Palsta-aspergeri jatkaa häiriköintiään
Koskahan Jaanakin ottaa järeämmät keinot käyttöön lähestymiskiellon muodossa?
Näin kirjoitin eräälle ihmiselle venäläisistä ja Putinista:
"Venäläiset on ihania ihmisiä. Minä rakastan venäläisiä <3. Ethän sinä ajattele heistäkään pahalla? Ei kannata vihata venäläisiä. Venäläiset ovat luonteeltaan minun kokemukseni mukaan sydämellisiä ihmisiä. En ole koskaan tavannut venäläistä joka ei olisi sydämellinen. En ikinä ole tavannut kovaa, kylmää, rakkaudetonta venäläistä. Aina he ovat olleet kaikki sydämellisiä. He ovat sydämellisiä ja hyvin jalomielisiä ja auttavaisia. Se kuuluu venäläisyyteen sellainen.
Minä luulen, että sinulle olisi Vladimir Putin samanlainen reilu ja uskollinen ystävä kuin mitä minulle on Evgen. Sinä tykkäisit Putinista jos tuntisitte toisenne. Te olisitte ystäviä. Putin olisi reilu kaveri ja ystävä, joka uskollisesti pysyisi ystävänäsi. Vaistoan sen, kuka on hyvä ja kuka on paha ihminen. Tiedoksi sinulle, että Vladimir Putin ei ole pohjimmiltaan paha ihminen vaikka sinä et hänestä ehkä tykkää. Hän on hyvä ihminen joka toimii sen mukaan minkä itse ymmärtää hyväksi ja jos hän ajattelee ja ymmärtää eri tavoin kuin sinä, niin se johtuu hänen taustasta ja menneisyydestä että miksi hän ei kaikilta osin ymmärrä länsimaitten arvoja. Hän ei ole tottunut kaikkiin niihin tapoihin kuin mitä sinä ehkä pidät hyvinä tapoina toimia. Ei kannata vihata Putinia. Voi tulla vielä päivä jolloin hän vaikka asioi sinun toimistolla ja hänellä on hauskat ja hyvät jutut silloin. Hyväksy hänet ja kohtele häntä ystävällisesti niinkuin kaikkia muitakin ja jos tulee mahdollisuus tutustua Vladimiriin niin tutustu. Saat samanlaisen ystävän kuin mitä minulle on Evgen. Vladimir on aivan varmasti reilu ja hyvä ystävä sinulle. Tulet vielä puhumaan Vladimirista samaa kuin minä puhun Evgenistä. "