Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartija tarkisti laukkuni tänään kaupassa

Vierailija
07.06.2015 |

Teki sen vielä siinä julkisesti, takanani jonottavien ihmisten uteliaiden silmien alla. Joku nainenkin (asiakas) tuli katsomaan laukkuuni. Vartija ihmetteli "vaaleaa pussia" ja pyysi näyttämään sen. Se oli oksennuspussi jota kannan mukanani (paniikkihäiriö, emetofobia). Siinä se sitten vielä penkoi laukkuni ja kun mitään ei löytynyt niin sanoi vaan, että asia kunnossa. Jumalauta, että mua hävetti. Mun tietääkseni tollaiset tarkastukset pitäisi hoitaa jossain muualla kassalla?!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 02:56"]On totta. Kauppa oli muistaakseni OneWay. -27-
[/quote]

Niin MISSÄ? Stockmannin pulju, voi olla Helsingissä, Tapiolassa, Tampereella...ym.

Vierailija
2/48 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä on missä kaupungissa tämä tapahtui? Siitä on varmaan joku 12 vuotta aikaa. -27-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisen kyläkaupassa ainakin todistetusti aikoinaan kuvasivat.

Vierailija
4/48 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastelivia pikkutyttöjä pitäisi pamauttaa kerran kaksi pampulla keskelle otsaa että oppisivät. Olisi hauska olla vartijana ja nauraa näitä kettutyttöjä jotka tietävät "oikeutensa". Suomessa ei yksikään varas epäily pääse laukkua näyttämättä kaupasta pihalle.

Vierailija
5/48 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 03:05"]Mitä merkitystä sillä on missä kaupungissa tämä tapahtui? Siitä on varmaan joku 12 vuotta aikaa. -27-
[/quote]

Niin. Mikään ei muutu, kun ihmiset eivät saa tietoa ja boikotoi. Kyseisellä myymälällä paikkakunnalla x saattaa vieläkin olla kyseenalaisia käytäntöjä.

Vierailija
6/48 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 03:13"]

Niin. Mikään ei muutu, kun ihmiset eivät saa tietoa ja boikotoi. Kyseisellä myymälällä paikkakunnalla x saattaa vieläkin olla kyseenalaisia käytäntöjä.

[/quote]

Niin joo, tämä. Se oli Turussa. -27-

Vierailija
7/48 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en antais tarkastaa. Soittakoon poliisit, mulla on aikaa odotella niitä.

Vierailija
8/48 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jossain muualla kuin kassalla :D sori typot. Ap

Vierailija
9/48 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä palautetta kauppaan! Ei tuo ole oikea tapa toimia...

Vierailija
10/48 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai tuo on kuin että pyytää jonnekin sivummalle? Noin ainakin muille asiakkaille jää kuva että et ole syyllinen mihinkään. Rutiiniahan tuo kyllä on, turha ottaa henkilökohtaisesti.

Vierailija
11/48 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kaupassa paniikkikohtaus ja oli päästävä nopeasti pois, niin näytin sitten laukun siinä. Vasta kun pääsin autoon istumaan niin tajusin kunnolla mikä meni väärin. Ap

Vierailija
12/48 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on joskus nuorempana tehty sama! Oli nöyryyttävää ja siinä kovaan ääneen huusi et avaa kassisi. Olin hiljainen ujo tyttö ja menossa yökylään joten mulla oli tietty pikkaritkin siellä laukun pohjalla. Muistan kuinka hävetti kun jouduin nekin kaivaa sieltä esille!

Vierailija
13/48 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pistinkin palautetta ihan nimellä ja laitoin yhteystiedotkin mukaan. Ap

Vierailija
14/48 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei 7, ymmärrän :( tosi inhottavaa. Ap

Vierailija
15/48 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä omituiselta tarkastukselta. Ei käsittääkseni saa asiakasta tuolla tavalla nolata vaan pitäisi se tarkastus tehdä vähintään vähän sivummalla. Tuon uteliaan naisasiakaan olisin kyllä toivottanut hevon vittuun ihan itse vaikka ei vartijakaan olisi siihen ylimääräisiä saanut päästää ihmettelemään.

Vierailija
16/48 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10: Mulkaisin sen verran pahasti sitä ämmää, että se onneksi lähti siitä. Ap

Vierailija
17/48 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse suostuisi minnekään syrjälle koppeihin tarkastukseen, vaan vaatisin sitä tehtäväksi kassalla. Teininä farkkuihin oli jäänyt hälytin ja jouduin koppiin kopeloitavaksi. Kauppa ei tietenkään edes kuuluttanut, että oli väärinkäsitys.

Vierailija
18/48 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan ihmeessä kauppa missä tuo tapahtui... Aika uskomattomalta tuo kuulostaa, joten laita kaupan nimi..

Vierailija
19/48 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mikä kauppakeskus niin tiedämme mitä pitää välttää 

Vierailija
20/48 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä tapahtui ja kauppa oli Sale. Enpä viitti sen kummempia tietoja laittaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi