Kauppoja, joissa ette halua käydä?
Kommentit (85)
Kaikki jossa myydään oksettavaa kånken-reppuja, partioaitta nyt alkuun.
Kaikki sellaiset liikkeet, jotka kannustavat itsepalveluun, korttimaksuun yms. mikä vähentää työllisyyttä. Jos haluan jotain omatoimisesti, niin osaan tilata sen Kiinasta itsekin.
Kärkkäinen ihan periaateessa.
Asiointimiellyttävyyden takia välttelen sitten noita liian isoja hypermarketteja, kun en jaksa etsiä sieltä hehtaarin kokoisesta tilasta niitä tavaroita samalla väistellen keskellä käytävää tönöttäviä kanssa-asioijia ja sitten jonottaa ylipitkissä kassajonoissa, kun joku tökkii kärryllä selkään ja edellä olija ei ole muistanut punnita tomaattejaan.
Marimekon tehtaanmyymälä herttoniemi. Olin jonossa kassalle, kun tämä ilmoitti että " Voit mennä jonottamaan toiselle kassalle, en enää ota tähän", olin jonossa seuraavana takanani ei ollut ketään, mutta toiselle kassalle oli jonoa. Olisin voinut, mutta niin jäi ostokset kauppaan.
Prisma liian iso - 1 hengen talous.
K-Marketit - hintatason ja ällöttävän siirappisten "oman kylän kauppa" mainosten vuoksi :)
Vierailija kirjoitti:
K-marketti on vähän liian tuttavallinen, käyn mieluummin kylmänviileessä S-marketissa missä työntekijät ei esitä olevansa ystäviäni.
Mulla sama. Ei saa rauhassa pakata, kun kassa kälättää ja utelee pahimmassa tapauksessa mun yksityisasioita.
Ammattitaitoinen kassa kyllä huomaa, kuka haluaa olla omissa oloissaan.
Bauhaus, ikävä reklamointikokemus vuosien takaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sellaiset liikkeet, jotka kannustavat itsepalveluun, korttimaksuun yms. mikä vähentää työllisyyttä. Jos haluan jotain omatoimisesti, niin osaan tilata sen Kiinasta itsekin.
olin kerran ostamassa pressua biltemanista kunnes myyjä ilmoitti että palvellaan vain käteis asiakkaita ja kortilla maksavat voi tehdä kauppiaan työt itse. vein pressun takasin hyllyyn kävelin kotiin (oli kaunis kesä ja kävelin 3 kilsaa suuntaansa) tulin seuraavalla viikolla uudestaa tällä kertaa olin nostanut automaatista käteistä.
varoitn kaikkia jotka tuli liikkeen ovella vastaan. muutama heistä lähtikin sitten motonettiin.
Kärkkäinen saa taas ilmaista mainosta kaupoilleen.
Tämä kansan kahtiajako vihervasureihin ja tolkun kansaan sataa isolla kädellä Kärkkäisen laariin.
Täytyykin pistää tilaten Juhalta pari Metzelerin Mp- rengasta kesän miitteihin.
Koivukylän Lidl.
Päihdeongelmaisia ja valööriporukkaa täynnänsä.
Mieluummin käyn kadun toisella puolen Yallassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-marketti on vähän liian tuttavallinen, käyn mieluummin kylmänviileessä S-marketissa missä työntekijät ei esitä olevansa ystäviäni.
Mulla sama. Ei saa rauhassa pakata, kun kassa kälättää ja utelee pahimmassa tapauksessa mun yksityisasioita.
Ammattitaitoinen kassa kyllä huomaa, kuka haluaa olla omissa oloissaan.
Varmaan niillekin asiakaskuntansa on jotka moisesta tykkää, kuten vaikkapa yksinäiset ihmiset joille kauppahenkilön kanssa puhuminen voi olla ainut ihmiskontakti.
Marimekko jotenkin ahdistaa, koska pelkään muuttuvan/luultavan sellaiseksi marimekkomuikkeliksi; on trendisisustus, rouheat saappaat, pärstälasit, mm-paperipusseja sisustuksessa ja Unikko-kuosin jälleentuleminen...
Tiedättekö sen muikkelityypin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olin kerran ostamassa pressua biltemanista kunnes myyjä ilmoitti että palvellaan vain käteis asiakkaita ja kortilla maksavat voi tehdä kauppiaan työt itse. vein pressun takasin hyllyyn kävelin kotiin (oli kaunis kesä ja kävelin 3 kilsaa suuntaansa) tulin seuraavalla viikolla uudestaa tällä kertaa olin nostanut automaatista käteistä.
varoitn kaikkia jotka tuli liikkeen ovella vastaan. muutama heistä lähtikin sitten motonettiin.
En nyt usko, ettei biltsikassa kortti kelpaa, mutta kyllä käteisasiakkaille saisi olla sellainen VIP-kassa, koska käteiasiakas on kuitenkin päällikkö ja yleensä massipäällikkö.
Gigantti ja XXL-sport: p*aska palvelu (jos sitä siis onnistut saamaan) ja myyjät ei ikinä tiedä mistään mitään.
Prisma: Sama valikoima joka paikassa, rääkyviä pentuja ja aina hirveet jonot kassoille, kaikilla kärryt ääriä myöten täynnä ja saa jonottaa viikon. Ahtaat itsepalvelukassat.
Lid'l: Huono päivittäistavara-valikoima ja epäkäytännöllinen "pohjapiirros" (hyllyt ja pakastealtaat niin pitkissä riveissä että pakko aina kiertää puoli kauppaa pituussuunnassa päästä päähän, että pääset jostain läpi). Aina max 2 kassaa auki.
Vaatekaupat: Kaikissa samat rätit. Hikoilet ja v**tuunnut ulkovaatteissasi ja revit niitä pois päältä ja takaisin päälle sovituskopissa monta kertaa kun mikään ei ole hyvä. Loppujen lopuksi mistään ei löydy sitä, mitä lähdit hakemaan. Ei vaikka nettisivuilta olisi löytynyt ja varastosaldon mukaan liikkeessa reilusti saatavilla....
Tokmanni. Ahdistava ja tulee fyysisestikin paha olla. :(
Vierailija kirjoitti:
Marimekko jotenkin ahdistaa, koska pelkään muuttuvan/luultavan sellaiseksi marimekkomuikkeliksi; on trendisisustus, rouheat saappaat, pärstälasit, mm-paperipusseja sisustuksessa ja Unikko-kuosin jälleentuleminen...
Tiedättekö sen muikkelityypin?
Minä taas tykkään käydä Marimekossa. Kaikki on siistiä ja siellä on helppo hengittää. Tosin minulla ei ole pelkoa, että muuttuisin marimekkomuikkeliksi, joten senkin suhteen voin asioida viihtyisässä kaupassa rauhallisin mielin. :)
Liikkeet, jotka ovat jääneet kiinni työntekijöidensä epäinhimillisestä tai nöyryyttävästä kohtelusta muutenkin jo huonopalkkaisessa työssä. Mieleen tulee ainakin Change lingerie, Instrumentarium, Coffee House ja Hesburger, kaikista näistä löytyy uutisista juttua.
Masku herättää epämiellyttäviä mielleyhtymiä.
Tilaan vain Kärkkäiseltä, jotta vasemmistonilkkejä ärsyttäisi