Menetkö aamulla töihin, vaikka olisit nukkut vain muutaman hassun tunnin?
Kommentit (112)
Noilla asioilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Tietenkin… Miten se työpaikan vika olisi, etten mennyt ajoissa maate?
Itse tein tuota useita vuosia. Päättyi psykoosiin. Kannattaa hankkia ajoissa apua jos on univaikeuksia.
No jos olen onnistunut nukkumaan muutaman tunnin, olen poikkeuksellisen onnellisessa asemassa ja todellakin menen töihin.
Menen töihin silloinkin kun olen nukkunut vain pari tuntia tai sitäkään, ja silloin olen paljon toistaitoisempi. Mutta MUUTAMA tunti, sehän on ihan ok.
Tietysti menen. Muuten en kävisi koskaan töissä.
Olen mennyt, vaikka en olisi nukkunut ollenkaan.
Kunnon kylmä suihku piristää ja yhden työpäivän selvittää kofeiinin voimalla.
Menen, meillä ilman lääkärintodistusta poissaolo on palkaton.
Ai, että soittaisin etten tule töihin ja jäisin kotiin? Nukkumaan? Hahaha
En mene, jos nukun alle 9 tuntia. Silloin voi alkaa väsyttää jo lounaan aikaan.
En vaan saikuttaisin oma ilmoituksella.
Kai tää on ihan henkilökohtaista miten unen vähyys vaikuttaa ihmisiin. Minä olen ainakin tosi kiukkunen jos nukun huonosti.
Tietysti menen, riippumatta siitä olivatko ne nukutut tunnit hassuja vai vakavamielisempiä
Olet kysynyt ihan samaa ennenkin ja silloinkin vastasin, että tottakai menen, miksi en menisi?
Menen vaikka onkin hengenvaarallista lähteä ajamaan pitkää työmatkaa yhden promillen humalatilaa vastaavassa väsymystilassa.
En mene aamuisin töihin. Teen yövuoroa.
Viime yön just valvoin. Huonounisena hutiöitä tulee melko usein. Välillä otan vähän mirtaa kun menee överiksi valvominen.
Toki on varmaan töitä missä ei passaa olla kovin tokkurassa, itse osittain välitain työni uniongelmien takia. Enkä kehtaisi jäädä sen takia pois.
Totta kai menen. Ei huonosti nukuttu yö ole mikään sairaus.