeseen. Noh, en anna ruokia ilmaiseksi vaikka kuinka olisit asiakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi