Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksisuhteessa..Mies surkea sängyssä!

Vierailija
07.06.2015 |

Ystäviä olemme olleet todella pitkään, jo alakoulusta asti. Nyt molempien ollessa sinkkuja päätimme aloittaa seksisuhteen jotta saamme tarpeemme tyydytettyä säännöllisesti. Viehätymme toistemme ulkonäöstä aikalailla. Mies on tunnettu playeri ja kokemus naisista varmasti on ja minulla ei todellakaan ole mitään muuta kuin kaveruutta ja intohimoa hänen ulkonäköään kohtaan. 

Ensimmäisellä kerralla olimme sopineet tapaavamme hänen luonaan. Kamala himo. Ja sitten...Mies ei tiennyt yhtään mitään tehdä. Pientä silittelyä ja hiplaamista. Sanoin hänelle mitä toivoisin hänen tekevän ja hän sanoi että ihana kun kerrot. No jatkoi silti vaan sitä ihmeellistä hiplailua. Minusta tuntui että alan opettamaan yli 30 vuotiasta miestä sängyssä vaikka hänellähän sitä juuri piti kokemusta naisista olla. Itse aktikin oli löyhää rakastelua. Teeskentelin lähes koko ajan. Ja pistin huonon "ekan kerran" jännityksen piikkiin.

Eilen sitten päädyimme jälleen sänkyyn. Tätä edelsi kiihkeä viestittely kuinka haluamme toisiamme koskettelevan jnejne.  Mutta se sama homma toistui. Mies jauhaa miten haluaa saada minut saamaan jnejne. Ja pikkuhiplailua. Sanoin vähän naureskellen jo että tykkäisin kyllä siitä ja siitä. Taas mies jatkaa silti. Olin aivan äimistynyt. Ja aktin aikana hän vaan puhisee miten kaunis olen jne. eli todellakin sellaista lässyärakastelua. Olen tasan tarkkaan hänelle selväksi tehnyt että pidän enemmän hieman rajummasta menosta. Lähdin kotiin ja mies laittoi heti viestiä perääni että "parasta ikinä ja hyvä kun aloitimme tämän". Vastasin hänelle vain hymiön... Miten toinen voi kokea hyväksi seksiksi tuollaisen?

Miten lopetan tämän seksisuhteen irvikuvan ilman että minun tulee sanoa miehelle että sori, olet huono sängyssä? Haluan kaikesta huolimatta jatkaa hänen kanssaan ystävänä platonisessa suhteessa. 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan sanoisin että nyt ei hiplailla vaan panet mua lujaa saatana! Jos se ei auta, niin nousen, puen päälleni ja lähden pois. Mikä siinä rehellisyydessä on niin kamalaa...

Vierailija
62/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli hiplailija kans tässä avioliitossa melko pian kun lapsemme syntyi. Seksi tuntuu olevan ohi...

On lapsi edellisestäkin liitosta, mutta siinä seksi säilyi seksinä loppuun asti. Mutta silloin olinkin työnarkomaani ja sellainen jyräävä mies, joka otti naisen. Ja otti vähän viinaakin. Sitten se liitto kaatui kun nainen ei saanut minusta turvallista perheen isää. Ja oli koko ajan mustasukkainen kun reissutyössäkin olin. Soitteli mun asiakkaille ja pilas mun työn... mutta naitiin. Nainen otti suihin ja peppuun ihan loppuun asti ja vielä eronkin jälkeen.

Nyt olen siis rauhoittunut ja hoidan tämän avioliiton lasta päivittäin enkä juuri juo. Mutta seksikin on mennyt, myönnän että olen itse haluton. Sitten kun tekee mieli, en osaa ottaa vaimoani. Tämä johtanut siihen että uskon naisellani olevan seksisuhde muualla. 

Ja paluuta ei ole. Joten sitten kai minunkin pitää hakea naista joka ei juuri osaa vaatia vaan riittää kun saa ihastukseltaan. 

Tai sitten kuitenkin koitan vaimolle jollain tavalla. Mutta kun se hellä lähestyminen ei tunnu kelpaavan ja liian raju sattuu? huh huh miten siitä tulikin niin vaikeaa, asia josta nautin kovasti on jo kuin vältettävä paha.

Olen 38 mies. Vähemmän mulkku nykyään siis ihan käytännössäkin. Perheen isä. Halut on mutta "se" kadonnut.

Tiedän että miehelläkin kehon kemiat muuttuu sitten ajan ja perheen myötä mutta on tämä kova yllätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä