Kauppoja, joissa ette halua käydä?
Kommentit (85)
McDonalds on ainoa jota ideologisista syistä boikotoin. Jäi päälle jossain elämän vaiheessa=)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sellaiset liikkeet, jotka kannustavat itsepalveluun, korttimaksuun yms. mikä vähentää työllisyyttä. Jos haluan jotain omatoimisesti, niin osaan tilata sen Kiinasta itsekin.
olin kerran ostamassa pressua biltemanista kunnes myyjä ilmoitti että palvellaan vain käteis asiakkaita ja kortilla maksavat voi tehdä kauppiaan työt itse. vein pressun takasin hyllyyn kävelin kotiin (oli kaunis kesä ja kävelin 3 kilsaa suuntaansa) tulin seuraavalla viikolla uudestaa tällä kertaa olin nostanut automaatista käteistä.
varoitn kaikkia jotka tuli liikkeen ovella vastaan. muutama heistä lähtikin sitten motonettiin.
En nyt usko, ettei biltsikassa kortti kelpaa, mutta kyllä käteisasiakkaille saisi olla sellainen VIP-kassa, koska käteiasiakas on kuitenkin päällikkö ja yleensä massipäällikkö.
tämä taisi olla hetkellinen kokeilu koska olen asioinut myöhemmin samassa biltemanissa kortilla.
Inhoan isoja marketteja. Kävelet kilometritolkulla että saat maitotölkin haettua.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Kärkkäinen. En vie euroakaan sinne, enkä ymmmärrä miten siellä ihmiset käyvät. Ei tosin ole ihan lähellä, mutta menisin muualle vaikka olis nurkalla ja muihin kilometritolkulla matkaa.
Oletkin niin v i tun id iootti! 😂
Masku josta jäi huono kokemus reklamaatio tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sellaiset liikkeet, jotka kannustavat itsepalveluun, korttimaksuun yms. mikä vähentää työllisyyttä. Jos haluan jotain omatoimisesti, niin osaan tilata sen Kiinasta itsekin.
olin kerran ostamassa pressua biltemanista kunnes myyjä ilmoitti että palvellaan vain käteis asiakkaita ja kortilla maksavat voi tehdä kauppiaan työt itse. vein pressun takasin hyllyyn kävelin kotiin (oli kaunis kesä ja kävelin 3 kilsaa suuntaansa) tulin seuraavalla viikolla uudestaa tällä kertaa olin nostanut automaatista käteistä.
varoitn kaikkia jotka tuli liikkeen ovella vastaan. muutama heistä lähtikin sitten motonettiin.
En nyt usko, ettei biltsikassa kortti kelpaa, mutta kyllä käteisasiakkaille saisi olla sellainen VIP-kassa, koska käteiasiakas on kuitenkin päällikkö ja yleensä massipäällikkö.
tämä taisi olla hetkellinen kokeilu koska olen asioinut myöhemmin samassa biltemanissa kortilla.
Biltemanissa??
Pienet lähikaupat, eli k- ja s-marketit. Liikaa hintaa ja valikoimat vähäiset. Käyn suuressa hypermarketissa eli Prismassa.74
En tykkää Tokmaannista, koska tuotteet on sekavasti esillä ja hyllyt on aseteltu niin, että joutuu kiertelemään kaupassa.
Lidl. Ei vaan maistu.
Pahin on kuitenkin Ikea. Ihan hirveä, verenpainetta nostava paikka. Käyn vain, jos on todellinen tarve ja sittenkin ulos niin nopeasti kuin mahdollista.
Gigantti ja Power täälläkin, myös markettien elektroniikka-osatot, tietokoneliikkeet, puhelinkaupat joissa kaikissa on jostakin yhdestä ja samasta Aatamista polveutunut geelitukka-armeija katsomassa nenänvartta pitkin. Lähes poikkeuksetta tylyä, kyllästynyttä tai ylimielistä palvelua.
Lidliä väistän, Kärkkäisellä asioin pakosta vaikka myönnän omistajan antisemitismin. Halpa-Halli ja Kärkkäinen ovat siitä hyviä, että niissä voin asioida päihdeongelmaisen äitini kanssa ilman että joudun vääntämään siitä ostetaanko lonkeroa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
LIDL , sakun kauppa ei kiitos.
Kahh! K-kauppias ite??
Ei mulle taida tässä maassa enää kauppaa olla. Citymarketit liian kalliita, Prismat täynnä vain halpaa tehotuotettua feikkiruokaa. H&M halparätit ei innosta, kalliimmatkin vaatteet esim. marimekko tuotetaan siellä samoissa hikipajoissa, joten ei kiitos niillekkin. Ikea on tylsä, niitä huonekaluja on jokaisen koti täynnä, vepsäläinen liian kallista. jne.
Change meni poikottiin, samoin hese. Boikotoin myös tuotteita kuten nestle, johnson ja johnson jne.
Eikö voisi tulla mitään näiden väliltä? Keskikokoisia kauppoja, joissa kohtaisi hinta ja laatu. Maksan mielelläni enemmän, jotta saan parempaa laatua.
Gigantti, asiakaspalvelu aivan kuraa. Useaan otteeseen todettu.
Rasismi on aina ollut alemman sosiaaliluokan ominaisuus.