Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka suomalainen julkkisnainen on mielestäsi karismaattinen?

Vierailija
07.06.2015 |

ketä suomalaista julkkisnaista pidät karismaattisena?

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo Heikkilä! Vailla vertaistaan!

Vierailija
122/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Turunen ja Paula Koivuniemi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko väärässä jos sanon että Krista Siegfrids ja Rita Tainola?

Vierailija
124/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikke Sumari, Marjo Rein, Baba Lybeck

Vierailija
125/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 06:19"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:24"]

Luojan kiitos minä elän ihan eri maailmassa missä 99% palstalaisista. Mutta ihan ensimmäisenä, miten on ylipäätään mahdollista, että täällä nimetään tuollaisia naisia samaan lauseeseen 'karisman' kanssa? Pitäisi melkein perustaa ketju, jossa pohditaan av-mammojen ja jonnejen taustoja ja motivaatiota.

Minua raavasta komeaa miestä kirpaisee sydämen alta ja syvältä sielusta, kun joku nimeää ylipäätään missään asiayhteydessä Jenni Vartiaisen, Anna A:n, Martinan, Kiinteistö-Kaisan, erityisesti Paula Vesalan ym. chattijuontajia ja krista kososia sun muita pihla viitalaa. On täysin sama, mitä näissä henkilöissä on ja mitä ei ole, mutta karismasta ei ole tietoakaan, yrittäkää hyvät ystävät ymmärtää tämä asia. Jenni Vartiainen on kenties suomen paperinohuin 'taiteilija'. Hyvännäköisiä ja hotttteja voi olla joku noista, mutta karismaattisia my ass!

Kiva sen sijaan, että joku mainitsi Arja Korisevan ja Satu Silvon. Itse lisäsin vielä Marimekon Kirsti Paakkasen. Nuo suurin osa listalla olevista nimistä on jotain pikkuvanhoja kaiken saaneita ei-yhtään-elämää nähneitä pissiksiä, he eivät edes ymmärrä sellaista asiaa kuin karisma. Sen lisäksi yrittävät olla kovia ja kuuleja ja hotteja sun muuta, mutta mitä kenelläkään noista listaamista naisista on annettavaa sen jälkeen kun valot sammuvat ja musiikki hiljenee??

[/quote]

Edelleen sanoisin, että kuten kauneus niin myös karisma on katsojan silmissä. Kun Jenni Vartiainen tulee johonkin tilaan tai huoneeseen keikan jälkeen, hänet kyllä huomataan ilman että on koko ajan suuna päänä kikattelemassa (kuten joku Paula Vesala). Olen kokenut tuon asian ainakin 10 kertaa työni puolesta. Mutta se on minun kokemus ja sinä voit toki olla eri mieltä. En silti usko että on absoluuttista karismaa jonka vain sinä yksin päätät.
[/quote]

se ei johdu karismasta vaan kauneudesta.

Vierailija
126/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 06:19"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:24"]

Luojan kiitos minä elän ihan eri maailmassa missä 99% palstalaisista. Mutta ihan ensimmäisenä, miten on ylipäätään mahdollista, että täällä nimetään tuollaisia naisia samaan lauseeseen 'karisman' kanssa? Pitäisi melkein perustaa ketju, jossa pohditaan av-mammojen ja jonnejen taustoja ja motivaatiota.

Minua raavasta komeaa miestä kirpaisee sydämen alta ja syvältä sielusta, kun joku nimeää ylipäätään missään asiayhteydessä Jenni Vartiaisen, Anna A:n, Martinan, Kiinteistö-Kaisan, erityisesti Paula Vesalan ym. chattijuontajia ja krista kososia sun muita pihla viitalaa. On täysin sama, mitä näissä henkilöissä on ja mitä ei ole, mutta karismasta ei ole tietoakaan, yrittäkää hyvät ystävät ymmärtää tämä asia. Jenni Vartiainen on kenties suomen paperinohuin 'taiteilija'. Hyvännäköisiä ja hotttteja voi olla joku noista, mutta karismaattisia my ass!

Kiva sen sijaan, että joku mainitsi Arja Korisevan ja Satu Silvon. Itse lisäsin vielä Marimekon Kirsti Paakkasen. Nuo suurin osa listalla olevista nimistä on jotain pikkuvanhoja kaiken saaneita ei-yhtään-elämää nähneitä pissiksiä, he eivät edes ymmärrä sellaista asiaa kuin karisma. Sen lisäksi yrittävät olla kovia ja kuuleja ja hotteja sun muuta, mutta mitä kenelläkään noista listaamista naisista on annettavaa sen jälkeen kun valot sammuvat ja musiikki hiljenee??

[/quote]

Edelleen sanoisin, että kuten kauneus niin myös karisma on katsojan silmissä. Kun Jenni Vartiainen tulee johonkin tilaan tai huoneeseen keikan jälkeen, hänet kyllä huomataan ilman että on koko ajan suuna päänä kikattelemassa (kuten joku Paula Vesala). Olen kokenut tuon asian ainakin 10 kertaa työni puolesta. Mutta se on minun kokemus ja sinä voit toki olla eri mieltä. En silti usko että on absoluuttista karismaa jonka vain sinä yksin päätät.
[/quote]

kai ny jenni huomataan ei niin leuhkaa voi olla huomaamatta

Vierailija
127/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Silvo. Tyylikäs ja karismaattinen puuma. Ovat Reidar Palmgrenin kanssa erittäin näyttävä pari.

Vierailija
128/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tod.näk. tulee saamaan alapeukkua mut silti: Hannele Lauri. Todella karismaattinen ja lisäksi erittäin hyvä näyttelijä. Miksi, oi miksi, se lähti Seiskan palstoille, se vei uskottavuutta.

Vierailija
129/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo Heikkilä ehdottomasti.

Vierailija
130/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:19"]

Olenko väärässä jos sanon että Krista Siegfrids ja Rita Tainola?

[/quote]

Rita Tainolalla toki sellaista narsisteille tyypillistä karismaa.

Vierailija
131/131 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 06:34"]

Miitta Sorvali, Anne Berner ja Riitta Uosukainen

[/quote]

Hih; luin koko ketjun mielessäni Miitta Sorvali, mutta vasta nyt, sivulla 5, hänet mainitaan ekaa kertaa. Ääni Miitta Sorvalille täältäkin.