Joutuisit autiolle saarelle näiden kanssa, ketä eniten pelkäisit?
1. skitsofreenikko; tappoi vanhempansa koska äänet päässä käskivät tehdä niin
2. huolimaton; ajoi autolla vanhuksen yli puhuessaan kännykkään, tönäisi kaverinsa kallion reunalta alas huitoessaan käsillään ja ampui mökkinaapurinsa käsitellessään huolimattomasti haulikkoa
3. kylmäverinen psykopaatti; murhasi harkitusti ja suunnitelmallisesti täysin tuntemattoman ihmisen koska halusi tietää millaista se on
4. kuumaverinen räyhääjä; tappelun päätteeksi tuikkasi puukolla ryyppykaverinsa hengiltä, alkoholisti ja kova haastamaan riitaa
Kommentit (27)
Itseäni. Koska tekisin mitä vaan, jotta pääsisin noiden hullujen keskeltä.
Pelkäisin eniten skitsofreenikkoa. Olen joutunut seuraamaan läheltä sellaisia. Uskon että skitsofreenikko olisi kaikista arvaamattomin.
Psykopaattia. Se todennäköisesti pitkästyisi tuolla ja alkaisi himottaa pieni action...
"Haren 20-kohtainen piirreluettelo
Lipevyys ja pinnallinen viehätysvoima
Vahvalta vaikuttava omanarvontunto
Stimulaation tarve ja taipumus ikävystymiseen"
1 ja 4 ei pelottaisi jos olisivat pienempiä ja heikompia kuin minä, ja 2 olisi ok kunhan sille ei antaisi mitään vastuullista tehtävää tai kättä pidempää...
Niiden pitäisi pelätä minua koska kaikkien piirteitä samassa. Jep.
Kolmonen, skitsofreenikon kanssa pärjää ja alkkiksia puukkojunkkareita on tää maa pullollaan.
Niin ja kakkonen tuskin saa autiolla saarella mitään kauheaa katastrofia aikaiseksi. Ja ainahan voi toivoa sen huolimattomuuttaan tappavan sen psykon.
T. 26
Mua alkoi nyt pelottaa et jos se saari ei olekaan autio.. yön pimeinä tunteina sieltä hiipii jotain vielä vaarallisempaa kui 1-4 :(