Kolmelle tutulleni on tullut yllätyksenä seurustelun aikana, että mies olikin juoppo, vaikka kaikki on juopon näköisiä
En tajua, miten tuota ei muka heti huomaa. Minä huomasin noiden kaikkien naamoista heti kuin näin heidät, että viina on maistunut liikaakin. Onko rakkaus todellakin noin sokeaa?
Kommentit (15)
Miksi tuttusi ovat juopon näköisiä, ja miksi he seurustelevat kaikki saman miehen kanssa?
Aika monesta kuulee myös äänestä ja puhetyylistä että kuppia on kaadettu. Noiden aiemmin mainittujen tunnusmerkkien lisäksi.
Ilmeisesti vähän vanhempaa ikäluokkaa sitten, ei sitä nuoremmista usein näe.
Juopon tunnistaa helposti ja jostain kumman syystä kaikki juopot muuttuu samannäköisiksi. Heille tulee punainen karhea iho ja silmät lurpahtaa ja huulet muuttuu sinertäviksi. Ei mikään kaunis näky, eikä sitä voi mitenkään sekoittaa johonkin atopiaan tai muuhun ihosairauteen.
Suuri yllätys että ravintolasta pikkutunneilla pokattu mies paljastui juopoksi.
Tarkoitatko että nää miehet ryyppää päivittäin vai kerran viikossa? Missä vaiheessa alkaa näyttää juopolta?
Vierailija kirjoitti:
Onko spurgut löytänyt tinderin? 🤣
Kyllä sielläkin aika hyvin naamasta tunnistaa alan miehet.
Ei tunnista jos ei ole juopoista kokemusta. En tunnistanut miestäni alkoholistiksi ennen kuin hän itse kertoi sitä olevansa. Sittenkin vielä epäilin kun ei ollut mitään tietoa aiheesta.
Mun mielestä on juoppo vaan jos juo päivittäin tai vähintään 4-5 krt viikossa. Jos juo viikonloppuna ei ole juoppo.
Silmistä näkee etenkin sinisistä ja vihreistä. Tulee sellaiset haljunpunakat jo nuorillekin.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että nää miehet ryyppää päivittäin vai kerran viikossa? Missä vaiheessa alkaa näyttää juopolta?
Jokainen vetää vähintään pullon tai pari viinipullollista päivässä, yksi vetää ihan raakaa viinaa. Ei se nyt ihan kohtuukulutusta ole ja alkaa jo näkyä naamassa, vaikka näkyi se jo silloin kun alkoivat seurustelemaan.
Ap
Palstamysteeri vol756.
Kun poikaa kapakasta hakkaaban kapakkaukon, kohta huomaakin olevansa baimisissa hakkaavan kapakkaukon kanssa.
Se juopon puna ja pöhöttyneet kasvot ovat niin helppoa tunnistaa, joten kai sitä pahinta ei vaan halua itselleen tunnustaa. 🤷♂️ Siis, että on haksahtanut juoppoon..