Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dropboxin ilmainen lisäsäilytystila vanhenee - mikä tilalle?

Vierailija
07.06.2015 |

Minulla päättty kesäkuun lopussa Dropboxin lisätilan käyttöoikeus (oli 2v. ilmainen). Jos haluan jatkaa sitä, se maksaisi 99e per vuosi, eli liian kallis mielestäni. Minulla siis menee automaattisesti kaikki puhelimella otetut kuvat/videot sinne ja se on hyvä varmuuskopiopaikka, jos vaikka puhelin sattuisi katoamaan. Olen ollut tosi tyytyväinen Dropboxiin.
.
Miten minun kannattaisi nyt toimia? Ostanko toisen muistikortin ja siirrän kaikki vanhemmat kuvat sinne, jolloin 8 gigaa Dropboxin ilmaista tilaa vapautuu taas automaattista tiedostonsiirtoa varten? Vai onko muuta ratkaisua tai vaihtoaehtoa Dropboxille? :)
.
"When you got your Samsung device, you received 48 GB of additional Dropbox space for 2 years. That additional space expires on June 21, but as a thank you for keeping your stuff safe in Dropbox, we’ll automatically add 3 bonus GB to your account! Your new Dropbox space limit will be 8 GB.
.
As a friendly reminder, you're currently using 22 GB of Dropbox space. If you’re over your 8 GB limit after June 21, you’ll no longer be able to save new photos, videos, and docs to Dropbox.
.
To continue using your favorite Dropbox features like automatic Camera Upload, we recommend you get more space with Dropbox Pro."

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse muistikorttia, jos ne vanhat kuvat mahtuu tieokoneen esim. d-asemalle tai muualle.

Vierailija
2/3 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry iphoneen ja Applen pilvipalveluihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat tiedostosi eivät katoa, mutta et vou ladata uusia.

Minusta 99 dollaria vuodessa ei ole kohtuuton hinta varmuuskopioista. Eivät ne serverit ilmaiseksikaan pyöri. Googlella voi olla halvempi hinta. Mulla on kaikki tiedostot Droparissa, aina turvassa ja kaikilla koneilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi