Köyhä, kun yhteiskunnan tuet lopetetaan....
Kommentit (23)
Onhan se kiva, että mun 500 euron kk tuloista otetaan pois. Kohta en pysty maksamaan omaa puolikasta vuokrastani, en ruuistani enkä laskujanikaan pysty hoitamaan.
Joudun siis loisimaan miehen lompakolla, vaikka en haluaisi! Mua hävettää ihan saakelisti tää tilanne, et olen työtön.
Vaan eipä ole meidän alueella töitä tarjolla. Ja poiskaan ei voida muuttaa kunn miehellä on täällä vakituinen työpaikka.
Vaan jos toi mun 500 otetaan kokonaan pois niin kai se on sit alettava varastelemaan nälkäänsä ruokaa, et pärjää ees jotenkin. :'(
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:50"]14: Oletpas huvittava. Millä sosiaalituilla elävä tosiaan tekisi talousrikoksia? Rikkaat niitä tekevät, koska heille ei mikään riitä.
[/quote]
No tästä saa aika huvittavia mielikuvia. Joku siiderivalas lähiömamma ryöstää pyssyn (ei aseen) kanssa naapurin Penan, kun se on menossa Alkoon :) Tai peräkammarin poika ryhtyy Taka-Hikiällä huumediileriksi.
En tarkoittanut, että rikollisuus olisi jotenkin hienoa. Tarkoitin, ettei näistä uhoajista ole edes siihen.
-14-
[/quote]
Mut onneks susta on rikollisellekin tielle! :)
Hyvä kun voit yleistää kaikkiin pätemään noi samat asiat.
Vaan kannattaa sunki hankkia kotiis hälytysjärjestelmät ja kaikki turvaamaan sun kotias ja arvotavaroitas. Kauaa ne ei turvassa pysy, jos meni tällä tasolla jatkuu. ;)
Olen hankkinut kaikkea tarpeellista, lakanoita, vaatteita kun osattiin odottaa tukien leikkauksia. Itse asiassa jo monta vuotta mennyt näin. Ompelen ja neulon myöskin. Elettäisiin vain nuukemmin jos ei asumistukea olisi. Ehkä tekisin ompelutöitä muillekin, villasukkia joskus myyty pahimpaan rahapulaan.