Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksisuhteessa..Mies surkea sängyssä!

Vierailija
07.06.2015 |

Ystäviä olemme olleet todella pitkään, jo alakoulusta asti. Nyt molempien ollessa sinkkuja päätimme aloittaa seksisuhteen jotta saamme tarpeemme tyydytettyä säännöllisesti. Viehätymme toistemme ulkonäöstä aikalailla. Mies on tunnettu playeri ja kokemus naisista varmasti on ja minulla ei todellakaan ole mitään muuta kuin kaveruutta ja intohimoa hänen ulkonäköään kohtaan. 

Ensimmäisellä kerralla olimme sopineet tapaavamme hänen luonaan. Kamala himo. Ja sitten...Mies ei tiennyt yhtään mitään tehdä. Pientä silittelyä ja hiplaamista. Sanoin hänelle mitä toivoisin hänen tekevän ja hän sanoi että ihana kun kerrot. No jatkoi silti vaan sitä ihmeellistä hiplailua. Minusta tuntui että alan opettamaan yli 30 vuotiasta miestä sängyssä vaikka hänellähän sitä juuri piti kokemusta naisista olla. Itse aktikin oli löyhää rakastelua. Teeskentelin lähes koko ajan. Ja pistin huonon "ekan kerran" jännityksen piikkiin.

Eilen sitten päädyimme jälleen sänkyyn. Tätä edelsi kiihkeä viestittely kuinka haluamme toisiamme koskettelevan jnejne.  Mutta se sama homma toistui. Mies jauhaa miten haluaa saada minut saamaan jnejne. Ja pikkuhiplailua. Sanoin vähän naureskellen jo että tykkäisin kyllä siitä ja siitä. Taas mies jatkaa silti. Olin aivan äimistynyt. Ja aktin aikana hän vaan puhisee miten kaunis olen jne. eli todellakin sellaista lässyärakastelua. Olen tasan tarkkaan hänelle selväksi tehnyt että pidän enemmän hieman rajummasta menosta. Lähdin kotiin ja mies laittoi heti viestiä perääni että "parasta ikinä ja hyvä kun aloitimme tämän". Vastasin hänelle vain hymiön... Miten toinen voi kokea hyväksi seksiksi tuollaisen?

Miten lopetan tämän seksisuhteen irvikuvan ilman että minun tulee sanoa miehelle että sori, olet huono sängyssä? Haluan kaikesta huolimatta jatkaa hänen kanssaan ystävänä platonisessa suhteessa. 

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin tulla ja panna sun takaluukkuu... - mies 39v

Vierailija
42/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille että olet löytänyt jonkun miehen joka antaa sinulle taivaallista seksiä just sillon kun itse haluat. Kyllä se ymmärtää sen, ei kannata alkaa selittelemään enempiä ja viivyttelemään tuon suhteen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:42"]

mä voin tulla ja panna sun takaluukkuu... - mies 39v

[/quote]

Kuva ois kiva.

Vierailija
44/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle, että sä et pystykään hommaan, koska mies on niin hyvä ystävä. Että ajattelet hänestä sittenkin niin kaverillisesti, ettet pääse oikeisiin seksifiiliksiin. Sano vaikka, et jälkikäteen sulla on morkkis, kun tuntuu kuin harrastaisit seksiä veljen kanssa. Voit tosin menettää sen ystävyyden.

Vaikea yhtälö. Tuon vuoksi ystävien kesken ei pitäisi harrastaa seksiä. Paluuta harvoin on takaisin siihen mistä lähdettiin. Mut velvollisuudesta ei kannata jatkaa. Siitä päätyy vielä huonompaan tilanteeseen ja lopulta voit pahoin hänet nähdessäänkin.

Vierailija
45/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että moni mies on "player" sen takia, etteivät kertakaikkiaan pääse parisuhteeseen huonojen seksitaitojensa takia. Naiset huomaavat jo alkumetreillä, ettei tästä mitään tule. Näin player-raukka joutuu palaamaan baariin saalisturetkelle ja homma alkaa taas alusta. Itse tosin uskottelee itselleen, että on kovakin naistenmies.

Vierailija
46/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit isokaluisen maahanmuuttajamiehen, sen jälkeen et enää vilkaisekaan tähän kaveriisi päin seksi mielessä. Itselläni on rakastajana maahanmuuttaja ja hän saa minut tulemaan usein 2-3 kertaa peräkkäin yhdynnässä, plus esileikit päälle / Neiti 25v

Vierailija
47/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:46"]

Luulen, että moni mies on "player" sen takia, etteivät kertakaikkiaan pääse parisuhteeseen huonojen seksitaitojensa takia. Naiset huomaavat jo alkumetreillä, ettei tästä mitään tule. Näin player-raukka joutuu palaamaan baariin saalisturetkelle ja homma alkaa taas alusta. Itse tosin uskottelee itselleen, että on kovakin naistenmies.

[/quote]

Tätä itseasiassa juurikin mietin. Monesti tällä herralla on kierroksessa montakin parikymppistä tyttöä yhtä aikaa, meitä reilu 30 vuotiaita ei juuri ole hänellä näkynyt. Onkohan sitten niin että nuo 20 vuotiaat eivät vielä hyvästä seksistä niin välitä tai ymmärrä? ap

Vierailija
48/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:46"]Luulen, että moni mies on "player" sen takia, etteivät kertakaikkiaan pääse parisuhteeseen huonojen seksitaitojensa takia. Naiset huomaavat jo alkumetreillä, ettei tästä mitään tule. Näin player-raukka joutuu palaamaan baariin saalisturetkelle ja homma alkaa taas alusta. Itse tosin uskottelee itselleen, että on kovakin naistenmies.
[/quote]
Joo tämä! Minulla on eräs tuttu, jonka kanssa itsekin päädyin sänkyyn muutamankin kerran. Kaikki pitävät tätä tyyppiä kauheana playerina ja hieman naureskelevat tämän jatkuvasti vaihtuville naiskuvoille kun "se on niin vaativa". Oikeasti homma on niin, että tyyppi on hirveän huono sängyssä. Tosi pieni muna, eikä edes yritä saada naista tulemaan mitenkään muuten, vaan ähisee ja puhisee vain itsekseen. Muuten hyvännäköinen ja hauska tyyppi, mutta kyllä se tosi huono seksi latistaa äkkiä suhteen.

Vierailija
49/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset hiplailijat on yäk! Ei jatkoon!!!!

Vierailija
50/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata teeskennellä että nauttisit, eihän se siitä sitten mihinkään muutu jos luulee sun tykkäävän vaikka oletkin sanonut mistä pidät. Sängyssä sitten säälistä teeskentelet, on pikkuisen ristiriitaista se.

Sano suoraan mutta ystävällisesti ettei toimi jollei muuta otteitaan.

Vierailija
51/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:46"]Luulen, että moni mies on "player" sen takia, etteivät kertakaikkiaan pääse parisuhteeseen huonojen seksitaitojensa takia. Naiset huomaavat jo alkumetreillä, ettei tästä mitään tule. Näin player-raukka joutuu palaamaan baariin saalisturetkelle ja homma alkaa taas alusta. Itse tosin uskottelee itselleen, että on kovakin naistenmies. [/quote] Joo tämä! Minulla on eräs tuttu, jonka kanssa itsekin päädyin sänkyyn muutamankin kerran. Kaikki pitävät tätä tyyppiä kauheana playerina ja hieman naureskelevat tämän jatkuvasti vaihtuville naiskuvoille kun "se on niin vaativa". Oikeasti homma on niin, että tyyppi on hirveän huono sängyssä. Tosi pieni muna, eikä edes yritä saada naista tulemaan mitenkään muuten, vaan ähisee ja puhisee vain itsekseen. Muuten hyvännäköinen ja hauska tyyppi, mutta kyllä se tosi huono seksi latistaa äkkiä suhteen.

[/quote]

Mutta jos on kuitenkin kokemusta naisista niin luulis pikkuhiljaa oppivan paremmaksi? Vai eikö kukaan vain viitsi sanoa?

Vierailija
52/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin teidän kaveruuttannekin tuolla perusteella. Välittääkö mies oikeasti sinusta, jos ei kuuntele sinun tarpeitasi? Vai voiko todella olla vaan ettei osaa.

Vierailija
53/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Itselläkin kokemus miehestä, joka huokaili, että parasta seksiä ikinä ja tikkasi menemään. Mutta minne, en tiedä, sillä sisällä hän ei ollut eikä tuntunut sitä edes tajuavan. En nyt sentään ihan niin väljä ole, itse kyllä tunnistan milloin mulla on jotain sisällä ja milloin ei...

Nostan hattua naiselle joka noista lähtökohdista alkaa miestä seksin saloihin opettamaan.

Vierailija
54/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:03"]

Epäilisin teidän kaveruuttannekin tuolla perusteella. Välittääkö mies oikeasti sinusta, jos ei kuuntele sinun tarpeitasi? Vai voiko todella olla vaan ettei osaa.

[/quote]

kuuntelee ja yrittää muka toimia sen mukaan mutta minä en vaan saa siitä mitään irti. Ja välittämisellä ei ole kyllä mitään merkitystä tässä asiassa. ap

Vierailija
55/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:45"]

Kerro hänelle, että sä et pystykään hommaan, koska mies on niin hyvä ystävä. Että ajattelet hänestä sittenkin niin kaverillisesti, ettet pääse oikeisiin seksifiiliksiin. Sano vaikka, et jälkikäteen sulla on morkkis, kun tuntuu kuin harrastaisit seksiä veljen kanssa. Voit tosin menettää sen ystävyyden.

Vaikea yhtälö. Tuon vuoksi ystävien kesken ei pitäisi harrastaa seksiä. Paluuta harvoin on takaisin siihen mistä lähdettiin. Mut velvollisuudesta ei kannata jatkaa. Siitä päätyy vielä huonompaan tilanteeseen ja lopulta voit pahoin hänet nähdessäänkin.

[/quote]Tämä vastaus oli minulle eniten mieleen ja näin toimisin ap:n paikalla. Seksit unohtaisin nyt ihan kokonaan, ei mies siitä pedoksi muutu enää.

Tiedän tuon hiplailun ja paijailun, oma mieheni muuttui sellaiseksi vähitellen ja huomaamatta joskus lasten syntymän jälkeen. Kauan kesti minullakin tajuta, että mies ei jotenkin enää osaa aloittaa ja tehdä niin kuin nuorempana, vaan otteet ovat kuin hidastetussa. Ei auta vaikka painan ja liikutan hänen kättään, liikun itse, yritän muuttaa seksiä vähän nopeammaksi ja villimmäksi - sama meno jatkuu ja minä huomaan ajattelevani hyvän alun jälkeen seuraavan päivän tekemisiä. Tee ap siis ylläolevan ohjeen mukaan ja luovuta. Kaikkea hyvää ei saa aina samassa paketissa.

Vierailija
56/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sinulle homma ei toimi ja palaat mieluummin takaisin kaveruuteen ilman seksiä.

Minullakin on kokemus seksisuhteesta joka oli miehelle parasta ikinä ja minulle huonointa ikinä. En ole sitä hänelle tietenkään sanonut. Hänkin on yhä kaverini enkä halua häntä sillä loukata. Mutta mies joka ei osaa tehdä naiselle mitään on kyllä turhauttava seksikumppani. Itse en jaksanut ruveta opettamaankaan vaan lopetin suhteen. Kokenut mies oli hänkin, eli ilmeisesti kukaan muukaan ei ole jaksanut opettaa... Ehkä se liittyy siihen hyvännäköisyyteen. Siitä saa omanlaisensa nautinnon jonkun aikaa, ja sitten into lopahtaa.

Vierailija
57/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Itselläkin kokemus miehestä, joka huokaili, että parasta seksiä ikinä ja tikkasi menemään. Mutta minne, en tiedä, sillä sisällä hän ei ollut eikä tuntunut sitä edes tajuavan. En nyt sentään ihan niin väljä ole, itse kyllä tunnistan milloin mulla on jotain sisällä ja milloin ei...

Nostan hattua naiselle joka noista lähtökohdista alkaa miestä seksin saloihin opettamaan.

[/quote]Ai kun alkoi naurattamaan tämä kirjoitus! :) Taas huomaa etten ole yksin ajatuksineni. T. 25

Vierailija
58/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:05"]

[/quote]

kuuntelee ja yrittää muka toimia sen mukaan mutta minä en vaan saa siitä mitään irti. Ja välittämisellä ei ole kyllä mitään merkitystä tässä asiassa. ap

[/quote]Mitä sinä sitten haluat sen tekevän ja mitä se tekee?

Poikkeaako ne teot niin paljon vaatimuksestasi että et saa siitä mitään irti?

Vierailija
59/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:46"]Luulen, että moni mies on "player" sen takia, etteivät kertakaikkiaan pääse parisuhteeseen huonojen seksitaitojensa takia. Naiset huomaavat jo alkumetreillä, ettei tästä mitään tule. Näin player-raukka joutuu palaamaan baariin saalisturetkelle ja homma alkaa taas alusta. Itse tosin uskottelee itselleen, että on kovakin naistenmies. [/quote] Joo tämä! Minulla on eräs tuttu, jonka kanssa itsekin päädyin sänkyyn muutamankin kerran. Kaikki pitävät tätä tyyppiä kauheana playerina ja hieman naureskelevat tämän jatkuvasti vaihtuville naiskuvoille kun "se on niin vaativa". Oikeasti homma on niin, että tyyppi on hirveän huono sängyssä. Tosi pieni muna, eikä edes yritä saada naista tulemaan mitenkään muuten, vaan ähisee ja puhisee vain itsekseen. Muuten hyvännäköinen ja hauska tyyppi, mutta kyllä se tosi huono seksi latistaa äkkiä suhteen.

[/quote]

Komppaan! Mulla kanssa ystävä, jo reilusti yli kolmenkympin, joka on kaatanut naisia ku viljaa, lähinnä just itseään nuorempia, komea, fiksu, hauska, seksikäs. Viimeksi ollut vakavassa parisuhteessa vajaat 10 vuotta sitten "kun ei vaan kukaan kolahda". No, kerran sitten yhdessä vietetyn illan jälkeen päädyimme sänkyyn, itse olin vähän aikaisemmin jäänyt sinkuksi, ja, noh, panetti :D ja kuinka ollakaan; aivan onnetonta toimintaa. Jäin oikeasti haavi auki, että tässäkö se Mahtava Sonni ja naistenmies on? Seksi oli suoraan sanottuna surkeaa. Yritettiin vielä pariin otteeseen myöhemmin, kunnes kyllästyin siihen, ettei kuunnellut yhtään toiveitani eikä neuvojani, enkä saanut orgasmia koskaan. Vedin juurikin tuon "pelkään, että rakastun sinuun, enkä halua pilata ystävyyttämme"-kortin. Toimi :)

Vierailija
60/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:53"]

Niin kuin ruotsikin on pakollinen aihe, tulisi hyvinvointivaltion asukkien onnellisuuden ja hyvinvoinnin nimissä tämmöinen ylläkuvattu "koulutus" ottaa jo pakolliseksi aineeksi vaikka sieltä yläasteelta sitten että kaikilla on taatusti riittävästi kokemusta.

[/quote]

Kyse ei edelleenkään ole siitä kokemuksesta, vaan asenteesta. Kokematonkin rakastaja on varmasti parempi, jos on oikealla asenteella liikkeellä ja avoin, ei luule liikoja itsestään eikä liian estoinen, kuin kokenut ja monia kumppaneita omaava rakastaja, joka luulee että hänen temppunsa toimivat kaikille ja pitää itseään seksin jumalana ja joka on kiinnostunut lähinnä omasta nautinnostaan.

[/quote]

Noo, riippuu vähän kokemattomuuden asteesta. Ekalla kerralla sain kyllä naisen laukeamaan sormettamalla, mutta yhdyntä oli yhtä sähläystä. Kortsutkin jäi pilluun pois ottaessa ja nainen varmaan haukotteli salaa. Periaatteessa kyllä tiesin mitä tehdä, mutta kun ei lihakset ole ennen tehneet sitä liikettä niin minkäs teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan