♿ Miksi aina jätätte auton INVAPAIKALLE ?
Miksi aina jätätte autonne INVA-paikalle, jos ette voi todistaa virallisesti olevanne oikeutettu siihen? Todella törkeää ja itsekästä toimintaa! Näin eilen, kuinka laiska ja lihava mies jätti autonsa INVA-paikalle ja lähti pois kauppaan. Kävin katsomassa autoa ja en nähnyt missään lipuketta/kiekkoa. Miksi jätit autosi siihen?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:01"]
Romaanit meilläpäin invapaikoille parkkeeraa.
[/quote]
Jaa, enpä tiennytkään että kirjat osaavat ajaa autoa. Meilläpäin on ihan fiksuja romaneja pari perheellistä. Heille ei tulisi mieleenkään ajaa autojaan luvattomille paikoille.
En jätä, mutta joskus tekisi mieli, kun niitä paikkoja on niin älyttömän paljon. Katson joka kerta, montako invapaikkaa on varattuna. Yleensä 0, joskus harvoin 1. Paikkoja on 6. Minusta se on ihan ylimitoitettua.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:50"]Minä se olin. Piti käydä ostamassa kaljaa ja yleisvessassa rapsuttamassa palleja. Sori nyt,ei ollut tarkoitus. Kaljat juotu ja kohta lähden taas 12:sta ostamaan kiljuaineksia. Olen vähän tyhmä, hei sori vielä.
[/quote]
:D
[/quote]
Mee jo vittuun hymiöhuora
[/quote]
Mene itse ---> :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:50"]Minä se olin. Piti käydä ostamassa kaljaa ja yleisvessassa rapsuttamassa palleja. Sori nyt,ei ollut tarkoitus. Kaljat juotu ja kohta lähden taas 12:sta ostamaan kiljuaineksia. Olen vähän tyhmä, hei sori vielä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:21"]Minä parkeeran inva-paikalle ilman lappua. Minulle on 2 vkoa sitten tehty täydellinen lonkkaprotesi ja ajokieltoa olisi ollut 6vkoa. En kuitenkaan pärjää kuutta viikkoa ilman syötävää, joten anan vaikka satuukin ihan hevetisti. Parkkipaikkalla en jaksa konkata kovin pitkälti, joten itse katson moraaliseti olevani oikeutettu inva-paikkaa kunnes jalkani paranee. [/quote] Pyydä lääkäriltä lausunto ja kipitä poliisille hakemaan invaparkkilupa tuolle ajalle. Noilla perusteluilla OLET oikeutettu invaparkkiin, mutta et ilman lupaa (ne on poliisilla tiedossa ja jos pyörätuolissa istuva unohtaa sen, joutuu konkkaamaan pollarilaitokselle todistamaan vammansa).
[/quote]
Sakot siitä silti saa, ihan niinkuin olisit unohtanut parkkikiekon. Sillä ei ole merkitystä oletko ollut paikalla luvallisen ajan, vaan sillä, että sinulla ei ollut asianmukaista kiekkoa ikkunalla. Ihan sama juttu inva-P:n kanssa.
[/quote]
Onneksi asun paikalla, missä ei ole sakottajia. Joten en tarvitse lappua enkä taksia. Jokainen, jolla on silmät päässä näkee kyllä kun konkaan kahden kepin kanssa autosta ja autoon, etten ole turhaan siihen parkkeeranut.
A) Älä yleistä. B) en jätä autoani invapaikalle mutta lapsiperhepaikalle jätän aina kun se on mahdollista, koska minua potuttaa se, että mammojen pitää roudata jonipetterit ja jessica-caisut kiukkuisena markettiin ruuhka-aikaan riehumaan.Ps. en ole vela
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:50"]Minä se olin. Piti käydä ostamassa kaljaa ja yleisvessassa rapsuttamassa palleja. Sori nyt,ei ollut tarkoitus. Kaljat juotu ja kohta lähden taas 12:sta ostamaan kiljuaineksia. Olen vähän tyhmä, hei sori vielä. [/quote] :D [/quote] :D [/quote] :D [/quote] :D
[/quote]
:-----D
En jätä inva-paikoille.
Tai no, kerran jätin vahingossa talvella kun kyltti oli piiloutunut lumen alle. :(