Tähtään velhoksi. Saa kysyä
Tähtäimeni on saavuttaa velhous. 8-vuotta olisi vielä jäljellä.
- Welho-oppilas
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:10"]
Kas, täällähän käy oppilaitakin. T. ihka aito velho.
[/quote]
Kadehdin teitä oi ylhäisyys! Olen kuitenkin panostanut velho-opintoihin 8-vuotta siitä hetkestä kun pillu alkoi kiinnostaa, nyt olisi toinen 8-vuotta jäljellä valmistumiseen eikä voimien menetys ole ollut edes lähelläkään. Pelkään vuosia 30-60 välillä jolloin naiset ovat epätoivoisimpia ja saattavat pitää minua "hyvänä miehenä" ja hamuta voimiani.
Samaan aikaan kuin kirjoitan tätä niin telkkarista tulee mainos jossa todetaan Harry Potterin olevan velhojen velho. Vähän epäilen sitäkin asiaa...
-Welho-oppilas
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:49"]
Kateellisena luen ketjua... olin jo pitkällä velho-opinnoissani, enää n. 5 vuotta jäljellä, mutta sitten lankesin!
Yllättyksekseni nainen tulikin luokseni käymään kutsusta ja jonkin aikaa tapailtuamme menetin voimani. En tiedä kannattiko vaihtokauppa, vieläkin olemme yhdessä... joskus vaan mietin millaista olisi ollut elämä velhona.
[/quote]
Uskon, että velhous ja suuren tietoisuuden saavuttaminen on hienompaa kuin basiliskin ulkoiluttaminen putkistoissa. Aion kieltäytä kunniasta jos tilanne eteeni joskus tulee, koska velhous on päämääräni eikä sitä kukaan vie minulta. Kuitenkin olen tähän asti pärjännyt ilman mitään naisnussuttelupusutteluja niin eiköhän toinenkin 22-vuotta mene huomaamatta. Miksi sitten ei koko elämä? Naiset muutenkin aiheuttavat vain vitutusta ja kaljuuntumista hankalalla luonteellaan.
- Welho-oppilas
Toivottavasti pääset tavoitteesesi!
M32 (2013 Velhokoulusta valmistunut)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:18"] Onko sulla iso taikasauva? Mikä leveys? Tumma vai vaalee? Useinko kiillotat? Minkälainen ydin? Toimiiko edes? Onko se ikinä menny rikki? Mitä kaikkee sillä voi tehä? [/quote] Liiankin iso velholle. Väri on paahtopaistimainen. Pari-kolme kertaa viikossa tulee kiillotettua. Ydin on onttoa tammea. Hyvin toimii. Ei ole mennyt rikki. Sillä voi tehdä monelaista, kuten laukoa pimeyden taikoja hiljaisuuteen tai sitten lähettää matkaan kultaisen suihkun. - Welho-oppilas [/quote] Kuulostaa hyvältä. Saat varmaan kehuja noin terhakasta sauvasta?
[/quote]
En esittele, saati kehuskele sauvallani julkisesti joten en saa kehuja. Se sauva vain valitsi minut ja sen kanssa on pärjäiltävä.
- Welho-oppilas