Kysymys miehille (seksistä)
Mistä syistä mies kieltäytyy seksistä? Olen etäsuhteessa. Tavataan noin joka toinen kuukausi viikko kerrallaan. Seksi on aina iso osa tapaamisia ja osoitamme toisillemme hellyyttä monin eri tavoin. Viimeksi kävi niin että aamulla mies vielä nukkui. Kävin suihkussa ja menin sitten takaisin sänkyyn. Aloin halailla, kosketella, suudella. Kalu oli juhlakunnossa ja annoin sille ensin erityishuomiota jonka jälkeen nousin miehen päälle suudellen rintaa, kaulaa, huulia. Painoin itseni miestä vasten jolloin tunsi kalun varrellaan kuinka märkä olen. Tässä vaiheessa mies vetäytyi ja käänsi kylkeä. Yritin vielä halailla takaapäin ja jatkaa koskettelua, mutta turhaan.
Missä vika? Mies herää siihen että alaston nainen käy kuumana, istuu hajareisin päällä ja on valmiina tekemään vaikka kaikki työt jos miestä vielä väsyttää. Mikä tuossa tilanteessa voi olla syynä? Ensimmäinen kerta kun meidän suhteessa jompikumpi on kieltäytynyt. Ollaan hyvin seksuaalisia ja nautitaan seksistä. Mieheltä en ole saanut mitään järkevää vastausta.
Kommentit (22)
Tuntuuko väsyneenä siis jotenkin pahalta jos nainen nousee ratsaille ja itse ei tarvitse jaksaa tehdä mitään? Erektiostakaan ei tarvinnut huolehtia koska kalu oli jo todella kovana.
ap
Kauhee kusihätä, vielä unessa, paskanhajuinen aamuhengitys, likainen muna?
Niin olithan itse käynyt suihkussa...
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:33"]Siis tapahtuiko tämä yhden (1) kerran?
[/quote]
kyllä
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:36"]Kauhee kusihätä, vielä unessa, paskanhajuinen aamuhengitys, likainen muna?
Niin olithan itse käynyt suihkussa...
[/quote]
mutta kuitenkin täällä palstalla ihannoidaan thaikkuja jotka herättää suikkarilla..
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:39"]Ei ainakaan kannata mieheltä itseltä kysyä.
[/quote]
No ei olis kannattanu. Tuli vaan paha mieli kun ei voinut edes vastata. Mumisi vaan jotain ja vähätteli asiaa.
ap
Jos on ollut kaksi kuukautta ilman seksiä niin onhan tuo vähän outoa käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:46"]
[/quote]Niin, aloittaja oli ollut.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:46"]
[/quote]Niin, aloittaja oli ollut.
[/quote]
:(
Ehkä naisen aloitteelisuus sitten haittaa miehiä. Kovasti täällä moititaan lahnailusta, mutta tosipaikan tullen meneekin miehillä pupu pöksyyn. Tässähän nainen olisi 'ottanut' miehen.
Mene ja tiedä.
Joka toinen kuukausi viikon kerrallaan? Oletatko ettei se harrasta seksiä muiden kanssa? Ehkä sitten voi olla harrastamattakin jos oikein vakavissanne olette. Muuten epäilen ja siksi kai sitä kehtaa muuan kerran kieltäytyä ja kääntää kylkeä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:39"]Ei ainakaan kannata mieheltä itseltä kysyä. [/quote] No ei olis kannattanu. Tuli vaan paha mieli kun ei voinut edes vastata. Mumisi vaan jotain ja vähätteli asiaa. ap
[/quote]
Anna vittu miehen olla. Ei sillä ole mitään velvollisuutta panna sua aina kun haluat tai edes selitellä asiaa. Mene muualle hoitamaan itsetuntoasi.
No ap, paniko se sua sillä viikolla ollenkaan? Siis jos oli kyse vain yhdestä kerrasta, niin voisit kyllä vähän miettiä vaatimuksiasi.. Ja muutenkin, ei miehiäkään aina huvita. Syy voi olla ihan mikä vaan.
Nainen saa sanoa "ei" millon mihinkin vedoten, mutta jos mies kehtaa kieltäytyä niin kauhea älämölö. Mitä vittua.
Tuollaisessa tilanteessa en ole ikinä kieltäytynyt seksistä, enkä ole kyllä muutenkaan kieltäytynyt.
Tuollaine tilannehan on parasta mitä voi olla, suihkun raikas, kiimainen nainen.
Omasta akasta tullut pihtari .
Tule ap tänne mun luokse, voin lohduttaa sinua.
näki unia toisesta naisesta ja vitutti herätä kun avasi silmät ja siinä olitkin vaan sinä?
Mahdollisia syitä: Joskus ei vaan huvita, paineet, nälkä, paskattaa, herkkä olo. Ja luultavasti toi että vedit tollaisen shown ja kuulustelu tuokion saattaa aiheuttaa lisää paineita? Älä huoli ap, kyllä se siitä :) Ymmärrä kyllä että eka torjunta sattuu mutta sitä tapahtuu.
No ehkä se oli vaan liian väsynyt.