Taas sai makeat naurut "ruokavammasen" kommentista.
Ei voinut syödä kuskus-salaattia koska se on vehnää. Täytekakkua ja keksejä pystyi kyllä syömään. Tämän syömättömyyden kommentoi niin kovaan ääneen että kaikki sen tajusi.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:31"]Minä pystyn onneksi suoraa sanomaan, että kuskus-salaatti näyttää kuvottavalta ja maistuu pahalta. Näin ei ruuan tarjoaja joudu pidättelemään nauruaan, kun keksin tekosyitä. Rehellisyys on minulle tärkeä arvo. [/quote] Törkeää ruuanlaittajaa kohtaan. Eikö sinulle ole opetettu käytöstapoja?
[/quote]
Tietenkin on, mutta minusta on ruokailijoiden halveksimista laittaa tarjolle jotain noin ala-arvoista. Miksi en ole oikeutettu kertomaan mielipidettäni, onko tämä oikeus vain ap:n kaltaisilla naurajilla?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:31"]Minä pystyn onneksi suoraa sanomaan, että kuskus-salaatti näyttää kuvottavalta ja maistuu pahalta. Näin ei ruuan tarjoaja joudu pidättelemään nauruaan, kun keksin tekosyitä. Rehellisyys on minulle tärkeä arvo. [/quote] Hyvä hyvä. Minkälaisia kuskussalaatteja olet maistellut jos ne kaikki maistuu pahalta?
Rumia ja kuvottavia. Jos kutsuu ruokavieraita, osoittaa aikamoista halveksuntaa tarjota heille pahanmakuisia ruokia.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:29"]
Ei voinut syödä kuskus-salaattia koska se on vehnää. Täytekakkua ja keksejä pystyi kyllä syömään. Tämän syömättömyyden kommentoi niin kovaan ääneen että kaikki sen tajusi.
[/quote]
Joskus on pakko keksiä tekosyitä, kun ruuanlaittaja ei ole osannut tehdä ruokaa. Kakku ja keksit oli kaupasta, niitä pystyi syömään.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:31"]Minä pystyn onneksi suoraa sanomaan, että kuskus-salaatti näyttää kuvottavalta ja maistuu pahalta. Näin ei ruuan tarjoaja joudu pidättelemään nauruaan, kun keksin tekosyitä. Rehellisyys on minulle tärkeä arvo. [/quote] Törkeää ruuanlaittajaa kohtaan. Eikö sinulle ole opetettu käytöstapoja?
[/quote]
Tietenkin on, mutta minusta on ruokailijoiden halveksimista laittaa tarjolle jotain noin ala-arvoista. Miksi en ole oikeutettu kertomaan mielipidettäni, onko tämä oikeus vain ap:n kaltaisilla naurajilla?
[/quote]
Ei vittu mikä kusipää....
Niin, vehnättömästihän ei voi leipoa...
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:14"]
Nykyäänhän löytyy kaurakermaa, soijakermaa tms, joita väliin/päälle. Myös jugurttejq löytyy maidottomana.
[/quote]
Kun pitää tehdä gluteeniton+laktoositon+maidoton kakku niin onnistuu tuolla soijakermalla ja jogurtilla?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:14"]
Nykyäänhän löytyy kaurakermaa, soijakermaa tms, joita väliin/päälle. Myös jugurttejq löytyy maidottomana.
[/quote]
Kun pitää tehdä gluteeniton+laktoositon+maidoton kakku niin onnistuu tuolla soijakermalla ja jogurtilla?
[/quote]
maidoton on aina myös laktoositon. ;)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:26"]
Millaisia keittokirjoja tämä yksi kirjoittaja on oikein elämässään lukenut, jos ei osaa edes kuvitella maidottomia kakkuja? En ymmärrä.
[/quote]
Pitää ihmetellä toisen tietämättömyyttä, mutta ei voi antaa tietämättömälle vinkkejä kysymästään asiasta... miksi?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:26"]
Millaisia keittokirjoja tämä yksi kirjoittaja on oikein elämässään lukenut, jos ei osaa edes kuvitella maidottomia kakkuja? En ymmärrä.
[/quote]
Pitää ihmetellä toisen tietämättömyyttä, mutta ei voi antaa tietämättömälle vinkkejä kysymästään asiasta... miksi?
[/quote]
Koska on kivempi ilkkua kun joku ei tiedä! Saa tuntea ylemmyyttä nääs.
Parhaita on nämä "en syö leipää, koska en syö hiilaria" ja sitten vedetään hedelmä :D