Menetkö aamulla töihin, vaikka olisit nukkut vain muutaman hassun tunnin?
Kommentit (112)
Vituttaako mennä huomenna töihin? Mahtaa vituttaa. Mua ainaski vituttaa. Te maksatte mun loisimisen huomennakin. Mahtaa vituttaa.
Menen, koska on pakko. Pomo tykkää kyttyrää jos on poissa paitsi jos on sairas ja siitä todistus.
Kaikkihan voidaan selittää omaksi syyksi, jolloin sairauslomista voitaisiin luopuakin kokonaan, mitäs teit niin tai et tehnyt näin, oma vikasi, mutta töihin on tultava ja jos et tule, ei tarvitse tulla enää koskaan...
Menen. Eri asia varmaan, jos nukkumattomuus olisi kroonista, sitten olisi saikun paikka. Mutta yksittäinen yö x, y ja z sattumilla yöunta estämässä ei ole este mennä töihin, jos yleisesti voi hyvin.
Pari vuotta sitten tein töissä ilta- ja yövuoron putkeen hoitoalalla, nukuin 1,5h ja menin kouluun (amk). Hyvin meni. Koska satunnaista. Enkä ollut edes nuori, vaan liki 40v.
Vähän kaksipiippuinen juttu. Toisaalta minusta on tärkeää pitää sitoumuksista kiinni ja joskus täytyy vain mennä töihin hammasta purren ja se on vain elämää. Toisaalta mielestäni ei ole mitenkään hienoa tai arvostettavaa kuluttaa ja rääkätä itsensä henkihieveriin työn vuoksi. Omalla kohdallani vaihteleekin, miten teen. Jos olo on lähinnä väsynyt, päänsärkyinen ja ärtynyt niin nielen oloni (ja buranan) ja menen töihin. Jos taas olen niin univeloissa, että sydän hakkaa, näkö sumenee ja oksettaa, niin saatan ilmoittaakin, etten ole työkunnossa.
Menen, tottakai, jos en ole sairas. Jos toistuvasti on tuollaista ja tuntuu, ettei työpäivistä selviä, niin työterveyteen pyytämään apua nukkumiseen.
Itse en nukkunut pariin vuoteen kuin korkeintaan puolen tunnin siivuja kerrallaan, selkäkipujen takia.Yössä maksimissan yhteensä 2-3 tuntia. Pakko oli silti yrittää, vaimo oli heittänyt pihalle koska en jaksanut olla vanha itseni. Vituiksi meni työtkin, loppuun asti sinnittelin vaikkei olisi kannattanut. Jos ei pysty niin ei pysty. Muutaman leikkauksen jälkeen onneksi menee paremmin, niin huonoa vaimoa kuin entinen oli en koskaan elämääni enää ottaisi.Onneksi on myös hyviä töitä taas-
Yleensä menen jos kyse on vain yhdestä valvotusta tai huonosti nukutusta yöstä. Yksi päivä kun yleensä menee sitten kuitenkin kun käyntiin pääsee. Mutta jos osuu kaksi yötä peräkkäin ettei saa unta niin sitten alkaa olla kuuppa niin nurin ja rytmihäiriöt sun muut alkaa jo kiusata, että parempi olla menemättä.
Itselläni siis näin. Onneksi harvemmin tarvitsee olla pois tuon takia töistä, mutta kyllä niin on siis käynyt.
En. Otan silloin salkkua. Olen muuten harvoin kipeänä ja nukunkin yleensä hyvin mutta silloin kun olen valvonut koko yön oli syy mikä tahansa niin en todellakaan ole menossa töihin.
Riippuu siitä, onko kyseessä ensimmäinen vai 21. tällainen yö.
Juon pannullisen kahvia, käyn kylmässä suihkussa ja hiihdän töihin.
Menen. Monesti on jopa pirteä olo. Kotona sitte päikkärit
En. Vatsatauti tai migreeni.
No shame in my game.
Kyllä normaali ihminen yksi huonosti nukuttu, tai kokonaan valvottu yö alla pärjää sen yhden päivän töissä. Mutta sitten kun niitä alkaa olla monta, ei välttämättä enää pärjää.
En tietenkään, koska en ole työkunnossa jos valvon yön.
Menen. Nukun joka yö huonosti. Ehkä 20v sitten viimeksi täydet yöunet.
Minulle stressistä ja unirytmin sekaisuudesta johtuva unettomuus on aina ollut normitila. Tosin joskus menee paremmin ja joskus huonommin unirintamalla.
Kyllä minäkin menisin töihin, jos nukkuisin huonosti kaksi kertaa vuodessa. Hyvin satunnainen unettomuus ei todennäköisesti vie useimpien toimintakykyä.