Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehillä nykyään liian pieniä pukuja

Vierailija
29.01.2026 |

Uutisten lukijallakin puvun takki kiristää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani on paljon pukumiehiä, ja varsinkin housut ovat monella numeroa liian pienet.  Kinnaavat pohkeista ja reisistä hassun näköisesti.  Kapealinjaistenkin puvunhousujen pitäisi päästä laskeutumaan.  Myös lahkeet ovat koomisen lyhyet.  

Vierailija
2/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin ja nuoren suomalaisen pukua käyttävän välissä olisi tilaa oikean kokoiselle puvulle.  Trumpilla kaksi numeroa liian iso ja suomalaisilla numeroa liian pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikallani on paljon pukumiehiä, ja varsinkin housut ovat monella numeroa liian pienet.  Kinnaavat pohkeista ja reisistä hassun näköisesti.  Kapealinjaistenkin puvunhousujen pitäisi päästä laskeutumaan.  Myös lahkeet ovat koomisen lyhyet.  

Se on jokin typerä muoti tällä hetkellä, nuo liian pienet miesten housut. Itse en ole siihen suostunut. Kamalan näköisiä. M46

Vierailija
4/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla tikissä kunnossa pitääkseen liian pieniä pukuja. Seitkytluvun tyyli.

Itse tykkään pitää ysäriin tyylisiä isompia pukuja. Jos joutuu toimintakohtaukseen, niin puvussa on liikkumavaraa.

Rikon aina puvun housuista haarat korkeilla karatepotkuilla.

Vierailija
5/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ovat melkein kuin sukkahousut. Käyttäisivät mieluummin niitä.

Vierailija
6/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa naisilla sitten housut olla ainakin 5 kokoa pienemmät kun persvakoon vedettyjä housuja näkee jatkuvasti, luulis olevan epämukavaa mutta kukas minä olen sanomaan.

Vierailija
7/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaistyylinen tiukka leikkaus on nyt muotia. Näyttää hyvältä ja nuorekkaalta hyväkroppaisen miehen päällä. Telttamaiset puvut saavat aikaan pappamaisen vaikutelman, vaikka olisi nuori ja timmi mies.

Vierailija
8/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, teinit on niin tyhmiä

Vierailija
9/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat jääneet pieniksi kun maha kasvaa. 

Itse ainakin käytän niin harvoin pikua ettei viitsi ostaa uutta ja vanha on jäänyt pieneksi kun on massa lisääntynyt.

Eihän pukua käytetä muualla kuin hautajaisissa.

Vierailija
10/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa naisilla sitten housut olla ainakin 5 kokoa pienemmät kun persvakoon vedettyjä housuja näkee jatkuvasti, luulis olevan epämukavaa mutta kukas minä olen sanomaan.

Onhan sekin hölmön näköistä, kun housuihin neulotaan oikein kuminauha korostamaan perspakaroita. Sitten kuvataan itseä, kun salilla pyllistellään ja jaetaan niitä instassa. Eipä minun tarvitsisi niitä katsoa, mutta tuttava laittelee niitä, enkä kehtaa olla seuraamattakaan hänen instaansa.

Vierailija
11/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat jääneet pieniksi kun maha kasvaa. 

Itse ainakin käytän niin harvoin pikua ettei viitsi ostaa uutta ja vanha on jäänyt pieneksi kun on massa lisääntynyt.

Eihän pukua käytetä muualla kuin hautajaisissa.

Uutisten lukijat?

Vierailija
12/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sekin hölmön näköistä, kun housuihin neulotaan oikein kuminauha korostamaan perspakaroita. Sitten kuvataan itseä, kun salilla pyllistellään ja jaetaan niitä instassa. Eipä minun tarvitsisi niitä katsoa, mutta tuttava laittelee niitä, enkä kehtaa olla seuraamattakaan hänen instaansa.

Mitenkä niihin housuihin mitään "neulotaan"?

Vierailija
13/13 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpolla aina liian pieni puku ja takin nappi auki? On kuin pingviini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan