Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ihastunut nettideittiisi jo viestittelun aikana, mutta sitten nähdessä ei ollutkaan kemiaa?

Vierailija
01.02.2022 |

Siis monen viikon jopa kuukausien viestittely. Kerroitko rehellisen syyn ja mikä se oli, kun lopulta livenä ei kiinnostanutkaan?
Oma deittini oli kirjoitellessa supliikki, mutta livenä vaivaannuttavan ujo ja hiljainen, toiseksi kehonkieli oli sellainen neitimäinen, että olisi voinut luulla homoksi.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja olen tämän palstalla monta kertaa kertonutkin. Pitkän välimatkan vuoksi viestittelimme ja soittelimme kaksi kuukautta ennen ensitapaamista. Heti kun näin miehen, tiesin, etten pidä häntä yhtään puoleensavetävänä. Koska luulin, että olisi pinnallista torjua toinen vain ulkoisen olemuksen perusteella, yritin rakastua häneen. En pystynyt vaan tuhlasin molempien aikaa. Oli "kivaa olla parisuhteessa" so. että oli joku, jolle soitella ja viestitellä ja tieto siitä, että on joku joka on ihastunut minuun ja ajattelee minua jne, mutta aina kun tapasimme. tuli turhautuminen siitä, kun ei aidosti halunnut toisen läheisyyttä ja piti pakottaa itsensä siihen.

Vierailija
2/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin pitkään kannata viesteillä jos ei ole pakko!

Olin yhdestä tosi kiinnostunut (en pystyisi ihastumaan vain kirjoittelemalla) mutta livenä sitten hänen tietynlainen varovaisuus sammutti sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se on vaan kerta tapaaminen sängyssä.

T: 20v Ykä 😎

vuonna 2004 syntynyt ykä.

Vierailija
4/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikin.Ollaan viikkoja juteltu,mutta tavatessa a)ei vastaa profiilikuvaa ja b)supliikki muuttuu tuppisuuksi.

Vierailija
5/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten kuvitelmani ovat hieman tasokkaampia kuin deitit. Joskus mies voi olla todella mielenkiintoinen viestittelijä, mutta todellisuudessa vaisu tuppisuu.

Vierailija
6/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oma deittini oli kirjoitellessa supliikki, mutta livenä vaivaannuttavan ujo ja hiljainen, toiseksi kehonkieli oli sellainen neitimäinen, että olisi voinut luulla homoksi."

Tuo supliikkipuoli tuntuu menevän niin, ettei nainen ole yhtään sen supliikimpi ja odottaa miehen sitten viihdyttävän ja pettyy, kun mies on yhtä hissukka livenä kuin itsekin.

Vierailija
7/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin nykyiseen aviomieheeni jo viestittelyn aikana, eikä tarvinnut pettyä livenäkään.

Itseäni ei tosin haittaa, että mies on ensitapaamisella vähän hiljaisempi. Minulle riittää tieto siitä, että miehellä on aivot. Ajan kanssa tuokin on oppinut puhumaan :D

Itse pelkäsin, että miehellä on piipittävä ääni tai huonot hampaat, mutta ei ollut onneksi kumpaakaan.

Vierailija
8/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oma deittini oli kirjoitellessa supliikki, mutta livenä vaivaannuttavan ujo ja hiljainen, toiseksi kehonkieli oli sellainen neitimäinen, että olisi voinut luulla homoksi."

Tuo supliikkipuoli tuntuu menevän niin, ettei nainen ole yhtään sen supliikimpi ja odottaa miehen sitten viihdyttävän ja pettyy, kun mies on yhtä hissukka livenä kuin itsekin.

Sitä on aika vaikea olla yksipuolisesti puhelias

Vierailija
9/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kamala hölösuu treffeillä enkä saanut suunvuoroa lainkaan.

Vierailija
10/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Parin viikon viestittelyn perusteella oli jo kovasti orastavaa ihastusta ja innolla lähdin tapaamaan. Noh, mies oli sitten kertonut itsestään kovin kaunistellusti ja rajannut kuvansa ovelasti. Paikan päällä oli moniogelmainen alkoholisti, jonka habitus ei myöskään vetänyt millään lailla puoleensa. Taitava oli kyllä puhumaan, liiankin. Kotimatkalla itketti.

Vierailija
11/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatessakin mies oli mukava, mutta vaatteet haisi hometalolta. Kiinnostus lopahti.

Vierailija
12/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tästä syystä viestittelen vain sellaisten miesten kanssa, joita mun on mahdollisuus tavata kuukauden sisään viestittelystä. Olen nettideiteissä dumpannut joitain tosi potentiaalisia tyyppejä, kun asuvat esim. USA:ssa. En itse suostu lähtemään sinne asti pelkkiä treffejä varten enkä myöskään halua että kukaan tulee niin kaukaa luokseni Suomeen. Nyt jos korona hellittää, niin esim. Amsterdamiin voisin lähteä treffeille.

Vierailija
13/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja olen tämän palstalla monta kertaa kertonutkin. Pitkän välimatkan vuoksi viestittelimme ja soittelimme kaksi kuukautta ennen ensitapaamista. Heti kun näin miehen, tiesin, etten pidä häntä yhtään puoleensavetävänä. Koska luulin, että olisi pinnallista torjua toinen vain ulkoisen olemuksen perusteella, yritin rakastua häneen. En pystynyt vaan tuhlasin molempien aikaa. Oli "kivaa olla parisuhteessa" so. että oli joku, jolle soitella ja viestitellä ja tieto siitä, että on joku joka on ihastunut minuun ja ajattelee minua jne, mutta aina kun tapasimme. tuli turhautuminen siitä, kun ei aidosti halunnut toisen läheisyyttä ja piti pakottaa itsensä siihen.

Täysin sama kokemus!

Vierailija
14/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon viestittelyn perusteella mies vaikutti ihan fiksulta ja huumorintajuiselta ja ammattikin oli sellainen, mihin ei joka jonnesta ole. Kuitenkin tavatessa huomasin, että vaikka hän oli livenäkin about sellainen kuin viesteistä oli käynyt ilmi, vähän kuivakampi vaan (viesteihin oli selvästi panostettu), niin ulkonäkö ei vaan mulle kolahtanut. Ja se klassinen virhe, että hän oli valehdellut pituutensa reippaasti ylöspäin. Olen keskimittainen nainen ja hän oli oikeasti korkeintaan mun pituiseni. Samana iltana laitoin hänelle kohteliaan viestin tyyliin "olet mukava, mutta ehkä meiltä keskenämme jotain kuitenkin puuttuu, ja olet varmaan samaa mieltä, ettei enää tavata". Hän vastasi hyvin kohteliaasti myös ja jopa kiitti minua, miten kivasti olin hoitanut asian :o

Vierailija
15/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin noin se monesti menee. Itse hiljaisempana miehenä haluan aika nopeasti tavata, koska jos toinen etsii räväkkää hölöttäjää, niin se on hyvä selvittää ihan käytännössä. Monille hiljaisempikaan luonne ei ole ongelma, kunhan osaa keskustella ja on edes jotain huumorintajua. Näin olen todennut.

Vierailija
16/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin noin se monesti menee. Itse hiljaisempana miehenä haluan aika nopeasti tavata, koska jos toinen etsii räväkkää hölöttäjää, niin se on hyvä selvittää ihan käytännössä. Monille hiljaisempikaan luonne ei ole ongelma, kunhan osaa keskustella ja on edes jotain huumorintajua. Näin olen todennut.

Kannattaa varmaan ottaa puheeksi tuo hiljainen luonne jo etukäteen, ettei tule pettymyksiä.

Vierailija
17/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan ottaa puheeksi tuo hiljainen luonne jo etukäteen, ettei tule pettymyksiä.

En ala kertomaan ns. huonoista puolistani vain sen takia, että ihmiset osaisivat vältellä minua. Yritän mieluummin olla mahdollisimman normaali.

Vierailija
18/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ala kertomaan ns. huonoista puolistani vain sen takia, että ihmiset osaisivat vältellä minua. Yritän mieluummin olla mahdollisimman normaali.

Miksi se olisi huono puoli? Ei kaikki naiset halua 'räväkkää hölöttäjää', varsinkaan jos itsekään eivät ole sellaisia. Entä valehteletko jos kystään suoraan, oletko ennemmin suulas vai hiljainen?

Vierailija
19/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi huono puoli? Ei kaikki naiset halua 'räväkkää hölöttäjää', varsinkaan jos itsekään eivät ole sellaisia. Entä valehteletko jos kystään suoraan, oletko ennemmin suulas vai hiljainen?

En tietenkään valehtele, mutta tuntuu, ettei sitä tarvitse tai kannata sen enempää mainostaa, vaan se on osa minua. Jos suoraan kysytään, niin kerron olevani hiljaisempi, ja että mulla kestää vähän kauemmin tutustua yleensä.

Vierailija
20/43 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asiakaspalvelutyössä, joten osaan kyllä pitää yllä ”keskustelua” vaikka mykän kanssa. Pahin kokemukseni oli, kun mies ei uskaltanut katsoa silmiin ja suorastaan tärisi. Treffit myös päättyivät niin, että mies käytännössä juoksi pakoon, kun päätti yhtäkkiä lähteä bussiin, mikä oli kyllä helpotus itsellenikin.

Laittoi kyllä heti treffien jälkeen viestin, että oli mahtavat treffit. Ihmetteli, kun vastasin että oltiin niin erilaisia, että parempi ettei nähdä. Hänestä meillä oli ollut hirveästi juteltavaa… T. Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan