Pienitissinen ei pysty rintaruokkimaan lastaan yhtä hyvin kuin suuririntainen.
Meillä suuririntaisilla naisilla on terveemmät ja kauniimmat lapset koska he ovat saaneet tarpeekseen rintamaitoa.Suuririntaiset äidit ovat myös siksi kauniimpia ja hehkeämpiä lasten synnyttyä koska pystyvät ruokkimaan vauvansa paremmin ja nämä eivät valvota äitejään niinkuin pienirintaisten naisten lapset kun ei tartte lämmitellä pulloa!
Suuririntaisilla naisilla on myös parempi rasvakoostumus kehossa ja siksi me olemme yleensä nuorekkaampia ja rypyttömämpiä pidempään kuin pienet ja rinnattomat.
Miehet pitävät meistä myös enemmän.Sen näkee jo siitä että suosituimmet naiset ovat valmiiksi suuririntaisia tai silikonilla paikkailtuja esim. elokuvatähdet tai laulajat.
Suuririntaisten naisten miehet ovat tyytyväisempiä koska muodokas nainen on luonteeltaankin pehmeämpi!
Kommentit (62)
Onko sulla jotain tutkimustulosta tukemaan tuota otsikon väitettä?
Veäppäs se kapula pois sieltä äässistäs. Sinä et selkeästi ole tainnut paljoa maitoa saada kun noin vähäälyisektä vaikutat. Antaa kaikkien tissien kukkia.
Ja nyt hävettää olla suuririntainen... Vaikka lieneekin tylsistyneen mamman väsynyt provo.
No, olet ehkä oikeassa. Imetin vain 11 kuukautta, taisi silloin vauva tajuta että ei helvetti mutsilla on pienet tissit, mä lopetan tähän.. :( ei enää rinta kelvannut kävelevälle, pari sanaa sanovalle vauvalle. Taisi syy olla siis tosiaan näissä a-kupin tisseissä, piru vie!
Tutkitusti tästä ei ole näyttöä, vaikka 70 vuotta sitten luultiinkin niin. Ei mistään esittämästäsi.
Suuririntaisten naisten maitoa varastoivat kudokset ovat rinnassa suuremmat kuin lautakasoilla!
HaahahhahA !!!
Tässä taas hauskaa provoilua pitkästä aikaa. Sääliksi vaan käy sinua jos ihan oikeasti uskot noin. Huh....
Aloittaja on lukenut Maisa Torpan kirjoituksia liikaa ja ottaa ne liian tosissaan.
Suuririntaiset naiset ovat ainakin tässä maassa usein tankkerin mallisia, sellaisia läskitynnyreitä, eikä siinä ruhossa mikään kohta kerää kiitosta. Imetyshän sujuu rinnan koosta huolimatta jos on kokonaisuudessaan sujuakseen, mutta läskiltä ei ainakaan laihdutus suju, mutta sujuu lähinnä kauniimman kropan omaavien naisten dissaaminen. Läskit, olkaa jo hiljaa. Ketään ei kiinnosta.
Mulla on suht isot rinnat, ei lapsia ainakaan vielä joten ei osunut mutta olen sitä mieltä että tämä on yksi paskimmista provoista ikinä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:18"]Suuririntaiset naiset ovat ainakin tässä maassa usein tankkerin mallisia, sellaisia läskitynnyreitä, eikä siinä ruhossa mikään kohta kerää kiitosta. Imetyshän sujuu rinnan koosta huolimatta jos on kokonaisuudessaan sujuakseen, mutta läskiltä ei ainakaan laihdutus suju, mutta sujuu lähinnä kauniimman kropan omaavien naisten dissaaminen. Läskit, olkaa jo hiljaa. Ketään ei kiinnosta.
[/quote]
Tai sitten sinä voisit olla hiljaa. En tiedä miksi heti pienitiasinen on lauta ja isotissinen lehmä. Ettekö vieläkään tajua, että ihmisiä on erilaisia ja se mikä toimii toisella ei välttämättä toimi toisella. En tiedä mikä tätä av:ta vaivaa kun kaikki pitää haukkua. Onko av mammoilla oikeasti näin lapsellista porukkaa.
Aijaa, miksi mä sitten pystyin mun pienillä tisseillä täysimettämään 6kk ilman korviketta? Jos mun tissit sit on kin suuret, ne on vaan sisäänpäinkääntyneet, ettei niitä näe ulkoapäin kunnolla :)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:18"]Suuririntaiset naiset ovat ainakin tässä maassa usein tankkerin mallisia, sellaisia läskitynnyreitä, eikä siinä ruhossa mikään kohta kerää kiitosta. Imetyshän sujuu rinnan koosta huolimatta jos on kokonaisuudessaan sujuakseen, mutta läskiltä ei ainakaan laihdutus suju, mutta sujuu lähinnä kauniimman kropan omaavien naisten dissaaminen. Läskit, olkaa jo hiljaa. Ketään ei kiinnosta.
[/quote]
Tai sitten sinä voisit olla hiljaa. En tiedä miksi heti pienitiasinen on lauta ja isotissinen lehmä. Ettekö vieläkään tajua, että ihmisiä on erilaisia ja se mikä toimii toisella ei välttämättä toimi toisella. En tiedä mikä tätä av:ta vaivaa kun kaikki pitää haukkua. Onko av mammoilla oikeasti näin lapsellista porukkaa.
[/quote]
Av mammat piti laittaa
Ei taida olla ihan paska kun kihahti näin..heh heh hee..naiset on niin pöljiä!!!Ei mikään yhteiskunnallinen keskustelu oo keränny tällästä suosioo kun nää tissikeskustelut..siinä näkee naisten älykkyyden!!!hah hah haa!!!
Heh heh. Suuririntaisten vauvoilla on enemmän ongelmia imuotteen kanssa, koska raskaan rinnan nännit ei nöpötä tarpeeksi ja rinnan rasva voi jopa tukehduttaa vauvan.
Tutkimusten mukaan isorintaiset kuolee useammin myös rintasyöpään, koska kasvaimia eihavaita ajoissa sen rasvamäärän takia.
Sitöäpaitsi, maitotiehyeiden määrä ei riipu rintojen koosta eikä maito tule rinnan läskistä. Kerropa ap vielä miksi köyhissä maissa jossa nähdään nälkää on niin paljon lapsia, jos laihat pienirintaiset eivät voisi imettää?
Sellaisesta ihratissistä tulee hyökkäävä pelottava sotanorsu mieleen, kun sellainen kävelee kadulla vastaan. Itsehän itserakas lyllerö näkee vain ne SUURET mahtitissinsä, mutta armeliaasti unohtaa niiden alla oleva SUUREN mahan, ja SUURTAKIN SUUREMMAN lättähanurin sekä nelosleuan. Ehanaa. Toudella ehanaa.
Kyllähän nainen jolla on rinnat on enemmän nainen kaikila tavoilla.Kyllä ne laiheliinit sitten varsinkin vanhemmalla iällä näyttävät huomattavasti ikäistään vanhemmalta ja menevät kumaraan ja muuta.
Itse en uskalla laihduttaa enää raskauskiloja pois koska rupeaa olemaan sen verran ikää että jos olen kovin laiha paikat vaan roikkuu.Mielummin muhkea ja uhkea kuin kuiva ja roikkuva!
Hyvä provo!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:18"]
Aloittaja on lukenut Maisa Torpan kirjoituksia liikaa ja ottaa ne liian tosissaan.
[/quote]
Hei, jos ap onkin Maisa!
Moi Maisa, sinä pienirintaisuuden vastustaja!
Kiitos tiedosta!