Virtsarakon syöpä. Onko kukaan selvinnyt siitä?
Kommentit (17)
Ex mieheni sairasti pitkään virtsarakon syöpää.Ei selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ei selvinnyt?
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni todettiin se 2025 joulun alla. Pelottaa kuinka käy.
- ap
Mikä gradus?
Varhaisessa vaiheessa todetusta lähes kaikki selviää.
Tsemppiä, ap. Mä olen selvinnyt syövästä, tosin mulla se oli eri lajia kuin sulla. Mutta virtsarakonkin syövästä selviää valtaosa. Aamulehti julkaisee parhaillaan juttusarjaa, jossa toimittaja kertoo reaaliajassa omasta virtsarakon syövästään, leikkauksestaan ja kaikista hoidoistaan. Se antaa hyvän kuvan siitä, mitä potilas käy läpi. Rankkaa on. Mutta hänen tuoreimmassa kirjoituksessaan oli positiivisia uutisia: hoidot ovat purreet loistavasti. Merkkejä syöpäsoluista ei enää näkynyt. Kaikki peukut pystyyn sun puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä gradus?
Varhaisessa vaiheessa todetusta lähes kaikki selviää.
Graduksesta en tiedä. Selvisi tilanne, kun virtsassa oli verta.
- ap
Jyrki kasvi ilmeisesti sairasti tuota syöpää vuodesta 2003 lähtien ja kuoli 2021. Eli ei se välttämättä hetkessä vie.
Miten tuollainen tulee ilmi? Itse kärsinyt vähän virtsaoireista ja on ultrattu ja virtsanäytteitä ja verikokeita otettu eikä ilmeisesti mitään ole näkynyt. Seuraavaksi olisi magneettikuvaus ja siinä kai sitten näkyy kaikki mitä voi olla.
Päivä kerrallaan, ap. Aluksi tuollainen uutinen tuntuu totaalisen musertavalta ja sulla on vielä shokki päällä. Mutta tästä lähtee hoidot liikkeelle, ja ne hoidot on nykyään hyviä ja tehokkaita. Voin kokemuksesta kertoa, että helpottaa siinä vaiheessa, kun alkaa aktiivisesti tapahtua. Niin kuin edellä on sanottu, tuosta syövästä selviää suurin osa.
Elämästä ei ole kukaan selvinnyt hengissä. Kuolleisuus on edelleen 100%.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollainen tulee ilmi? Itse kärsinyt vähän virtsaoireista ja on ultrattu ja virtsanäytteitä ja verikokeita otettu eikä ilmeisesti mitään ole näkynyt. Seuraavaksi olisi magneettikuvaus ja siinä kai sitten näkyy kaikki mitä voi olla.
Kerroinkin, että verivirtsan takia lääkäriin.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole kuin pidätysongelma,minkä voi hoitaa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Päivä kerrallaan, ap. Aluksi tuollainen uutinen tuntuu totaalisen musertavalta ja sulla on vielä shokki päällä. Mutta tästä lähtee hoidot liikkeelle, ja ne hoidot on nykyään hyviä ja tehokkaita. Voin kokemuksesta kertoa, että helpottaa siinä vaiheessa, kun alkaa aktiivisesti tapahtua. Niin kuin edellä on sanottu, tuosta syövästä selviää suurin osa.
Ollaan jo yli vuosi käyty hoidoissa. Sytoja menee nyt.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ei selvinnyt?
Mies.Senkin viisastelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole kuin pidätysongelma,minkä voi hoitaa kuntoon.
Sinä voisit käydä ne kuset valuttamassa päästäsi ja mennä sinne kouluun.
Ahaa, tarkoitit ilmeisesti, että diagnoosi tuli joulun alla 2024. Sitten varmaan gradus (eli syövän aste) on teillä tiedossa? Leikkaus ilmeisesti tehtiin ja annettiin sädehoitoa myös? Kuinka sytot ovat toimineet?
Kyllä varmasti joku on