Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pohtinut parisuhteita ja tullut omalta kohdaltani tulokseen

Vierailija
07.06.2015 |

Että ainakin minä (nainen) tarvitsin perheenperustamsvaiheessa kiltin ja nössön miehen, jota sain aikani vetää perässä. Hyvä isä, kiltti, seksuaalisesti suht nolla. Silloin en osannut sängyssä kaivata mitään, en kaivannut oikeastaan koko seksiä.

Nyt kun lapset ovat melkein aikuisia, olen eronut ja tarvitsen paljon hyvää, kokeilunhaluista seksiä ja miehen, joka on täysin muuta kuin mitä tuo ensimmäinen "perhemies" oli. Miehen joka ei anna aina käskyttää itseään, joka pistää minut "naisen asemaan" oikealla tavalla, mutta antaa minun olla kuitenkin vahva itseni. Eli siis MIES isoilla kirjaimilla. Haaste ja vastus minulle.

Miten olette te muut toisella kierroksella olevat ajatelleet näistä asioista? Ovatko miehenne samanlasia vai kuten mun tapauksessa, ihan erilaisia?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:12"]

Ihan näin miehen näkökulmasta: 

On kyllä saatanan kylmää puhetta. Kun näitä teidän juttuja lukee niin se ensimmäinen aviopuoliso, se hyvä perheenisä, kuulostaa vaan välineeltä joka tarvittiin siihen elämänvaiheeseen ja joka sitten myöhemmin heitetään pois kuin käytetty tiskirätti. Sitten te akat vittu ihmettelette kun niin monet miehet ei halua teidän kanssanne perustaa perhettä, on sitoutumiskammoisia ja näkee naiset vaan yhdenyönhuvina? Miksiköhän?

[/quote]

Ymmärrän että kuulostaa kylmältä. Ei sitä asiaa silloin parikymppisenä ajatellut samalla tavalla. Ihminen kasvaa ja tarpeet muuttuu. Jos molemmat puoliskot eivät kasva samaan suuntaan niin tokihan siinä ero tulee.

-ap

[/quote]

Niin no oliko se mies silloin parikymppisenä unelmien täyttymys vai vaan joku, joka nyt sai kelvata perheenperustamishommaan? Kyllä sä silloinkin varmasti ihan erilaisista, dominoivammista miehistä fantasioit yksin aamuyöntunteina. Ja jos yhdenillanjuttuja harrastit, niin ihan erilainen mies sänkyysi päätyi kuin se eka aviomiehesi.

Vierailija
42/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä saatanan kylmää puhetta. Kun näitä teidän juttuja lukee niin se ensimmäinen aviopuoliso, se hyvä perheenisä, kuulostaa vaan välineeltä joka tarvittiin siihen elämänvaiheeseen ja joka sitten myöhemmin heitetään pois kuin käytetty tiskirätti. Sitten te akat vittu ihmettelette kun niin monet miehet ei halua teidän kanssanne perustaa perhettä, on sitoutumiskammoisia ja näkee naiset vaan yhdenyönhuvina? Miksiköhän?

[/quote]

No, aivan yhtä kylmälle tuntui nuorena etsiä sitä miestä, kun tuntui, että aina oli pakko suostua seksiin jo ennen kuin oli itse ihan valmis. Mulla siihen ei siis riittänytkään ihan kuulausi, kaksikaan, että olin valmis. Niin arvaapas moniko teikäläinen jaksoi vieressä katsella? Joten ole hyvä vaan, jos saat nyt takaisinkylmyyttä sitten. Mäkin pahoittelen.

6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:55"]

Mulla on aivan samansuuntaisia asioita mielessä. Ainoa vaan, että mun kiltti, nössö, seksuaalisesti epäkiinnostava mieheni ei ole perässä vedettävä eikä mun tarvitse tehdä yksin päätöksiä, mutta muuten veit sanat suustani!! Se seksi etenkin.... 

Yhdessä olemme, mutta että ottaa pannuun, että kaipaus seksistä on tässä elämänvaiheessa jotain aivan muuta kuin nuorempana. Tosin mä olen toiveikkaana sitä mieltä, että mieheni ehkä tuosta vielä kasvaa panomiehen rooliinkin. Ainakin hän haluaa, mutta se vaatii molemmilta panostusta asiaan, muuten ei ainakaan tapahdu mitään. Ihan henkistä panostusta tarkoitan lähinnä, en mä (ainakaan vielä) ole menossa seksihepenekauppaan. (Sen verran ujo kuitenkin oon). 

Mutta se mikä on mun miehessä mahtavaa on että antanee mulle luvan käydä vieraissa jos sellainen tilanne tulisi eteen.  On asiaa käsitelty ja siinä tullut esiin. En vain itse sit tiedä, miten fiksulta sellainenkaan tuntuisi tai se ehkä, mut jatkaa sit tätä parisuhdetta ihan kuin ei mitään.

[/quote]

Ja miksiköhän tähänkin taas alapeukkuja? Normi av-mamma ottaisi eron kun paavo ei enää pane miellyttävällä tavalla saati, että velvoittaisi itseään muuttumaan tai kantaisi asiassa omaa vastuutaan, vaan koko paavon lällyys olisi paavon oma vika. 

Vai onko se tuo vierasta luvalla -optio? Niin, sellainen onkin aivan älyttömän tuomittavaa kai sitten, vaikka pari siihen ratkaisuun yhdessä päätyisikin.

6

[/quote]

Alapeukutin nimenomaan tuota vieraissa käyntiä. Ei siitä mitään hyvää seuraa. Parempi olisi panostaa omaan kumppaniin, etenkin kun hänkin on valmis ja kiinnostunut kehittämään parin seksielämää parempaan suuntaan.

Vierailija
44/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai no mä olen taas ihan eri mieltä. Lasten isä on haasteellinen koska en mitään nössykkää nuorena osannut arvostaa. Nyt ottaa aivoon kun ei ole osannut aikuistua ja mietin miksi valitsin niiden mukavien kilttien miesten sijaan tuon "Miehen". Olkaa naiset onnellisia nössykkä miehistänne. Oon kateellinen ja toivon et joskus saan vielä oman haasteettoman mukavan rauhallisen miehen kainalooni tuon haasteellisen sijaan.

Vierailija
45/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:56"]

Tosi ällöttävästi kyllä sanottu tuo "laittaa minut naisen asemaan". Eli sinulle nainen on alempiarvoinen. Vähän niin kuin lapsi, joka saa sanoa mielipiteensä, mutta sitä ei oteta huomioon.

[/quote]

En ihan noin tarkoittanut, enemmänkin että sitoo halutessaan vaikka alasti keittiönpöytään kiinni ja tekee mitä haluaa :)

-ap

[/quote]

Eli raiskaa. Mutta nainenhan onkin miehen omaisuutta, jolle voi tehdä just mitä vaan. Menen nyt oksentamaan, moi.

[/quote]

Tää on just vikisijänaisen asenne, joista ap ei nyt varmaan puhunut. Olette varmaan kuulleet termin turvasana tai muusta vastaavasta seksissä, joka ei ole kuitenkaan lällyä?

[/quote]

Vikisijänainen on minun mielestäni kyllä juuri se perinteisiin sukupuolirooleihin ja miehen omaisuudeksi alistuva kana, ei telaketjufeministi.

[/quote]

No miksi sitten telaketjufeministin suusta tulee lause: "nainen onkin miehen omaisuutta, jolle voi tehdä mitä vaan"? Eikä ole, vaan jos mut sidottaisiin pöytään kiinni, niin itse tahtoisin sitä ja mies tietäisi, milloin menee yli eli käytössä ois vaikka turvasana yms. Minuahan ei kukaan äijä määräile.

Vierailija
46/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:12"]

[/quote]

No, aivan yhtä kylmälle tuntui nuorena etsiä sitä miestä, kun tuntui, että aina oli pakko suostua seksiin jo ennen kuin oli itse ihan valmis. Mulla siihen ei siis riittänytkään ihan kuulausi, kaksikaan, että olin valmis. Niin arvaapas moniko teikäläinen jaksoi vieressä katsella? Joten ole hyvä vaan, jos saat nyt takaisinkylmyyttä sitten. Mäkin pahoittelen.

6
[/quote]
Joo nykymiestenhän vika se on, jos sinä et nuorena osannut pitää kiinni rajoistasi.

T. Nainen

Vierailija
47/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:19"]

Mulla on aivan samansuuntaisia asioita mielessä. Ainoa vaan, että mun kiltti, nössö, seksuaalisesti epäkiinnostava mieheni ei ole perässä vedettävä eikä mun tarvitse tehdä yksin päätöksiä, mutta muuten veit sanat suustani!! Se seksi etenkin.... 

Yhdessä olemme, mutta että ottaa pannuun, että kaipaus seksistä on tässä elämänvaiheessa jotain aivan muuta kuin nuorempana. Tosin mä olen toiveikkaana sitä mieltä, että mieheni ehkä tuosta vielä kasvaa panomiehen rooliinkin. Ainakin hän haluaa, mutta se vaatii molemmilta panostusta asiaan, muuten ei ainakaan tapahdu mitään. Ihan henkistä panostusta tarkoitan lähinnä, en mä (ainakaan vielä) ole menossa seksihepenekauppaan. (Sen verran ujo kuitenkin oon). 

Mutta se mikä on mun miehessä mahtavaa on että antanee mulle luvan käydä vieraissa jos sellainen tilanne tulisi eteen.  On asiaa käsitelty ja siinä tullut esiin. En vain itse sit tiedä, miten fiksulta sellainenkaan tuntuisi tai se ehkä, mut jatkaa sit tätä parisuhdetta ihan kuin ei mitään.

[/quote]

Ja miksiköhän tähänkin taas alapeukkuja? Normi av-mamma ottaisi eron kun paavo ei enää pane miellyttävällä tavalla saati, että velvoittaisi itseään muuttumaan tai kantaisi asiassa omaa vastuutaan, vaan koko paavon lällyys olisi paavon oma vika. 

Vai onko se tuo vierasta luvalla -optio? Niin, sellainen onkin aivan älyttömän tuomittavaa kai sitten, vaikka pari siihen ratkaisuun yhdessä päätyisikin.

6

[/quote]

Alapeukutin nimenomaan tuota vieraissa käyntiä. Ei siitä mitään hyvää seuraa. Parempi olisi panostaa omaan kumppaniin, etenkin kun hänkin on valmis ja kiinnostunut kehittämään parin seksielämää parempaan suuntaan.

[/quote]

No, itsekin pohdin, mitä siitä mahtais seuata. Ja saa mies tosiaaan tehdä jotain, etten mene vieraisiin, olen 42 enkä ole koskaan saanut orgasmia tai lauennut kunnolla nautinnollisesti seksissä, joten mielestäni aivan pikkuasiasta ei ole kysymys. Lisäksi mies laukeaa ja saa joka kerta niin että eiköhän hän ole nauttinut jo aivan tarpeeksi. 

6

Vierailija
48/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi panomies, joka haluaisi suhteeseen hyvän naisen kanssa, mutta ei tapaa sellaista sitten vissiin ikinä.

Vierailija
49/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:12"] Ihan näin miehen näkökulmasta:  On kyllä saatanan kylmää puhetta. Kun näitä teidän juttuja lukee niin se ensimmäinen aviopuoliso, se hyvä perheenisä, kuulostaa vaan välineeltä joka tarvittiin siihen elämänvaiheeseen ja joka sitten myöhemmin heitetään pois kuin käytetty tiskirätti. Sitten te akat vittu ihmettelette kun niin monet miehet ei halua teidän kanssanne perustaa perhettä, on sitoutumiskammoisia ja näkee naiset vaan yhdenyönhuvina? Miksiköhän? [/quote] No, aivan yhtä kylmälle tuntui nuorena etsiä sitä miestä, kun tuntui, että aina oli pakko suostua seksiin jo ennen kuin oli itse ihan valmis. Mulla siihen ei siis riittänytkään ihan kuulausi, kaksikaan, että olin valmis. Niin arvaapas moniko teikäläinen jaksoi vieressä katsella? Joten ole hyvä vaan, jos saat nyt takaisinkylmyyttä sitten. Mäkin pahoittelen. 6 [/quote] Joo nykymiestenhän vika se on, jos sinä et nuorena osannut pitää kiinni rajoistasi. T. Nainen

[/quote]

Ei se sitä ollut, vaan niin päin, etten mä saanut poikaystävää enkä rakkautta, kun en ollut valmis seksiin. 

Mä olin neitsyt 25-vuotiaaksi asti ja mulla on ollut kaikkiaan 4 seksikumppania. En koe yhdenkään heistä rakastaneen minua koska kukaan ei halunnut odottaa, että mä olisin valmis.

Taisit nyt ymmärrtää omaa horouttasi mun tekstin aivan väärin päin?

6

Vierailija
50/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:19"]

[/quote]

6

[/quote]

[/quote]

No, itsekin pohdin, mitä siitä mahtais seuata. Ja saa mies tosiaaan tehdä jotain, etten mene vieraisiin, olen 42 enkä ole koskaan saanut orgasmia tai lauennut kunnolla nautinnollisesti seksissä, joten mielestäni aivan pikkuasiasta ei ole kysymys. Lisäksi mies laukeaa ja saa joka kerta niin että eiköhän hän ole nauttinut jo aivan tarpeeksi. 

6
[/quote]
Oletko saanut kuitenkin orgasmin itseksesi?

Vierailija
51/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:12"] Ihan näin miehen näkökulmasta:  On kyllä saatanan kylmää puhetta. Kun näitä teidän juttuja lukee niin se ensimmäinen aviopuoliso, se hyvä perheenisä, kuulostaa vaan välineeltä joka tarvittiin siihen elämänvaiheeseen ja joka sitten myöhemmin heitetään pois kuin käytetty tiskirätti. Sitten te akat vittu ihmettelette kun niin monet miehet ei halua teidän kanssanne perustaa perhettä, on sitoutumiskammoisia ja näkee naiset vaan yhdenyönhuvina? Miksiköhän? [/quote] No, aivan yhtä kylmälle tuntui nuorena etsiä sitä miestä, kun tuntui, että aina oli pakko suostua seksiin jo ennen kuin oli itse ihan valmis. Mulla siihen ei siis riittänytkään ihan kuulausi, kaksikaan, että olin valmis. Niin arvaapas moniko teikäläinen jaksoi vieressä katsella? Joten ole hyvä vaan, jos saat nyt takaisinkylmyyttä sitten. Mäkin pahoittelen. 6 [/quote] Joo nykymiestenhän vika se on, jos sinä et nuorena osannut pitää kiinni rajoistasi. T. Nainen

[/quote]

Ei se sitä ollut, vaan niin päin, etten mä saanut poikaystävää enkä rakkautta, kun en ollut valmis seksiin. 

Mä olin neitsyt 25-vuotiaaksi asti ja mulla on ollut kaikkiaan 4 seksikumppania. En koe yhdenkään heistä rakastaneen minua koska kukaan ei halunnut odottaa, että mä olisin valmis.

6
[/quote]
Horouttasi? Haukutko sä ihan oikeasti tuntematonta ihmistä horoksi yhden kommentin perusteella? Olen onnellinen, ettei lähipiirissäni ole kaltaisiasi törkyturpia.

Vierailija
52/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:19"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:14"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:55"] Mulla on aivan samansuuntaisia asioita mielessä. Ainoa vaan, että mun kiltti, nössö, seksuaalisesti epäkiinnostava mieheni ei ole perässä vedettävä eikä mun tarvitse tehdä yksin päätöksiä, mutta muuten veit sanat suustani!! Se seksi etenkin....  Yhdessä olemme, mutta että ottaa pannuun, että kaipaus seksistä on tässä elämänvaiheessa jotain aivan muuta kuin nuorempana. Tosin mä olen toiveikkaana sitä mieltä, että mieheni ehkä tuosta vielä kasvaa panomiehen rooliinkin. Ainakin hän haluaa, mutta se vaatii molemmilta panostusta asiaan, muuten ei ainakaan tapahdu mitään. Ihan henkistä panostusta tarkoitan lähinnä, en mä (ainakaan vielä) ole menossa seksihepenekauppaan. (Sen verran ujo kuitenkin oon).  Mutta se mikä on mun miehessä mahtavaa on että antanee mulle luvan käydä vieraissa jos sellainen tilanne tulisi eteen.  On asiaa käsitelty ja siinä tullut esiin. En vain itse sit tiedä, miten fiksulta sellainenkaan tuntuisi tai se ehkä, mut jatkaa sit tätä parisuhdetta ihan kuin ei mitään. [/quote] Ja miksiköhän tähänkin taas alapeukkuja? Normi av-mamma ottaisi eron kun paavo ei enää pane miellyttävällä tavalla saati, että velvoittaisi itseään muuttumaan tai kantaisi asiassa omaa vastuutaan, vaan koko paavon lällyys olisi paavon oma vika.  Vai onko se tuo vierasta luvalla -optio? Niin, sellainen onkin aivan älyttömän tuomittavaa kai sitten, vaikka pari siihen ratkaisuun yhdessä päätyisikin. 6 [/quote] Alapeukutin nimenomaan tuota vieraissa käyntiä. Ei siitä mitään hyvää seuraa. Parempi olisi panostaa omaan kumppaniin, etenkin kun hänkin on valmis ja kiinnostunut kehittämään parin seksielämää parempaan suuntaan. [/quote] No, itsekin pohdin, mitä siitä mahtais seuata. Ja saa mies tosiaaan tehdä jotain, etten mene vieraisiin, olen 42 enkä ole koskaan saanut orgasmia tai lauennut kunnolla nautinnollisesti seksissä, joten mielestäni aivan pikkuasiasta ei ole kysymys. Lisäksi mies laukeaa ja saa joka kerta niin että eiköhän hän ole nauttinut jo aivan tarpeeksi.  6 [/quote] Oletko saanut kuitenkin orgasmin itseksesi?

[/quote]

Laukeamisen tunteen, vaikka en ehkä ihan orgasmia. Mutta en saa sitäkään miehen kanssa, eli paremmin laukean masturboidessa. Tiedän ongelman olevan päänsisäinen ja kaipaisin parisuhdetta tai ihmistä, joka avaisi mun henkisiä lukkojani. Mies ei siihen ole kyennyt, koska meni sössimään suhteen alun väittämällä, että mä haluan seksiä, vaikka en ollut vielä valmis. Miten mä voin selllaiseen henkilöön luottaa?

6

Vierailija
53/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi koskaan puolisokseni mitään perhekeskeistä isimiestä. Mikään ei ole minusta vähemmän seksikästä. Toisaalta minulla ei ole kyllä mitään käyttöäkään kumppanin perhekeskeisyydelle, kun en halua lapsia itselleni. Kaipaan hyvää seuraa, hyvää kumppania ja hyvää seksiä.

Vierailija
54/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:21"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:12"] Ihan näin miehen näkökulmasta:  On kyllä saatanan kylmää puhetta. Kun näitä teidän juttuja lukee niin se ensimmäinen aviopuoliso, se hyvä perheenisä, kuulostaa vaan välineeltä joka tarvittiin siihen elämänvaiheeseen ja joka sitten myöhemmin heitetään pois kuin käytetty tiskirätti. Sitten te akat vittu ihmettelette kun niin monet miehet ei halua teidän kanssanne perustaa perhettä, on sitoutumiskammoisia ja näkee naiset vaan yhdenyönhuvina? Miksiköhän? [/quote] No, aivan yhtä kylmälle tuntui nuorena etsiä sitä miestä, kun tuntui, että aina oli pakko suostua seksiin jo ennen kuin oli itse ihan valmis. Mulla siihen ei siis riittänytkään ihan kuulausi, kaksikaan, että olin valmis. Niin arvaapas moniko teikäläinen jaksoi vieressä katsella? Joten ole hyvä vaan, jos saat nyt takaisinkylmyyttä sitten. Mäkin pahoittelen. 6 [/quote] Joo nykymiestenhän vika se on, jos sinä et nuorena osannut pitää kiinni rajoistasi. T. Nainen [/quote] Ei se sitä ollut, vaan niin päin, etten mä saanut poikaystävää enkä rakkautta, kun en ollut valmis seksiin.  Mä olin neitsyt 25-vuotiaaksi asti ja mulla on ollut kaikkiaan 4 seksikumppania. En koe yhdenkään heistä rakastaneen minua koska kukaan ei halunnut odottaa, että mä olisin valmis. Taisit nyt ymmärrtää omaa horouttasi mun tekstin aivan väärin päin? 6 [/quote] Horouttasi? Haukutko sä ihan oikeasti tuntematonta ihmistä horoksi yhden kommentin perusteella? Olen onnellinen, ettei lähipiirissäni ole kaltaisiasi törkyturpia.

[/quote]

Joo, mitäs alkoi loukkaamaan minua. Jokainen joka puhuu minulle tuhon sävyyn saa samalla mitalla takaisin. 

Aika horolta vaikuttaa, jos sai minun tekstistäni sen kuvan, että MINÄ EN OSAA PITÄÄ RAJOJANI. Asia on täysin päin vastoin. Pidin niitä niin hyvin, etten saanut rakkautta, enkä kunnon miestä. Ja vain vitun jakaja, jolle edes tulee mieleen, ettei joku nainen osaa pitää rajojaan, voi keksiä jotakin tuollaista, mä kyllä uskon naisten pitävän rajansa, mutta hän ei usko. Siksi hän on minulle horo. 

Minulle, vain minulle. Entä sitten? Itse voi olla itsestään mitä mieltä haluaa.

6

Vierailija
55/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:17"]

[/quote]

6

[/quote]

Mitä sitten jos mies haluaa heti seksiä kanssasi? Ei se ole mikään miesten velvollisuus hoitaa seksielämäänsä naisten pillin mukaan. Ja aika oikeastaan pimeää verrata jotain pillunkipeitä miehiä siihen, että joku mies otetaan vittu perheenisärobotiksi. Huh huh.

Vierailija
56/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:21"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:12"] Ihan näin miehen näkökulmasta:  On kyllä saatanan kylmää puhetta. Kun näitä teidän juttuja lukee niin se ensimmäinen aviopuoliso, se hyvä perheenisä, kuulostaa vaan välineeltä joka tarvittiin siihen elämänvaiheeseen ja joka sitten myöhemmin heitetään pois kuin käytetty tiskirätti. Sitten te akat vittu ihmettelette kun niin monet miehet ei halua teidän kanssanne perustaa perhettä, on sitoutumiskammoisia ja näkee naiset vaan yhdenyönhuvina? Miksiköhän? [/quote] No, aivan yhtä kylmälle tuntui nuorena etsiä sitä miestä, kun tuntui, että aina oli pakko suostua seksiin jo ennen kuin oli itse ihan valmis. Mulla siihen ei siis riittänytkään ihan kuulausi, kaksikaan, että olin valmis. Niin arvaapas moniko teikäläinen jaksoi vieressä katsella? Joten ole hyvä vaan, jos saat nyt takaisinkylmyyttä sitten. Mäkin pahoittelen. 6 [/quote] Joo nykymiestenhän vika se on, jos sinä et nuorena osannut pitää kiinni rajoistasi. T. Nainen [/quote] Ei se sitä ollut, vaan niin päin, etten mä saanut poikaystävää enkä rakkautta, kun en ollut valmis seksiin.  Mä olin neitsyt 25-vuotiaaksi asti ja mulla on ollut kaikkiaan 4 seksikumppania. En koe yhdenkään heistä rakastaneen minua koska kukaan ei halunnut odottaa, että mä olisin valmis. Taisit nyt ymmärrtää omaa horouttasi mun tekstin aivan väärin päin? 6 [/quote] Horouttasi? Haukutko sä ihan oikeasti tuntematonta ihmistä horoksi yhden kommentin perusteella? Olen onnellinen, ettei lähipiirissäni ole kaltaisiasi törkyturpia.

[/quote]

Joo, mitäs alkoi loukkaamaan minua. Jokainen joka puhuu minulle tuhon sävyyn saa samalla mitalla takaisin. 

Aika horolta vaikuttaa, jos sai minun tekstistäni sen kuvan, että MINÄ EN OSAA PITÄÄ RAJOJANI. Asia on täysin päin vastoin. Pidin niitä niin hyvin, etten saanut rakkautta, enkä kunnon miestä. Ja vain vitun jakaja, jolle edes tulee mieleen, ettei joku nainen osaa pitää rajojaan, voi keksiä jotakin tuollaista, mä kyllä uskon naisten pitävän rajansa, mutta hän ei usko. Siksi hän on minulle horo. 

6

[/quote]

Huh huh, olisiko terapia mitään? Mä olin itse nuorena tosi ujo, ja kaikki miehet sai odottaa seksiä vähintään puoli vuotta. Ja kiltisti odottivat. En tiedä mitä kusipäitä sä sitten olet tapaillut, kun ovat seksin takia jättäneet. T. sivullinen

Vierailija
57/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

6

[/quote]

Ja muuten, miten mä olen vastuussa siitä mitä jotkut muut miehet ovat tehneet? Miten mä ansaitsen takaisinkylmyyttä kun en ole ketään painostanut mihinkään?

Vierailija
58/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:41"]

[/quote]

6

[/quote]

Mitä sitten jos mies haluaa heti seksiä kanssasi? Ei se ole mikään miesten velvollisuus hoitaa seksielämäänsä naisten pillin mukaan. Ja aika oikeastaan pimeää verrata jotain pillunkipeitä miehiä siihen, että joku mies otetaan vittu perheenisärobotiksi. Huh huh.

[/quote]

Onhan, jos parisuhteeseen haluaa. Ei voi vaatia, eikä pakottaa. Tietenkin voi sitten jättää naisen, mutta turha sitten puhua rakkaudesta mitään.

Jos ajattelee vain itseään, niin ei siitäkään mitään tule.

6

Vierailija
59/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:38"]

[/quote]

6

[/quote]

Huh huh, olisiko terapia mitään? Mä olin itse nuorena tosi ujo, ja kaikki miehet sai odottaa seksiä vähintään puoli vuotta. Ja kiltisti odottivat. En tiedä mitä kusipäitä sä sitten olet tapaillut, kun ovat seksin takia jättäneet. T. sivullinen

[/quote]

Joo, no ehkä sä olit rakastettava, ja mä en ollut, eipä siinä mitään. Ihan sama näin jälkikäteen.

6

Vierailija
60/77 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:21"]

[/quote]

6

[/quote]

Miksi jonkun pitäis juuri sinua odottaa? Mietipä miestä joka haluaa nykyaikana, että nainen odottaa avioliittoon? Aivan, kauhean moni nainen ei suostuisi mutta kyllä se about joka naisen mielestä olisi miehen oma häpeä, jos on liian suuret vaatimukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän