Kuka suomalainen julkkisnainen on mielestäsi karismaattinen?
ketä suomalaista julkkisnaista pidät karismaattisena?
Kommentit (131)
Karita mattila, paula koivuniemi, satu silvo, jenni vartiainen,
Itse en sanois marttiinaa karismaattiseksi.
Osa ketjuun kommentoineista ei taida tietää mitä tarkoittaa karismaattinen. Esim.Diandra ja Anna Abreu eivät ole millään lailla karismaattisia vaikka kauniita ovatkin. Karisman puute juuri on heidän ongelmansa esiintyjinä livenä. Sen sijaan karismaa livenä lavalla on esim.Paula Koivuniemellä ja Jenni Vartiaisella, olen heitä pari kertaa nähnyt ja näin se vaan on.
32, ymmärrä nyt vielä, ettet sinä ole mikään karismapoliisi, jolla on valta kertoa, että kenellä sitä karismaa on. Voit vain olla eri mieltä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:13"]
32, ymmärrä nyt vielä, ettet sinä ole mikään karismapoliisi, jolla on valta kertoa, että kenellä sitä karismaa on. Voit vain olla eri mieltä.
[/quote]
33, anteeksi että unohdin mainita kyseessä olevan minun mielipiteeni. Luulin että kaikki tajuaisivat tämän olevan mielipidekysymys. Jos jonkun mielestä Diandralla on upea lavakarisma, niin ihan vapaasti voi olla sitä mieltä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:13"]
[/quote]
33, anteeksi että unohdin mainita kyseessä olevan minun mielipiteeni. Luulin että kaikki tajuaisivat tämän olevan mielipidekysymys. Jos jonkun mielestä Diandralla on upea lavakarisma, niin ihan vapaasti voi olla sitä mieltä.
[/quote]
Kyllä kommenttisi oli hyvin alentuva ja ylimielinen: "osa ei taida edes ymmärtää mitä karismaattinen tarkoittaa" :D Eivätköhän he ymmärrä, ovat vain kanssasi eri mieltä :)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:13"] 32, ymmärrä nyt vielä, ettet sinä ole mikään karismapoliisi, jolla on valta kertoa, että kenellä sitä karismaa on. Voit vain olla eri mieltä. [/quote] 33, anteeksi että unohdin mainita kyseessä olevan minun mielipiteeni. Luulin että kaikki tajuaisivat tämän olevan mielipidekysymys. Jos jonkun mielestä Diandralla on upea lavakarisma, niin ihan vapaasti voi olla sitä mieltä. [/quote] Kyllä kommenttisi oli hyvin alentuva ja ylimielinen: "osa ei taida edes ymmärtää mitä karismaattinen tarkoittaa" :D Eivätköhän he ymmärrä, ovat vain kanssasi eri mieltä :)
[/quote]
Jotkut luulee että karimaattinen = kaunis. Ei ole, rumakin ihminen voi olla karimaattinen kuten Juice. Samoin naislaulajista Maija Vilkkumaa ei ole mitenkään hehkeä mutta hänellä on karismaa.
Karismaattisen ei tarvi olla myöskään "vakava, viisas, syvällinen". Esim. Krisse Salmisella on karismaa.
Olen nähnyt Jenni Vartiaisen livenä mutta mielestäni hän on enemmänkin ärsyttävä kuin karismaattinen.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:49"]
Olen nähnyt Jenni Vartiaisen livenä mutta mielestäni hän on enemmänkin ärsyttävä kuin karismaattinen.
[/quote]
Tästä sen näkee että mielipidekysymys. Minun mielestä Jenni on aivan huippu ja karismaattinen livenä. Turha jankata, jokainen saa olla mitä mieltä tahansa.
Anna Perho saa minultakin pisteet
Seela Sella