Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa joku mitä tää on vai onko mitään

Vierailija
14.06.2015 |

aloitin syksyllä työt uudessa paikassa ja ystävystyin siellä yhden miehen kanssa. Minun puolektani alkuun olimmekin vain kavereita. Tulemme hyvin juttuun ja olemme aika samanlaisia,luonteeltamme ja muutenkin. Hauskaa on ollut yhdessä jne. Yksi viikonloppu muutti kaiken.olimme käyneet työporukalla töiden jälkeen juomassa yhdet ravintolassa ja siitä sitten omiin koteihimme.illemmalla aloimme viestittelemään tämän työkaverini kanssa ja hänen puoleltaan viestit alkoivat mennä aika seksisävyitteisiksi..alkuun en niihin vastaillut samalla lailla takaisin,mutta hän lähetteli niitä koko viikonlopun ajan,ja jotenkin Se tuntui niin kivalta,että joku ajattelee minusta niin ja aloin pikkuhiljaa mennä itsekin siihen mukaan. Kun arki taas alkoi,työkaverini käski unohtaa viestit ja pyysi anteeksi. Asia jäi siihen,kunnes tuli seuraava viikonloppu ja niin alkoi taas tulemaan viestejä hältä.ja sama juttu viikonlopun jälkeen,käski unohtaa ja pyysi anteeksi. Tätä viestittelyä jatkui useamman kerran ja aina samalla tavalla,kunnes hän jäi kiinni avovaimolleen,joka oli lukenut yhden viesteistä minulle. Tietenkin siitä suuttui ja mies sai asian kuitenkin sovittua vaimonsa kanssa. Lupasi minulle,ettei enää aijo kirjoitella enää sellaisia viestejä. Vaimolleen ei kuitenkaan kertonut kuinka paljon muuten oltiin vietetty aikaa yhdessä,käyty kahvittelemassa,ajelemassa yhdessä,oltiin lastemme,siis heidän ja minun lasten kanssa yhdessä jne,yhteisistä illanvietoista puhumattakaan. Nyt ei ole enää viestitellyt sellaisia viestejä,mutta muuten ollaan oltu paljon yhdessä,jo töiden puolesta,mutta muutenkin. Mitä Tää kaikki niinkuin on,vai onko mitään? Mieheltä olen Tätä kysynyt mutta hän ei osaa vastata siihen mitään.. En tiedä oliko tässä koko kirjoituksessa mitään järkeä,mutta jos joku edes ymmärsi ja voisin jotain vastausta saada tähän..olisin todella kiitollinen..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikkapa unohtaisit koko miehen? Miksi haluaisit tyypin, joka pettää avovaimoaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän