Seksisuhteessa..Mies surkea sängyssä!
Ystäviä olemme olleet todella pitkään, jo alakoulusta asti. Nyt molempien ollessa sinkkuja päätimme aloittaa seksisuhteen jotta saamme tarpeemme tyydytettyä säännöllisesti. Viehätymme toistemme ulkonäöstä aikalailla. Mies on tunnettu playeri ja kokemus naisista varmasti on ja minulla ei todellakaan ole mitään muuta kuin kaveruutta ja intohimoa hänen ulkonäköään kohtaan.
Ensimmäisellä kerralla olimme sopineet tapaavamme hänen luonaan. Kamala himo. Ja sitten...Mies ei tiennyt yhtään mitään tehdä. Pientä silittelyä ja hiplaamista. Sanoin hänelle mitä toivoisin hänen tekevän ja hän sanoi että ihana kun kerrot. No jatkoi silti vaan sitä ihmeellistä hiplailua. Minusta tuntui että alan opettamaan yli 30 vuotiasta miestä sängyssä vaikka hänellähän sitä juuri piti kokemusta naisista olla. Itse aktikin oli löyhää rakastelua. Teeskentelin lähes koko ajan. Ja pistin huonon "ekan kerran" jännityksen piikkiin.
Eilen sitten päädyimme jälleen sänkyyn. Tätä edelsi kiihkeä viestittely kuinka haluamme toisiamme koskettelevan jnejne. Mutta se sama homma toistui. Mies jauhaa miten haluaa saada minut saamaan jnejne. Ja pikkuhiplailua. Sanoin vähän naureskellen jo että tykkäisin kyllä siitä ja siitä. Taas mies jatkaa silti. Olin aivan äimistynyt. Ja aktin aikana hän vaan puhisee miten kaunis olen jne. eli todellakin sellaista lässyärakastelua. Olen tasan tarkkaan hänelle selväksi tehnyt että pidän enemmän hieman rajummasta menosta. Lähdin kotiin ja mies laittoi heti viestiä perääni että "parasta ikinä ja hyvä kun aloitimme tämän". Vastasin hänelle vain hymiön... Miten toinen voi kokea hyväksi seksiksi tuollaisen?
Miten lopetan tämän seksisuhteen irvikuvan ilman että minun tulee sanoa miehelle että sori, olet huono sängyssä? Haluan kaikesta huolimatta jatkaa hänen kanssaan ystävänä platonisessa suhteessa.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:32"]
Mitäs jos mies ei opi vaikka ap tekisi mitä taikoja? Siinä jos missä menee fiilis ihan miinuksille kun huomaa, että mikään aikaisemmin näytetty ei ole jäänyt muistiin. Kun mies vain hipeltää kuin rikki menevää kukkaa, ei osaa vastata naisen liikkeisiin ja on kuin puupökkelö oksansa kanssa.. Nainen voi yrittää alkaa viemään kuin tanssittaja, mutta jos tämä seksitanssikumppani on ei lähde mukaan, niin mitä siinä voi tehdä? Samahan se on toisin päinkin tietenkin myös. En välttämättä lähtisi kolmatta kertaa enää kokeilemaan.
[/quote]
Sitten tuskin on minkäänlaista seksuaalista kemiaa ja koko homma kannattaa unohtaa. Jos ei ajankaan kanssa hommasta tule mitään. Eikä siinä ole kummassakaan vikaa, ei vaan seksuaaliset kemiat kohtaa.
Niin kuin ruotsikin on pakollinen aihe, tulisi hyvinvointivaltion asukkien onnellisuuden ja hyvinvoinnin nimissä tämmöinen ylläkuvattu "koulutus" ottaa jo pakolliseksi aineeksi vaikka sieltä yläasteelta sitten että kaikilla on taatusti riittävästi kokemusta.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:53"]
Niin kuin ruotsikin on pakollinen aiNe, tulisi hyvinvointivaltion asukkien onnellisuuden ja hyvinvoinnin nimissä tämmöinen ylläkuvattu "koulutus" ottaa jo pakolliseksi aineeksi vaikka sieltä yläasteelta sitten että kaikilla on taatusti riittävästi kokemusta.
[/quote]
Ei siinä mikään koulutus hirveästi auttaisi. Tai ehkä vähän voisi viedä asiaa eteenpäin, mutta näissä asioissa on vaan luonnonlahjakkuuksia, ja sitten on niitä joilta ei vain suju. Tasan ei käy onnen lahjat.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:53"]
Niin kuin ruotsikin on pakollinen aihe, tulisi hyvinvointivaltion asukkien onnellisuuden ja hyvinvoinnin nimissä tämmöinen ylläkuvattu "koulutus" ottaa jo pakolliseksi aineeksi vaikka sieltä yläasteelta sitten että kaikilla on taatusti riittävästi kokemusta.
[/quote]
Kyse ei edelleenkään ole siitä kokemuksesta, vaan asenteesta. Kokematonkin rakastaja on varmasti parempi, jos on oikealla asenteella liikkeellä ja avoin, ei luule liikoja itsestään eikä liian estoinen, kuin kokenut ja monia kumppaneita omaava rakastaja, joka luulee että hänen temppunsa toimivat kaikille ja pitää itseään seksin jumalana ja joka on kiinnostunut lähinnä omasta nautinnostaan.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:42"]mä voin tulla ja panna sun takaluukkuu... - mies 39v
[/quote]hyi mikä limanen vanha pappa! Eiks sun seksiseikkailut oo vähän niinku jo over.
Hoho, täällähän alkoi miesten näkökulmaa tulla, yllättävää että miehet kääntävät asian niin että ap on lahna ja vika onkin vaan hänessä :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:21"]
Hoho, täällähän alkoi miesten näkökulmaa tulla, yllättävää että miehet kääntävät asian niin että ap on lahna ja vika onkin vaan hänessä :D
[/quote]
Niinkö se mielestäsi meni? Aluksihan se pistettiin pelkästään miehen syyksi, sen jälkeen vaan todettiin että vika saattaa olla yhtä lailla naisessakin.
Onko ap jo liian määräävä seksissä? Antaako hän tilaa ollenkaan miehen ideoille ja aloituksille? Jyrääkö hän vain eteenpäin omaa orkkuansa ajatellen ja mies ei pysy enää vauhdissa mukana unohtaen hädissään kaiken? Mitä tapahtuisi jos ap antaisi miehen olla oma innokas itsensä, antaisi miehen löytää oma herkempi tapansa viedä? Jos ap yrittäisi unohtaa aikaisemmin opitut jutut ottaen nämä uudet erilaiset avoimesti vastaan? Ap voisi ottaa hellän kosketuksen vastaan keskittyen vain ainoastaan sen saamaan hyvänolon tunteeseen eikä yrittäisi mennä tilanteen edelle ja hoputtaa? Onnistuisikohan se? Minua ainakin kiinnostaisi sellainen seksi kovasti.
Monesti playereiden kanssa saattaa olla niin, että heidän ei yksinkertaisesti ole tarvinnut vaivautua tekemään tai opettelemaan yhtään mitään naisten miellyttämisestä koska ne naiset ovat ehkä olleet aivan valmiita tekemään ihan mitä tahansa ja kaiken työn siinä vaiheessa kun vain pääsevät sen playerin kanssa sänkyyn asti.
Sano ettet halua vaarantaa ystävyyttänne.
Parempi vaan sanoa ettei tämä oikein toimi tällaisena, että kaveruus toimi paremmin teillä. Eihän siinä tarvitse taidoista sanoa, jos on niin urpo mies että kyselee selityksiä niin sano vaikka ettet tunne oikeanlaista intohimoa seksisuhdetta varten. Joihinkin miehiin toimii karkoittamiseen "alan tuntea vähän liikaa sinua kohtaan" mutta jos on lässynlää niin todnäk vaan lisää pökköä pesään :D
Se varaan haluaa että olet ehdottomasti posliini, läpsii perseposkille kun panee sua takaapäin, selittää joutavia ja horisee korvaasi ties mitä lässytyksiä, pitää urotekona kun laittaa eka kerran sislle ja olettaa että räjähdät nautinnosta. jätä se paska, se on niin itseään täynnä oleva kusniska että ei se siitä muutu. Narsisti se on.
Hanki kunnon rakastaja!
Mulla on justiinsa mulle sopiva seksiseuralainen. Ai että tekee kutaa!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:36"]
Hanki kunnon rakastaja! Mulla on justiinsa mulle sopiva seksiseuralainen. Ai että tekee kutaa!
[/quote]
No sitähän minä nimenomaan halusin :D Mutta toisin kävi... ap
Ehkä mies on aiemmissa suhteissa huomannut, että moni nainen pitää "hellästä" seksistä. Hyvä, että olet kertonut mitä sinä tahdot. Toivottavasti mies vielä rohkaistuu.
Ehkä laitan tuon että olen miettinyt että mitä meidän ystävyydelle käy ja että parempi lopettaa nyt. :)
Jos haluat tosiaan pelkkää seksiä, sitten sen täytyy olla hyvää. Vetoa kaveruuden menettämisen pelkoon ja etsi sopivampi fuckbuddy.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:55"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:46"]Luulen, että moni mies on "player" sen takia, etteivät kertakaikkiaan pääse parisuhteeseen huonojen seksitaitojensa takia. Naiset huomaavat jo alkumetreillä, ettei tästä mitään tule. Näin player-raukka joutuu palaamaan baariin saalisturetkelle ja homma alkaa taas alusta. Itse tosin uskottelee itselleen, että on kovakin naistenmies. [/quote] Joo tämä! Minulla on eräs tuttu, jonka kanssa itsekin päädyin sänkyyn muutamankin kerran. Kaikki pitävät tätä tyyppiä kauheana playerina ja hieman naureskelevat tämän jatkuvasti vaihtuville naiskuvoille kun "se on niin vaativa". Oikeasti homma on niin, että tyyppi on hirveän huono sängyssä. Tosi pieni muna, eikä edes yritä saada naista tulemaan mitenkään muuten, vaan ähisee ja puhisee vain itsekseen. Muuten hyvännäköinen ja hauska tyyppi, mutta kyllä se tosi huono seksi latistaa äkkiä suhteen. [/quote] Mutta jos on kuitenkin kokemusta naisista niin luulis pikkuhiljaa oppivan paremmaksi? Vai eikö kukaan vain viitsi sanoa? [/quote] Ei kukaan halua kouluttaa aikuista miestä. Kyllä pitäisi jokaisen oppia tavoille jo nuorempana; miettiä uusia tapoja tehdä sama vanha asia.
[/quote]
Eli kun kaikki naiset eivät kuitenkaan halua samanlaista seksiä, miehen pitäisi osata lukea naisen ajatukset, että tietäisi millaista seksiä antaa? Tai mitä jos mies ei vaan halua harrastaa sellaista seksiä mistä nainen pitää, koska ei itse pidä sellaisesta? Silloinkin mies on naisten mielestä huono, vaikka oikeasti hän on vain epäsopiva (ja nainen samalla epäsopiva miehelle).