Mieheni ei onnitellut adoptioon antamaa lastani.t.ammattivalittaja
Ei valmistumisesta ammattiin eikä silloinkaan kun hänellä oli synttärit. Mitä mieltä olet asiasta?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:22"]Miksi miehesi olisi pitänyt sinua onnitella hänen syntymäpäivänään?[/quote]
Ei kun adoptioon antamaa lasta tietenkin. On hänen face kaveri.ap
Miten sä jaksat provota jatkuvasti?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"]
[/quote] En mä provoa. Tämä on mun oikeaa elämää.ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"]
[/quote] En mä provoa. Tämä on mun oikeaa elämää.ap
[/quote]
Sun oikea elämä on palstatrollailu. On se jo nähty ja itse olet sen myöntänyt
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"] Miten sä jaksat provota jatkuvasti? [/quote] En mä provoa. Tämä on mun oikeaa elämää.ap [/quote] Sun oikea elämä on palstatrollailu. On se jo nähty ja itse olet sen myöntänyt
[/quote] Ei ole. Miksi mä valehtelisin jostain adoptiosta? kyllä tämä on valitettavasti totta.ap
Teillä taitaa kaikilla olla helppo elämä.ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:49"]
Teillä taitaa kaikilla olla helppo elämä.ap
[/quote]
Elämä on juuri niin vaikeaa tai helppoa kuin millaiseksi sen itse itselleen osin pystyy tekemään. Koittaisit sinäkin joskus ainaisen valitamisen ja pessimismin sijaan tehdä omastasi helpompaa.
Onko miehesi ollut viimeaikoina saunaillassa. Sanoit silloin kun olitte kylpylässä että epäilet hänen oleva miehiin päin
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:53"]
Onko miehesi ollut viimeaikoina saunaillassa. Sanoit silloin kun olitte kylpylässä että epäilet hänen oleva miehiin päin
[/quote] Joku pelleili minuna. Mun mieheni on hetero.ap
Miksi miehesi olisi pitänyt sinua onnitella hänen syntymäpäivänään?