Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiistaina toteutuu lapsuuteni haave, ostan oman hevosen!

Vierailija
07.06.2015 |

Pitkään tätä pohdittiin ja laskettiin rahoja, etsittiin sopivaa hevosta ja tallipaikkaa. Nyt kaikki on kunnossa ja tiistaina heponen matkaa uuteen kotiin :) Jännittää!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Onnea! Mulla tuo on pelkkä haave, tuokin, mutta osaan kuvitella miten mahtava tunne. Ison eläimen (jos toki pienemmänkin) lähellä ihmismieli rauhoittuu ja tyyntyy, ja jos siihen liittyy vielä taitoharrastus kuten ratsastus, niin upea tapa viettää aikaansa.

Vierailija
22/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ostit kunnollisen hevosen eikä mistään Tori.fi:sta niitä satasella kaupattavia teurashevosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:32"]Viikon päästä saa ähkyn ja heittää henkensä.... [/quote] Olipa kiva ja kannustava kommentti.

[/quote]Kommentoija taitaa tukehtua kateuteensa kun itsellään ei ole varaa hevoseen.

Vierailija
24/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Minunkin pitkäaikainen haave se, mutta vielä saavuttamattomissa.

Vierailija
25/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osaatko huolehtia siitä? Ne vaatii enemmän kun silittelyjä ja heinää.
T.15v jolla on aina ollut omia hevosia.

Vierailija
26/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mekin tyttären kanssa etsiskellään yhteistä harrastushevosta. Sopivaa ei vielä ole löydetty, mutta etsintä jatkuu. Toivottavasti teillä on pitkä yhteinen taival hevosesi kanssa!

Vierailija
27/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Olen niin innoissani! Hevonen on 9-vuotias suokkiruuna, olen käynyt koeratsastamassa kaksi kertaa ja ell. totesi hevosen terveeksi kun kävi katsomassa (joo tiedän että kaikkea ei saa selville noin pikaisella käynnillä), jalat kuvattu kuukausi sitten ja niissä kaikki ok.

Ap

Vierailija
28/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:40"]Kiitos! Olen niin innoissani! Hevonen on 9-vuotias suokkiruuna, olen käynyt koeratsastamassa kaksi kertaa ja ell. totesi hevosen terveeksi kun kävi katsomassa (joo tiedän että kaikkea ei saa selville noin pikaisella käynnillä), jalat kuvattu kuukausi sitten ja niissä kaikki ok.

Ap
[/quote]

Älä sitten anna kenenkään muun pennun ratsastaa sitä pilalle. Ihan oikeesti sitä näkee liikaa.
T.15v

Vierailija
29/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:40"]Kiitos! Olen niin innoissani! Hevonen on 9-vuotias suokkiruuna, olen käynyt koeratsastamassa kaksi kertaa ja ell. totesi hevosen terveeksi kun kävi katsomassa (joo tiedän että kaikkea ei saa selville noin pikaisella käynnillä), jalat kuvattu kuukausi sitten ja niissä kaikki ok.

Ap
[/quote]

Älä sitten anna kenenkään muun pennun ratsastaa sitä pilalle. Ihan oikeesti sitä näkee liikaa.
T.15v
[/quote]

Hevonen menee kivalle yksityistallille, jossa taatusti kukaan muu ei pääse hevosella ratsastamaan kuin minä.

Ap

Vierailija
30/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tosi ärsyttävältä :D Puhut pennuista, vaikka itse olet 15-vuotias.

Vierailija
31/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:45"]Vaikutat tosi ärsyttävältä :D Puhut pennuista, vaikka itse olet 15-vuotias.
[/quote]

Pennut= 1-10v ihmispennut.
T.15v

Vierailija
32/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:39"]

No osaatko huolehtia siitä? Ne vaatii enemmän kun silittelyjä ja heinää. T.15v jolla on aina ollut omia hevosia.

[/quote]

Ei sulla ole koskaan ollut omia hevosia, vaan sun vanhemmilla, koska olet lapsi.

Ja eikö sulla ole jotain pikkulasten palstoja mihin menisit heittämään noita köyhiä onelinereita.

Vierailija
33/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun minä olen nähnyt miten ne hevoset menee pilalle. 8v Terttu saa ratsastaa hevosta, vaikka ei tiedä mitään ratsastuksesta. Potkii hevosta kylkiin, pelkää koko hevosta ja lopulta alkaa itkemään selässä. Hevonen on ihmeissään, ja lopulta jos tuota jatkuu kauan niin hevonen voi hämmennyksissään muuttua agressiiviseksi.
T.15v

Vierailija
34/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:39"]

No osaatko huolehtia siitä? Ne vaatii enemmän kun silittelyjä ja heinää. T.15v jolla on aina ollut omia hevosia.

[/quote]

Ei sulla ole koskaan ollut omia hevosia, vaan sun vanhemmilla, koska olet lapsi.

Ja eikö sulla ole jotain pikkulasten palstoja mihin menisit heittämään noita köyhiä onelinereita.
[/quote]

Miksi niissä sitten on minun nimi papereissa?
T.15v

Vierailija
35/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi, mutta älä oikeasti anna kenenkään ratsastaa sillä.
Onnea uudesta hevosesta :)
T.15v

Vierailija
36/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:51"]Olen iloinen puolestasi, mutta älä oikeasti anna kenenkään ratsastaa sillä.
T.15v
[/quote]

Kenenkään? Minulla on parikin varahoitajaa siltä varalta, että käy jotain ja hevonen tarvitsee hoitajaa. Ja varahoitajat saavat ja osaavat kyllä hoitaa ja ratsastaa minun hevosta tarvittaessa. Minä olen itse ratsastanut siitä asti, mitä olen pysynyt satulassa ja muutenkin olen viettänyr aika lailla koko elämäni hevosten parissa, mutta sinä kuulostat ärsyttävältä.

Ja mun hevonen sijaitsee ykyksäritallilla, jos sillä on mitään väliä.

N17

Vierailija
37/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:51"]Olen iloinen puolestasi, mutta älä oikeasti anna kenenkään ratsastaa sillä.
T.15v
[/quote]

Siis mitä ihmettä sä selität, luuletko että kaikki ratsastustallien hevoset ovat piloilla jos silloin tällöin joku alkeiskurssilainen ratsastaa tunnin/pari? Sulla on uskomaton käsitys hevosista, ei ne ihan tosi hetkessä piloille mene.

Vierailija
38/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:49"]Katsos kun minä olen nähnyt miten ne hevoset menee pilalle. 8v Terttu saa ratsastaa hevosta, vaikka ei tiedä mitään ratsastuksesta. Potkii hevosta kylkiin, pelkää koko hevosta ja lopulta alkaa itkemään selässä. Hevonen on ihmeissään, ja lopulta jos tuota jatkuu kauan niin hevonen voi hämmennyksissään muuttua agressiiviseksi.
T.15v
[/quote]

Eli et siis itsekään ratsastanut silloin kun olit "Terttu 8v"?

Vierailija
39/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:51"]Olen iloinen puolestasi, mutta älä oikeasti anna kenenkään ratsastaa sillä.
T.15v
[/quote]

Siis mitä ihmettä sä selität, luuletko että kaikki ratsastustallien hevoset ovat piloilla jos silloin tällöin joku alkeiskurssilainen ratsastaa tunnin/pari? Sulla on uskomaton käsitys hevosista, ei ne ihan tosi hetkessä piloille mene.
[/quote]

Niillä onkin oikea ratsastuksenohjaaja lähellä.
T.15v

Vierailija
40/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:49"]Katsos kun minä olen nähnyt miten ne hevoset menee pilalle. 8v Terttu saa ratsastaa hevosta, vaikka ei tiedä mitään ratsastuksesta. Potkii hevosta kylkiin, pelkää koko hevosta ja lopulta alkaa itkemään selässä. Hevonen on ihmeissään, ja lopulta jos tuota jatkuu kauan niin hevonen voi hämmennyksissään muuttua agressiiviseksi.
T.15v
[/quote]

Eli et siis itsekään ratsastanut silloin kun olit "Terttu 8v"?
[/quote]

Ekan kerran satulassa 2 vuotiaana.
T.15v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi