Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienitissinen ei pysty rintaruokkimaan lastaan yhtä hyvin kuin suuririntainen.

Vierailija
07.06.2015 |

Meillä suuririntaisilla naisilla on terveemmät ja kauniimmat lapset koska he ovat saaneet tarpeekseen rintamaitoa.Suuririntaiset äidit ovat myös siksi kauniimpia ja hehkeämpiä lasten synnyttyä koska pystyvät ruokkimaan vauvansa paremmin ja nämä eivät valvota äitejään niinkuin pienirintaisten naisten lapset kun ei tartte lämmitellä pulloa!

Suuririntaisilla naisilla on myös parempi rasvakoostumus kehossa ja siksi me olemme yleensä nuorekkaampia ja rypyttömämpiä pidempään kuin pienet ja rinnattomat.

Miehet pitävät meistä myös enemmän.Sen näkee jo siitä että suosituimmet naiset ovat valmiiksi suuririntaisia tai silikonilla paikkailtuja esim. elokuvatähdet tai laulajat.

Suuririntaisten naisten miehet ovat tyytyväisempiä koska muodokas nainen on luonteeltaankin pehmeämpi!

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:11"]

Suuririntaisilla naisilla on myös parempi rasvakoostumus kehossa ja siksi me olemme yleensä nuorekkaampia ja rypyttömämpiä pidempään kuin pienet ja rinnattomat.

[/quote]

Siinä olikin hieno tapa ilmaista pyöreys. Loukkaantuisikohan kukaan, jos ohimennen mainitsisi paremmasta rasvakoostumuksesta? Jos vielä lisäisi, että pehmeä irtonainen liha kuin vastasyntyneellä...

Vierailija
22/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin yrität saada viimeisiä iloja irti majavanhäntämäisistä läpsyköistäsi. Haha! Surkea yritys.

Aika milloin miesten päät kääntyi on auttamattomasto takanapäin.

Terv. Pienistä rinnoista pitävä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan hurmaava aloitus ;) pitää kyllä mun kohdalla paikkaansa. Alikehittyneet ja pienet rinnat, ei riittävästi rintarauhasta eikä siten rintamaitoa. Mut olenkin kyllä poikkeava.

Vierailija
24/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla D-kupin rinnat, ei onnistunut imetys kuin jotenkuten osittaisena ja sekin vain pari kuukautta..

Vierailija
25/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta? Ajatella, itselläni sellaiset alaspäin osoittavat huopalapaset ja ruokin niillä kaksi yläkäyrillä kulkevaa, suloista fläsäkinttua. Hertsileijaa, jos olisi vielä isot tissit olleet. Olisivat varmaan olleet sumopainijoita. >:)

Vierailija
26/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Tissit ne kertoo naisen viehättävyyden, ei kukaan hetero mies halua rusinatissiä rinnalleen.

Vierailija
27/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa katkera Chicago-Iida vaan yrittää puolustella roikkuvia ihra tissiejään.

Vierailija
28/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon kaksi lasta saanut imetettyä ihan hyvin mun pikkutisseilläni. Esikoinen oli 4v tarkastuksessa 116cm/20kg ja nuorempi 1v 80cm/12,9kg.

Vierailija
29/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys. Tietoisku sulle ap ja muillekin - rintojen koko ei ole millään tavalla sidoksissa rintojen kykyyn tuottaa maitoa. Ainoastaan jos kaikki rauhaskudos on leikattu pois, ei maidontulo onnistu. Pienitissinen voi olla oikea meijeri, ja isotissinen joutua turvautumaan korvikkeeseen. Kaikkea siltä väliltä. Maidon muodostumiseen vaikuttaa perimän lisäksi se, juoko tarpeeksi, syökö tarpeeksi, lepääkö tarpeeksi. Lisäksi maidontuloa voi jouduttaa esim tietyillä yrteillä ja kasveilla ja vaikka pilsnerillä. 

Vierailija
30/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:14"]

Kyllä mä oon kaksi lasta saanut imetettyä ihan hyvin mun pikkutisseilläni. Esikoinen oli 4v tarkastuksessa 116cm/20kg ja nuorempi 1v 80cm/12,9kg.

[/quote]Paskapuhetta

Vierailija
31/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK. 4x6kk täysimetys ja päälle 4x6-12kk osittaisimetystä. Ilmeisesti hyvä suoritus A/AA-kupilla

Vierailija
32/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana provo mutta eihän se tissien koko kerro siitä kuinka sitä maitoa erittyy. Isot rinnat ovat suurimmaksi osaksi rasvaa, anteeksi nyt vain. Ne maitorauhaset sitä maitoa tuottaa eikä rasva. Hyvin näistä pienistä rinnoista riitti ravintoa lapselle lähes vuoden ikäiseksi. Eka puoli vuotta mukula kasvoi pelkällä rintamaidolla ja vieläpä neuvolakäyrien yläpuolella. Eipä olisi uskonut, B-kupin rinnoista *nostaa hattua*

Vierailija
33/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa, täällä 95e kuppi, kun tuli aika imettää lastani se ei onnistunut, tein kaikkeni ja ei vaan onnistunut.

Vierailija
34/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai näinkö on? En tiennyt tällaisesta mitään. Mistä olet tietosi saanut? 

Vierailija
35/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit mutta suuret rinnat? Miksi ei pienet rinnat ja suuret tissit? :D

Vierailija
36/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeä lutkutin äitini a-kupin tissejä tyytyväisenä vuoden ikäiseksi, kunnes äiti meni töihin ja vieroitti. Itkin varmasti niiden itikanpistojen tuottaman herkullisen maidon perään.

Vierailija
37/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:42"]

Imeä lutkutin äitini a-kupin tissejä tyytyväisenä vuoden ikäiseksi, kunnes äiti meni töihin ja vieroitti. Itkin varmasti niiden itikanpistojen tuottaman herkullisen maidon perään.

[/quote]Lieköhän sieltä mitään tullutkaan.

Vierailija
38/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, päivän piristys! Ilmiselvä provo mutta uppoaa kuin vanhaan mummoon :DDD

Vierailija
39/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en edes haluaisi sellaisia rumia ja roikkuvia tissejä kun sulla on. :D

Vierailija
40/62 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit. Mun pikkutissit tuottivat sen verran maitoa että liikeni pois annettavaksi asti =)