Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku miksi mulla on koko ajan finnejä

Vierailija
07.06.2015 |

Ikää 40 v. ja yhtäkkiä alkanut olemaan finnejä leuassa ja ohimoilla. Mikä ihme myöhäisakne mulla on :( Ei ole ollut finnejä vuosi(kymmeni)in, mutta nyt puolen vuoden ajan jatkuvasti kauheita paiseita.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän vastaus. Mullaki tulee finnejä jos laihdun. N 45

Vierailija
22/30 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:35"]Sinäkö menet finnien takia lääkäriin?
[/quote]
Totta kai on lääkäriasia, mutta kiireettömällä ajalla, jos julkista käyttää. Joutuu jonottamaan, mutta ei sieltä ulos naureta. Kyse on 40-vuotiaasta, ei teinistä.

Itsellä oli sama ongelma, ja sain lääkäristä avun.
[/quote]
Eipä olisi tullut mieleenkään mennä lääkärille parin finnin takia! Mitä ne on käskeneet sun tehdä, ostaa clearasillia : D
[/quote]
Kuka puhui parista finnistä? Jos nelikymppisellä on yhtäkkiä kasvot täynnä ihottumaa, joka ei kotikonstein parane, niin kyllä se on lääkäriasia. Tätä hoidetaan antibiooteilla.
[/quote]
Ehkä selvyyden vuoksi on nyt täsmennettävä, että kasvoni eivät ole täynnä ihottumaa. Lähempänä ollaan muutamaa finniä. Jatkuvasti tuntuu siis olevan 1-2 kipeää punaista paukamaa leuassa ja/tai ohimolla. Kun yksi häviää, toinen tulee tilalle. Mutta ei tämä ihan lääkäriasia vielä taida olla. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:31"]Ikää 40 v. ja yhtäkkiä alkanut olemaan finnejä leuassa ja ohimoilla. Mikä ihme myöhäisakne mulla on :( Ei ole ollut finnejä vuosi(kymmeni)in, mutta nyt puolen vuoden ajan jatkuvasti kauheita paiseita.
[/quote]

Ruusufinni

Vierailija
24/30 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:31"]Ikää 40 v. ja yhtäkkiä alkanut olemaan finnejä leuassa ja ohimoilla. Mikä ihme myöhäisakne mulla on :( Ei ole ollut finnejä vuosi(kymmeni)in, mutta nyt puolen vuoden ajan jatkuvasti kauheita paiseita.
[/quote]

Ruusufinni
[/quote]
En usko, ei näytä yhtään siltä. ap

Vierailija
25/30 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, itselläni tuli akne vuosi sitten. Olin lähemmäs kolmekymmentä. Elämäntilanne oli stressaava ja olin ahdistunut päivittäin. Tämä heijastui myös syömisiin - en syönyt tarpeensi jne. Kokeilin kahta eri rasvaa jota lääkäri suositteli. Ei mitään vaikutusta. Nyt elämä on alkanut rauhoittua enkä ole enää jatkuvasti stressaantunut. Syön myös terveellisesti ja normaalisti. Arvaa mitä? Akne on kadonnut! Neuvoisin sinua siis huolehtimaan psyykeestäsi ja ruokavaliostasi stressaavassa elämänvaiheessa.

Mulla muuten oli kuukautishäiriöitä ton aknen aikaan. Hormonaalista siis. Nyt kierrot ovat normalisoituneet ja iho kunnossa.

Vierailija
26/30 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovasti ruusufinniltä

Vierailija
27/30 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:55"]http://www.acneeinstein.com/dont-know-how-to-get-over-acne-let-me-help/
[/quote]
Lukaisin nämä ja kyllähän se niin on, että tuossa yhtälössä tosi moni asia osuu kohdalleen. Stressi, epäsäännöllinen syöminen (siitä se laihtuminenkin johtuu, kun ruoka ei enää maistu), jatkuvat suolisto-oireet jotka nekin varmaan johtuu stressistä, huono nukkuminen... Hienoa, stressin poistuminen parantaisi elämääni niin monella tavalla, mutta sepä se, miten ihmeessä sen saisi poistettua?! ap

Vierailija
28/30 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:55"]http://www.acneeinstein.com/dont-know-how-to-get-over-acne-let-me-help/ [/quote] Lukaisin nämä ja kyllähän se niin on, että tuossa yhtälössä tosi moni asia osuu kohdalleen. Stressi, epäsäännöllinen syöminen (siitä se laihtuminenkin johtuu, kun ruoka ei enää maistu), jatkuvat suolisto-oireet jotka nekin varmaan johtuu stressistä, huono nukkuminen... Hienoa, stressin poistuminen parantaisi elämääni niin monella tavalla, mutta sepä se, miten ihmeessä sen saisi poistettua?! ap

[/quote]

Mikä sua stressaa? 

Ei me sun aknea voida parantaa, mutta keittiöpsykologeja täällä on palsta täynnä! :) :D

Vierailija
29/30 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ minua stressaa. Ja se on niin pahana, etten usko pääseväni siitä enää eroon. Kesäloma on onneksi tulossa, mutta uskon stressin palaavan hyvin nopeasti syksyllä. En pysty jäämään töistä pois rahan takia, en pysty vaihtamaan työpaikkaa koska olen niin nuutunut etten usko pystyväni missään muuallakaan enää mihinkään. Työterveydessä on käyty, en saa sairaslomaa enkä lääkitystä, keskusteluapua nyt kuitenkin. Minulla ei ole rahaa yksityiseen, ja rahakin stressaa jatkuvasti. Olen todella ahdistunut, väsynyt ja apaattinen. En vaan tiedä miten pois tästä tilanteesta, yritän vain sinnitellä, olla ajattelematta kauheasti mitään. ap

Vierailija
30/30 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tarvitsisit ap oikeasti nyt apua. Käy uudestaan lääkärissä juttelemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan