voiko pettää tai olla toinen nainen
Jos ei ole huono itsetunto tai empatiakyvytön? Kunhan mietin että miksi kukaan tekisi niin jos on kaikki okei. Itse olen pettänyt kännissä. Minulla on todella huono itsetunto ja masennus ja ahdistus. Kaduin heti kun selkenin ja mietin miksi teen sekavuuksissani jotain noin hirveää mitä en soisi kellekkään. Voiko täysin elämäänsä tyytyväinen ihminen pettää?
Kommentit (11)
Jos et osaa käyttäytyä humalassa, niin älä juo.
Hyvässä parisuhteessa ei pettämistä tapahdu. Kun seksiä on päivittäin ja nainen ei mikään lahna ole niin eipä ole syytä pettää. Jos haarat aukeaa vain satunnaisesti tai on "palkinto" niin vieraat hameet alkaa kiinnostaa. Miehen pettäminen on aina naisen estettävissä aivan minimaalista osaa lukuunottamatta.
Kummallakin meidän kohdalla tapahtunut humalassa. Mulla ei vaan itsetunnon takia pystynyt käsittelemään asiaa. Tai että annoin anteeksi mutta teki tosi epävarman ja mustasukkaisen vaikka tiedän miten kännissä voi tehdä jotain noin tyhmää. -Ap
Ja täänyt sinänsä menee nyt ohi kysymykseni/aiheen :D mietin vain olenko vain niin täyspaska itse kun olen pystynyt pettämään.
Mitäs miehesi tykkäsi kun vieraissa kävit? Huomasitko edes kertoa vai unohditko mainita asiasta? Kännisyys ei ole syy vaikka mukava niin olisi itselleen uskotellakin ja saada siten asia näyttämään paremmalta. Toivottavasti olet nyt päästänyt miehesi vapaaksi kahleistasi, vapaana naisena voit mennä kuksimaan kaikkia miehiä jotka mukaasi suostuvat lähtemään, henkiseltä tasolta he ovat sinun kanssasi varmasti aika tasoissa.
Tutkimuksen mukaan syy pettämiseen löytyy geeneistä.
Uusi tutkimus osoittaa, että sama DRD4-geeni, joka on yhdistetty sekä alkoholismiin että kauhuleffapakkomielteeseen, liittyy myös ihmisen taipumukseen pettää tai harrastaa yhden illan juttuja.
Binghamtonin yliopiston tutkijat tutkivat 181 nuoren aikuisen seksi- ja parisuhdehistorian yhteyttä DRD4-geeniin. Tutkimustulokset osoittavat, että tietynlaisen geenin omistavat ihmiset harrastavat enemmän yhden illan juttuja ja pettävät muita todennäköisemmin.
– Sitoutumattomassa seksissä riskit ovat suuremmat, mutta myös mielihyvä on huomattavampi. Nämä elementit takaavat 'dopamiinisyöksyn', tutkimuksessa todetaan.
Tutkimustulokset eivät takaa sitä, että ainoastaan kyseisen geenit omistavat ihmiset olisivat ainoita pettäjiä, mutta todennäköisyys on heidän kohdallaan suurempi.
MTV3/Helmi
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 04:45"]
Mitäs miehesi tykkäsi kun vieraissa kävit? Huomasitko edes kertoa vai unohditko mainita asiasta? Kännisyys ei ole syy vaikka mukava niin olisi itselleen uskotellakin ja saada siten asia näyttämään paremmalta. Toivottavasti olet nyt päästänyt miehesi vapaaksi kahleistasi, vapaana naisena voit mennä kuksimaan kaikkia miehiä jotka mukaasi suostuvat lähtemään, henkiseltä tasolta he ovat sinun kanssasi varmasti aika tasoissa.
[/quote]
Ammu itsesi, ikuinen kakkonen.
Jatkan vielä siis että kun voin hyvin ja olen selvinpäin enkä juuri aallonpohjalla en ymmärrä yhtään miksi sitä tekisi. En ikinä toivoisi itselleni koska olen tuntenut sen tuskan.