Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♿ Miksi aina jätätte auton INVAPAIKALLE ?

Vierailija
07.06.2015 |

Miksi aina jätätte autonne INVA-paikalle, jos ette voi todistaa virallisesti olevanne oikeutettu siihen? Todella törkeää ja itsekästä toimintaa! Näin eilen, kuinka laiska ja lihava mies jätti autonsa INVA-paikalle ja lähti pois kauppaan. Kävin katsomassa autoa ja en nähnyt missään lipuketta/kiekkoa. Miksi jätit autosi siihen?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liioittelua, sanon minä.

Aina kun menen kauppaan niin invapaikat on tyhjillään. Joskus yksi hassu auto luvallisesti siinä. Toisessa kaupassa sama juttu, invat tyhjillään.

Itse en 33v kestäneen eloni aikana ole kertaakaan ajanut invapaikalle, en edes vahingossa. 

Onko tämä sitten se oikeutuksentunne kun saa ylireagoimaan, vai onko joillain paikkakunnilla sitten vain typeryskanta huomattavasti suurempi ja invapaikat täytetään aina luvatta?

Vierailija
22/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä parkkeerasin invapaikalle ilman lappua, kun sääressä oli kipsi, sekä silloin, kun lonkassani oli kaksi leikattua murtumaa. Tämä ei näkynyt päälle, paitsi huonona kävelynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:34"]Minä parkkeerasin invapaikalle ilman lappua, kun sääressä oli kipsi, sekä silloin, kun lonkassani oli kaksi leikattua murtumaa. Tämä ei näkynyt päälle, paitsi huonona kävelynä.
[/quote]
No näkyihän se sitten päälle, jos kävelit huonosti... Toki sakot voi saada, vaikka päälle näkyisikin, jos lupaa ei ole.

Vierailija
24/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:34"]Minä parkkeerasin invapaikalle ilman lappua, kun sääressä oli kipsi, sekä silloin, kun lonkassani oli kaksi leikattua murtumaa. Tämä ei näkynyt päälle, paitsi huonona kävelynä.
[/quote]
No näkyihän se sitten päälle, jos kävelit huonosti... Toki sakot voi saada, vaikka päälle näkyisikin, jos lupaa ei ole.
[/quote]
Voiko saada sakot? Kyseessähän on yleensä yksityisalue.

Vierailija
25/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun aika ajoin kävelemään kyynärsauvojen tuella, kipujen ja tosi huonon liikkumiskyvyn takia, joten olisin todella oikeutettu invapaikkaan, mutta invakorttia ei ole, enkä ole osannut edes kysyä sellaista, kun aika ajoin voin liikkua normaalimmin. Käytän kipujen takia myös invavessaa, jos sinne pääsee kassalle ravaamatta.  Itse voin joskus harvoin ajaa invapaikalle, sillä minulla kuitenkin on lääkärin lausunto, jolla mahdollisen sakon voisi saada pois, mutta mies ei aja invapaikalle, vaan jättää minut kaupan ovelle, ajaa auton parkkiin, ja hakee taas ovelta kyytiin.

Vierailija
26/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:21"]Minä parkeeran inva-paikalle ilman lappua.

Minulle on 2 vkoa sitten tehty täydellinen lonkkaprotesi ja ajokieltoa olisi ollut 6vkoa. En kuitenkaan pärjää kuutta viikkoa ilman syötävää, joten anan vaikka satuukin ihan hevetisti. Parkkipaikkalla en jaksa konkata kovin pitkälti, joten itse katson moraaliseti olevani oikeutettu inva-paikkaa kunnes jalkani paranee.
[/quote]

Olisithan oman turvallisuutesi vuoksi voinut käyttää Taksia kauppareissuillasi.

Vierailija
27/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:43"]

Miksi aina jätätte autonne INVA-paikalle, jos ette voi todistaa virallisesti olevanne oikeutettu siihen? Todella törkeää ja itsekästä toimintaa! Näin eilen, kuinka laiska ja lihava mies jätti autonsa INVA-paikalle ja lähti pois kauppaan. Kävin katsomassa autoa ja en nähnyt missään lipuketta/kiekkoa. Miksi jätit autosi siihen?

[/quote]

Semmoisia ne lihavat ovat.

Vierailija
28/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:50"]Minä se olin. Piti käydä ostamassa kaljaa ja yleisvessassa rapsuttamassa palleja. Sori nyt,ei ollut tarkoitus. Kaljat juotu ja kohta lähden taas 12:sta ostamaan kiljuaineksia. Olen vähän tyhmä, hei sori vielä.
[/quote]

:D
[/quote]

Vierailija
31/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:50"]Minä se olin. Piti käydä ostamassa kaljaa ja yleisvessassa rapsuttamassa palleja. Sori nyt,ei ollut tarkoitus. Kaljat juotu ja kohta lähden taas 12:sta ostamaan kiljuaineksia. Olen vähän tyhmä, hei sori vielä.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
32/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen takia että sunkaltaisia ärsyttäisi

Vierailija
33/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inva paikka siksi hyvä että ei kukaan kolhi ovellansa toisen autoon kun isompi ruutu, naisilla tapansa kolautella toisen omaisuutta ja toki laittanut vastuuseenkin.

Vierailija
35/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:21"]Minä parkeeran inva-paikalle ilman lappua.

Minulle on 2 vkoa sitten tehty täydellinen lonkkaprotesi ja ajokieltoa olisi ollut 6vkoa. En kuitenkaan pärjää kuutta viikkoa ilman syötävää, joten anan vaikka satuukin ihan hevetisti. Parkkipaikkalla en jaksa konkata kovin pitkälti, joten itse katson moraaliseti olevani oikeutettu inva-paikkaa kunnes jalkani paranee.
[/quote]
Pyydä lääkäriltä lausunto ja kipitä poliisille hakemaan invaparkkilupa tuolle ajalle. Noilla perusteluilla OLET oikeutettu invaparkkiin, mutta et ilman lupaa (ne on poliisilla tiedossa ja jos pyörätuolissa istuva unohtaa sen, joutuu konkkaamaan pollarilaitokselle todistamaan vammansa).

Vierailija
36/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vammat ei näy päällepäin. Mutta jos autossa ei ollut invalappua...

Vierailija
37/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:01"]

Romaanit meilläpäin invapaikoille parkkeeraa.

[/quote]

Hannu Karpoko se siellä?

Vierailija
38/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:00"]

jotkin sairaudet ei näy ulospäin. Voi olla niin, että kauppareissulla käy jotain ja pitää äkkiä löytää auto? Hmm

[/quote]

Ne sairaudet kuuluu näkyä tuulilasissa olevalla merkillä, jos auto on invapaikalla.

Vierailija
40/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:21"]Minä parkeeran inva-paikalle ilman lappua. Minulle on 2 vkoa sitten tehty täydellinen lonkkaprotesi ja ajokieltoa olisi ollut 6vkoa. En kuitenkaan pärjää kuutta viikkoa ilman syötävää, joten anan vaikka satuukin ihan hevetisti. Parkkipaikkalla en jaksa konkata kovin pitkälti, joten itse katson moraaliseti olevani oikeutettu inva-paikkaa kunnes jalkani paranee. [/quote] Pyydä lääkäriltä lausunto ja kipitä poliisille hakemaan invaparkkilupa tuolle ajalle. Noilla perusteluilla OLET oikeutettu invaparkkiin, mutta et ilman lupaa (ne on poliisilla tiedossa ja jos pyörätuolissa istuva unohtaa sen, joutuu konkkaamaan pollarilaitokselle todistamaan vammansa).

[/quote]

Sakot siitä silti saa, ihan niinkuin olisit unohtanut parkkikiekon. Sillä ei ole merkitystä oletko ollut paikalla luvallisen ajan, vaan sillä, että sinulla ei ollut asianmukaista kiekkoa ikkunalla. Ihan sama juttu inva-P:n kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi