Vartija tarkisti laukkuni tänään kaupassa
Teki sen vielä siinä julkisesti, takanani jonottavien ihmisten uteliaiden silmien alla. Joku nainenkin (asiakas) tuli katsomaan laukkuuni. Vartija ihmetteli "vaaleaa pussia" ja pyysi näyttämään sen. Se oli oksennuspussi jota kannan mukanani (paniikkihäiriö, emetofobia). Siinä se sitten vielä penkoi laukkuni ja kun mitään ei löytynyt niin sanoi vaan, että asia kunnossa. Jumalauta, että mua hävetti. Mun tietääkseni tollaiset tarkastukset pitäisi hoitaa jossain muualla kassalla?!
Kommentit (48)
Mitä merkitystä sillä on missä kaupungissa tämä tapahtui? Siitä on varmaan joku 12 vuotta aikaa. -27-
Keskisen kyläkaupassa ainakin todistetusti aikoinaan kuvasivat.
Varastelivia pikkutyttöjä pitäisi pamauttaa kerran kaksi pampulla keskelle otsaa että oppisivät. Olisi hauska olla vartijana ja nauraa näitä kettutyttöjä jotka tietävät "oikeutensa". Suomessa ei yksikään varas epäily pääse laukkua näyttämättä kaupasta pihalle.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 03:05"]Mitä merkitystä sillä on missä kaupungissa tämä tapahtui? Siitä on varmaan joku 12 vuotta aikaa. -27-
[/quote]
Niin. Mikään ei muutu, kun ihmiset eivät saa tietoa ja boikotoi. Kyseisellä myymälällä paikkakunnalla x saattaa vieläkin olla kyseenalaisia käytäntöjä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 03:13"]
Niin. Mikään ei muutu, kun ihmiset eivät saa tietoa ja boikotoi. Kyseisellä myymälällä paikkakunnalla x saattaa vieläkin olla kyseenalaisia käytäntöjä.
[/quote]
Niin joo, tämä. Se oli Turussa. -27-
Mä en antais tarkastaa. Soittakoon poliisit, mulla on aikaa odotella niitä.
Siis jossain muualla kuin kassalla :D sori typot. Ap
Lähetä palautetta kauppaan! Ei tuo ole oikea tapa toimia...
Parempi kai tuo on kuin että pyytää jonnekin sivummalle? Noin ainakin muille asiakkaille jää kuva että et ole syyllinen mihinkään. Rutiiniahan tuo kyllä on, turha ottaa henkilökohtaisesti.
Mulla tuli kaupassa paniikkikohtaus ja oli päästävä nopeasti pois, niin näytin sitten laukun siinä. Vasta kun pääsin autoon istumaan niin tajusin kunnolla mikä meni väärin. Ap
Mulle on joskus nuorempana tehty sama! Oli nöyryyttävää ja siinä kovaan ääneen huusi et avaa kassisi. Olin hiljainen ujo tyttö ja menossa yökylään joten mulla oli tietty pikkaritkin siellä laukun pohjalla. Muistan kuinka hävetti kun jouduin nekin kaivaa sieltä esille!
Joo pistinkin palautetta ihan nimellä ja laitoin yhteystiedotkin mukaan. Ap
Voi ei 7, ymmärrän :( tosi inhottavaa. Ap
Kuulostaa kyllä omituiselta tarkastukselta. Ei käsittääkseni saa asiakasta tuolla tavalla nolata vaan pitäisi se tarkastus tehdä vähintään vähän sivummalla. Tuon uteliaan naisasiakaan olisin kyllä toivottanut hevon vittuun ihan itse vaikka ei vartijakaan olisi siihen ylimääräisiä saanut päästää ihmettelemään.
10: Mulkaisin sen verran pahasti sitä ämmää, että se onneksi lähti siitä. Ap
Mä en itse suostuisi minnekään syrjälle koppeihin tarkastukseen, vaan vaatisin sitä tehtäväksi kassalla. Teininä farkkuihin oli jäänyt hälytin ja jouduin koppiin kopeloitavaksi. Kauppa ei tietenkään edes kuuluttanut, että oli väärinkäsitys.
Kerrohan ihmeessä kauppa missä tuo tapahtui... Aika uskomattomalta tuo kuulostaa, joten laita kaupan nimi..
Kerro mikä kauppakeskus niin tiedämme mitä pitää välttää
Jyväskylässä tapahtui ja kauppa oli Sale. Enpä viitti sen kummempia tietoja laittaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 02:56"]On totta. Kauppa oli muistaakseni OneWay. -27-
[/quote]
Niin MISSÄ? Stockmannin pulju, voi olla Helsingissä, Tapiolassa, Tampereella...ym.