Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*LOKAMASUJEN LAUANTAILÖPINÄT*

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERÄTILASTA, minä itse syntynyt perätilassa. Yritetty vielä kääntää ennen synnytystä, mutta olin jo niin kovaa tulossa, ettei lääkäri voinut muuta kun antaa luvan ponnistaa :) Tupsahti 4200 g:n tyttö yhdes hujaukses.

Vauvalle on neutraalin värisiä HETI KÄYTETTÄVIÄ VAATTEITA pikkasen, mutta kun haluaisin niin niitä sinisiä tai punaisia, mutta saas nähdä. Kova on poikatunne, mutta tiedä häntä. Kovin pieniä ei varmaan tälle jössikälle tartte olla, kun nyt on jo sen neljä kiloa. Lääkäri mittas 4 kertaa, voiko tosiaan olla, kaikki näytti samaa mittaa. Saas nähdä, miten tästä selviää... Vajaa 2 vkoa, niin tehdään päätös annetaanko enää jatkua, JOS ei sitä ennen oo syntyny. Nyt TOIVON, että syntyy. Tänään on sitten siivoskeltu ja lenkkeilty, muttei kertaakaa oo ees supistellu :) Vaikka kuin sanotaan, että ei se oo välttämättä valmis, haluisin ennemmin 4 kilosen kun 5 kilosen synnyttää...

Muistaako joku, miten paljon sanotaan vauvan kasvavan viimesien viikkojen aikana?

Jaksuja ja supisteluja niille, ketkä sitä tarvitsee :)

bernuski 36 + 5

Vierailija
22/28 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin tuossa pari tuntia " varastoon" ens yötä varten...

NAZU ja LUPICAIA taitavat olla kyllä tositoimissa, huiiiii......Tosin Nazuhan sanoi jättävänsä yöksikin koneen auki, jotta voi tulla kertomaan milloin lähtö häämöttää...mut jos onkin tullut KOVA kiire...Voi että :) Heillä voi jo molemmilla olla vaavit kainalossa....*snif*

Sain just lattiat mopattua ja sormia polttelee, yllätys!!

Mukavaa illanjatkoa kaikille:)

T. Je_Ni *jonka syntymäpäiväennustus on lähempänä joka hetki..*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin noita 50-56cm bodeja on kyllä jo vähän liikaa... En tiedä ehtiikö noin monia edes käyttämään. Esikoiselta on jäänyt ja muiltakin saanut. Sitten vielä yksi nippu palautui lainasta kaverilta juuri eli huh huh.

Vierailija
24/28 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa.

mulla on niin kurja olo, itkettää vaan kokoajan, olo kuin valaalla, hirmuisena turvotusta, näytän ihan hirveälle possulle ja jalat täynnä suonikohjuja, siis oikeesti täynnä ihan parissa viikossa tullut,nilkkoihin asti:( tukala olla, masu raskausarvilla, muutenkin olo ihan masentunut.

eikä oloa helpota että tiedän valitukseni ihan turhamaisiksi, tärkeintä kuitenkin että vauvalla kaikki hyvin,eikä oma ulkonäkö. alkaa vaan olo olla jo niin raskas, ei onnistu enää mikään toiminta kun vaan joka paikka turvonnut ja kipeä, supistelee ja olo pökkelö.

haluaisin jo vauvan syliin ja että omakin olo kohenisi.

anteeksi kamala valitus ja omanapaisuus,nyt vaan niin kurja olla että vaan itkettää..

voimia kaikille vaivojen ja harmien kanssa. ja onnea vauvanhakuun lähteneille.

palailen huomenna ja yritän olla paremmalla päällä.

amatsoonivalas fiikuna ja mytty rv 37+3

Vierailija
25/28 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin välillä tuollaisia päiviä, varmaan meillä kaikilla. Onneks ei ole enää montaa viikkoa niin saadaan vauvat kainaloon.. Voimia sulle! Huomenna varmaan parempi päivä.

Halein Sanna

Vierailija
26/28 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

BERNUSKI, mä oon kuullut sanottavan että keskim. 200g/vko tulee vauvalle painoa näin viimeisinä viikkoina.

PikkuvaateG: meillä on varmasti riittäväsi ihan pienimpiä vaatteita, varsinkin jos tulee toinen tyttö. Pojallekin on alkuun ihan riittämiin unisex-värisiä, mutta sitten saan kyllä käydä ostamassa muutaman vaaleansinisen vaatekappaleenkin:p

Josta aasinsilta Boboon: mä en viitsinyt lähteä sinne ryysikseen, kun olisi pitänyt ottaa tyttö mukaan. Mielessä kyllä kävi...Tuskin siellä enää huomenna on mitään kiva jäljellä ja noita pieniä kokoja en voi ostella, kun en tiedä tulevan vauvan sukupuolta, damn. No, säästyypähän nekin rahat.

NAZU ja LUPICAIA, HUHUU!!!:O:O:O

Vierailija
27/28 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tänne tainnut kun parikertaa kirjotella, seuraillut kyllä olen teidän juttuja enemmän ja vähemmän aktiivisesti... Nyt tuli halu kirjoittaa kun on hiukka tylsää.

Mulla rv 36 ja risat ja kovasti supistelee... Ja supistusten välissä vauva meuhkaa masussa ihan tosissaan. Just tossa aamulla ajattelin että eipä olekaan moneen päivään oikein supistellut ja nyt sitten taas... Suututtaa oikein kun ei nämä kuitenkaan ole niitä oikeita vielä ja kuiteski kiristää siihen malliin ettei liikkumaan meinaa päästä. Kipu nyt on tota menkkamaista mutta en menis luokittelemaan vielä mitenkään " tarpeeks" kivuliaiks. Tämmöstä jos jatkuu vielä pahimmillaan viis viikkoa niin saattaapi tosissaan ruveta v****tamaan. Mun puolesta vaavi vois vaikka jo parin viikon päästä syntyä.

Kylläpä tuleekin positiivista tekstiä.. Oli puhetta tosta bb:sta niin se kaarlo on munkin ykkösinhokki. Siis yök että se osaaki olla vastenmielinen... Ja nimenomaan lapsellinen. Oikeen varsinainen känkkäränkkä.

PItäis kait mennä tuon miehen seuraan ku ite aina valitan ettei vietä mun kanssa tarpeeks aikaa ja nyt sitten ite nyhjään koneella la-iltana... Hyvä minä.

Jaksamisia kaikille.

Vierailija
28/28 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi jotkut olla vauvanhakureissulla kun ei kuulu... :) Jotenkin on ihan kateellinen olo mut jotenkin kuitenkin pelottaa se touhu ja oon ihan tyytyväinen ettei mun tarvi vielä synnyttää... sekopäistä :/

Eilen tuntui et vauva roikkus tosi alhaalla ja oli hankalaa kävellä ja olla, muutama supistuskin tuli (sellasia ei-kivuliaita), illalla oli mahassa kamala mylläys ja epäilen että nyt vauva on taas jotenkin poikittain tuolla masussa. Hassu kaveri :) Saapa nähdä suostuuko se asettumaan lopultakaan oikeinpäin!

Oltiin esikoisen kanssa katsomassa TPS-Ässät ja Tepsi meni häviämään, kyllä ketutti! Ja jotenkin huonot ne Turkuhallin penkit istua tän vatsan kanssa... Katselin kaihoten " ökyaitioiden" nojatuoleja :D

Hyvät viikonlopun jatkot kaikille, häippäsen katsomaan BB:tä. Mun suosikki on varmaan Kaki (ihan vaan siks kun sillä on niin ihanat lasit ja ärsyttävä nauru... ja pakko melkein turkulaisena vetää kotiinpäin :)) Yksi inhokki on alusta asti ollut Mika, ja nyt viime tapahtumien jälkeen tyyppi tuntuu vielä ällöttävämmältä. Saapa nähdä mitä huomenna tapahtuu, veikkaan että Mira lähtee kotiin ja Mikankin rangaistus ehkä selviäis.

Huomiseen!

merileijona 36+1