Onko 37 vuotias liian 'vanha' hankkimaan kulmalävistyksen?
Mitä mieltä te olette asiasta, että minä 37 hankkisin kulmakorun? Kun kerroin asiasta kaverilleni, hän sanoi, että olen sellaiseen liian vanha ja elin jo nuoruuden. Olen töissä kampaamossa.
Lapset 9v ja 7v. Miehelleni se on ok, mutta tuo kaverin kommentti jotenkin satut, että hankkisinko sellaisen..
Kommentit (24)
Miksi satutti? Hänen mielipiteensä. Tee kuten tykkäät.
Hanki se. Lävistys ei ole tehty kaveriasi mielyttämään vaan sinua.
Pöh, miksi olisit?! Jokainen saa tehdä mitä lystää, mitä se muille kuuluu, niin kauan kuin ei loukkaa muita. Minä olen kohta 50 ja pukeudun niin kuin haluan, jos haluaisin lävistyksen, ottaisin ilmanmuuta.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:46"]Miksi satutti? Hänen mielipiteensä. Tee kuten tykkäät.
[/quote]
Loukkasi kuitenkin. Olisi ehkä voinut sanoa vielä hienovaraisemmin. ..
ap
HEI, mää otin nelikymppisenä, oon tykänny hirveesti. Päin naamaa sain kehuja jopa tyyliin, että onpa seksikäs, sitä en tiiä, mitä sukulaiset ja muut on selän takana puhunu. Rohkeutta vaan!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:46"]Miksi satutti? Hänen mielipiteensä. Tee kuten tykkäät.
[/quote]
ap
[/quote]
Typerä kaveri sulla. Teet niinkuin itse haluat.
Oon 37 ja olen mielestäni liian vanha tuollaisiin :D. Kauhea mikä kääkkä olen. Mut laita pois jos se susta ei ole teinimäinen.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:46"]Miksi satutti? Hänen mielipiteensä. Tee kuten tykkäät.
[/quote]
ap
[/quote]
Oikeasti. Et voi miettiä tuollaista. Teillä molemmilla on ihan pätevä mielipide aiheeseen.
Et ole liian vanha! Hanki kulmakoru ja vaikka napakorukin vielä 90-vuotiaanakin jos siltä tuntuu.
Kiitoksia, taidanpa sitten varata ajan. Yritän olla välittämättä kaverin kommentista.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:46"]Miksi satutti? Hänen mielipiteensä. Tee kuten tykkäät. [/quote] Loukkasi kuitenkin. Olisi ehkä voinut sanoa vielä hienovaraisemmin. .. ap [/quote] Oikeasti. Et voi miettiä tuollaista. Teillä molemmilla on ihan pätevä mielipide aiheeseen.
[/quote]
Joo. Tuon kaverisi mielipiteen jakaa moni, mutta varmaan suunnilleen yhtä moni on sitä mieltä että ihan sama, otat jos tykkäät.
Yök, kulmakoru pilaa kauniinkin ihmisen ja hänestä tulee ihan halvan näköinen. Mutta ehkä se on tarkoituskin..
nykyään lävistykset eivät ole enää pelkkä nuorten juttu. Jonkun suositun lävistysliikkeen pitäjän haastattelun luin, että pääosin keski-ikäislle tekee lävistyksiä. Joskus 20 vuotta sitten sekä tatuoinnit että lävistykset olivat vaihtoehtonuorison juttu, mutta ei enää. Tervetuloa nykyaikaan.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:09"]Yök, kulmakoru pilaa kauniinkin ihmisen ja hänestä tulee ihan halvan näköinen. Mutta ehkä se on tarkoituskin..
[/quote]
Ei se tee todellakaan halvan näköistä.
ap
No et todellakaan ole liian vanha. Kulmaläväri sopii oikein hyvin wt sutturalle.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:41"]Mitä mieltä te olette asiasta, että minä 37 hankkisin kulmakorun? Kun kerroin asiasta kaverilleni, hän sanoi, että olen sellaiseen liian vanha ja elin jo nuoruuden. Olen töissä kampaamossa.
Lapset 9v ja 7v. Miehelleni se on ok, mutta tuo kaverin kommentti jotenkin satut, että hankkisinko sellaisen..
[/quote]
Tarkoitin satutti tuossa satut sanassa..
ap