Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♿ Miksi aina jätätte auton INVAPAIKALLE ?

Vierailija
07.06.2015 |

Miksi aina jätätte autonne INVA-paikalle, jos ette voi todistaa virallisesti olevanne oikeutettu siihen? Todella törkeää ja itsekästä toimintaa! Näin eilen, kuinka laiska ja lihava mies jätti autonsa INVA-paikalle ja lähti pois kauppaan. Kävin katsomassa autoa ja en nähnyt missään lipuketta/kiekkoa. Miksi jätit autosi siihen?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:08"]En jätä, mutta joskus tekisi mieli, kun niitä paikkoja on niin älyttömän paljon. Katson joka kerta, montako invapaikkaa on varattuna. Yleensä 0, joskus harvoin 1. Paikkoja on 6. Minusta se on ihan ylimitoitettua.
[/quote]
Meilläpäin on yleensä se kaks invapaikkaa. Kerrankin odottelin aikani kun oli varattuna molemmat, ja kohtahan sieltä kaupasta tuli nuori pojankloppi hyvin ketterästi puolijuoksua autolle, eikä ollut invalappua ikkunassa. Ei me huvikseen niitä paikkoja tarvita, noin tuhat kertaa mieluummin olisin tervejalkainen ha parkkeeraisin vaikka sinne kauimmaiseen nurkkaan.

Vierailija
2/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä luulet että jätän auton invapaikalle?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen jättänyt. Mitään lätkää/lipuketta mulla ei ole, mutta keppien kanssa liikkuminen, vielä ostokset mukana, oli sen verran hanurista että ei tullu mieleenkään jättää autoa kauas.

Vierailija
4/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:08"]En jätä, mutta joskus tekisi mieli, kun niitä paikkoja on niin älyttömän paljon. Katson joka kerta, montako invapaikkaa on varattuna. Yleensä 0, joskus harvoin 1. Paikkoja on 6. Minusta se on ihan ylimitoitettua. [/quote] Meilläpäin on yleensä se kaks invapaikkaa. Kerrankin odottelin aikani kun oli varattuna molemmat, ja kohtahan sieltä kaupasta tuli nuori pojankloppi hyvin ketterästi puolijuoksua autolle, eikä ollut invalappua ikkunassa. Ei me huvikseen niitä paikkoja tarvita, noin tuhat kertaa mieluummin olisin tervejalkainen ha parkkeeraisin vaikka sinne kauimmaiseen nurkkaan.

[/quote]

Miten vastasit juuri minulle? Sanoin, että niitä paikkoja on kuusi ja ne eivät ole juuri koskaan käytössä, ei ainakaan koskaan edes 3-4 kerralla, saati 6.

Vierailija
5/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:56"]

En kyllä jätä. Ei mulla ole mitään intressiä maksaa turhia parkkisakkoja.

[/quote]

Sinivalkoiset invamerkithän ovat vian infokylttejä, ei niille pysäköinnistä mitään sakkoja saa. Punakeltainen invapaikka edellyttää invaliidipysäköintiluvan.

Vierailija
6/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä parkkeeraan Ferrarini ko paikoille, koska muutoin en sovi avaamaan ovea kolhimatta sillä toista autoa:/
(onhan toikin tietynlainen vamma, -asenne)

Vierailija
7/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysitkö tuon merkin ja päätit sen takia tehä inva-avauksen?

Vierailija
8/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys ei ole vamma. Asiattomat pois invapaikoilta

Vierailija
9/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on vaan niin välipitämättömiä :(

Vierailija
10/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä saat ton emojin?

Vierailija
11/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä.

Vierailija
12/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ♿

Vierailija
13/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se olin. Piti käydä ostamassa kaljaa ja yleisvessassa rapsuttamassa palleja. Sori nyt,ei ollut tarkoitus. Kaljat juotu ja kohta lähden taas 12:sta ostamaan kiljuaineksia. Olen vähän tyhmä, hei sori vielä.

Vierailija
14/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jätä. Ei mulla ole mitään intressiä maksaa turhia parkkisakkoja.

Vierailija
16/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:50"]Minä se olin. Piti käydä ostamassa kaljaa ja yleisvessassa rapsuttamassa palleja. Sori nyt,ei ollut tarkoitus. Kaljat juotu ja kohta lähden taas 12:sta ostamaan kiljuaineksia. Olen vähän tyhmä, hei sori vielä.
[/quote]

:D

Vierailija
17/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkin sairaudet ei näy ulospäin. Voi olla niin, että kauppareissulla käy jotain ja pitää äkkiä löytää auto? Hmm

Vierailija
18/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:00"]jotkin sairaudet ei näy ulospäin. Voi olla niin, että kauppareissulla käy jotain ja pitää äkkiä löytää auto? Hmm
[/quote]

täh ?

Vierailija
19/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaanit meilläpäin invapaikoille parkkeeraa.

Vierailija
20/51 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä parkeeran inva-paikalle ilman lappua.

Minulle on 2 vkoa sitten tehty täydellinen lonkkaprotesi ja ajokieltoa olisi ollut 6vkoa. En kuitenkaan pärjää kuutta viikkoa ilman syötävää, joten anan vaikka satuukin ihan hevetisti. Parkkipaikkalla en jaksa konkata kovin pitkälti, joten itse katson moraaliseti olevani oikeutettu inva-paikkaa kunnes jalkani paranee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi