Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 37 vuotias liian 'vanha' hankkimaan kulmalävistyksen?

Vierailija
06.06.2015 |

Mitä mieltä te olette asiasta, että minä 37 hankkisin kulmakorun? Kun kerroin asiasta kaverilleni, hän sanoi, että olen sellaiseen liian vanha ja elin jo nuoruuden. Olen töissä kampaamossa.

Lapset 9v ja 7v. Miehelleni se on ok, mutta tuo kaverin kommentti jotenkin satut, että hankkisinko sellaisen..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin varan vuoksi kaksi. ;) Kyllä 50-vuotiaskin voi ottaa lävistyksen. Se kasvaa sitä paitsi umpeen, jos alkaa jossain vaiheessa kaduttaa.

Vierailija
22/24 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se todella "wt-teiniä". Mutta jos sinua ei haittaa näyttää yli-ikäiseltä wt-teiniltä, niin anna mennä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistyksiäkin voi kantaa tyylikkäästi, sen ovat monet tuttavani osoittaneet. Itselläni oli labret, mutta valitettavasti jouduin ottamaan sen pois töiden takia. Rakastin sitä lävistystä! Olen kolmekymppinen, joten en mikään nuorikaan enää, mutta minusta se sopi minulle mainiosti. Harmitti todella luopua siitä:( Älä välitä noiden konservatiivisten kalkkisten mielipiteistä vaan tee, kuten itse haluat!

Vierailija
24/24 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee susta elämämkoululaisen näköisen. Ota vaan niin muut näyttää kauniimmalta sun rinnalla