Tykkääkö miehesi matkustelusta?
Täälöä saa aina lukea, että matkustelu on miehille turn off
Nykyinen mieheni tykkää, tosin nyt koronan takia ei olla vielä tehty yhteisiä matkoja muuta kuin kotimaassa.
Exänikin tykkäsi, tosin loppuaikoina vain kaveriporukassa. Muistan kun erottiin, hän muutti uuden naisensa luo ja facesta näin lomakuvia. Olivat reilussa kahdessa vuodessa käyneet 8 reissua, niissä paikoissa, joihin aina olin halunnut mennä, mutta miestä ei kiinnostanut =( Poistin face-kaveruuden.
Kommentit (13)
Palstamiehille nyt kaikki on turn-off.
Tykkää ja on matkustellut hyvin paljon, on hänellä rahaakin siihen. Ei muuten ole suomalainen.
Tykkää, ehkä vielä enemmän kuin minä.
Molemmilla meillä myös haave asua vähän aikaa pois Suomesta
En tykkää matkustella, koska on niin masentavaa tulla takaisin Suomeen. Menee liian kauan aikaa toipua.
T: Palstamies.
Vierailija kirjoitti:
Tuo muualla asuminenhan on sitten ihan eri asia kuin matkustelu. Itse en "matkustelusta" välitä mutta olen pariin otteeseen ulkomailla asunut j mielellään lähtisin taas jos vaan työkuviot saisi järjestymään (ts. työn ulkomailta).
Tykkää, olemme matkustelleet paljon sekä yhdessä että erikseen, maailman ympäri on tullut kierrettyä. Aloitettiin jo nuorena, 16-17 v. kiertelemällä Eurooppaa ristiin rastiin. Ja ulkomailla on asuttu moneen otteeseen, asutaan nytkin.
Kyllä tykkää, mutta tuonne pohjoiseen päin. Olen itsekin käynyt muutaman kerran mukana, Pohjois-Norjassa on hienoja paikkoja. Itse tykkään enemmän kaupunkilomista ja niillä olen käynyt lasten kanssa. Ihan huippumukavia reissuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo muualla asuminenhan on sitten ihan eri asia kuin matkustelu. Itse en "matkustelusta" välitä mutta olen pariin otteeseen ulkomailla asunut j mielellään lähtisin taas jos vaan työkuviot saisi järjestymään (ts. työn ulkomailta).
Kyllä, tiedostamme tämän hyvin ja juuri siksi haluaisimme tuon kokemuksen, koska matkaillessa sitä ehtii usein vain raapaisemaan pintaa ja yleensä se pintakin on sitä kiiltävää osuutta.
No jaa. Jos minä tai joku kaveri ei olisi mukana, niin ei häntä kiinnostaisi lähteä mihinkään. Korona-aikanakaan ei ole kaivannut matkustamista, toisin kuin minä. Mukava matkakumppani hän kyllä on.
Tykkän kunhan akkaa ei tartte ottaa mukaan.
Kyllä tykkää, enemmän hän on luultavasti matkustanut kuin minä. On myös asunut ja työskennellyt ulkomailla. Ennen koronaa teimme 4-6 ulkomaanmatkaa vuodessa, useimmiten yhdessä.
Kyllä kaikki kumppanit tykänneet. Samoin tutut ja kaverit.