Millainen ihminen tykkää Nightwishista?
Tykkäätkö ko. artistista? Minkälainen olet?
Kommentit (16)
Musa on parasta mitä Suomaasta tulee. Ollut ainut vakavastiotettava bändi jo monta vuotta. Useimmat naispuoleiset fanit ei kyllä siitä musiikista niinkään innostu mutta Holopaisesta kyllä if you know what I mean ;)
ihminen joka tykkää nightwishistä on ihminen joka tykkää nightwishistä. itse en niin perusta. genrediggarit ovat varsin omalaatuista väkeä, mutta jos AP ajattelit vetää jotain korrelaatiota musiikin ja tyypin väliin, mietis hetki seuraavaa ennenkuin linkoat lokaa:
-Suomen hevifestarit ovat suhteellisesti laskettuna täysin häiriöttömiä. poistojen tyyppi on lähinnä sitä kun joku on ihan liian päissään. Tiedän yhdenkin metakkafestarin jonka viimekertainen tappelupoisto oli 2009
-Tangomarkkinoilla saatat saada turpaasi, jos olet vähänkään tuulipuvuista poikkeava.
-huumepoliisi on usein osallisena konemusiikkin keskittyneinä festareilla, ja jos jokin nimekäs artisti käy suomessa, on varsin tavanomaista että huumeyksikön koirat käy jonossa vähän nuuhkimassa.
-m35
Olen nainen ja tykkään! Pidän kaikenlaisesta musiikista. Voisin luonnehtia itseäni, mutta se ei ole oleellista näin aamutuimaan. ;) Nightwish on yksi upeimmista bändeistä Suomessa ja maailmalla!
Ne jotka menee tänään Joensuun laululavalle heitä katsomaan, mukaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä.
Ainakin minä olen 19-vuotias goottityylistä ja hevistä pitävä nuori nainen. :D
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:42"]ihminen joka tykkää nightwishistä on ihminen joka tykkää nightwishistä. itse en niin perusta. genrediggarit ovat varsin omalaatuista väkeä, mutta jos AP ajattelit vetää jotain korrelaatiota musiikin ja tyypin väliin, mietis hetki seuraavaa ennenkuin linkoat lokaa:
-Suomen hevifestarit ovat suhteellisesti laskettuna täysin häiriöttömiä. poistojen tyyppi on lähinnä sitä kun joku on ihan liian päissään. Tiedän yhdenkin metakkafestarin jonka viimekertainen tappelupoisto oli 2009
-Tangomarkkinoilla saatat saada turpaasi, jos olet vähänkään tuulipuvuista poikkeava.
-huumepoliisi on usein osallisena konemusiikkin keskittyneinä festareilla, ja jos jokin nimekäs artisti käy suomessa, on varsin tavanomaista että huumeyksikön koirat käy jonossa vähän nuuhkimassa.
-m35
[/quote]
Tangomarkkinat on kyllä yhtä helvettiä. Surullista katseltavaa enkä nyt puhu musiikista
Tykkään. Olen 37-vuotias, koulutettu, työssäkäyvä, kahden lapsen äiti ja asun isossa kaupungissa.
Tykkään muuten myös tangosta. Olen tykännyt lapsesta asti. Nykyään katson Tangomarkkinoita vaihtelevasti, kun haluaisin enemmän perinteisiä tangoja. Vanhat kunnon Mustasukkaisuutta, La Cumparsita, Kotkan ruusu jne. Aah, ne on ihania.:)
Tälläinen 26 - vuotias nainen kuuntelee , tutustunut bändiin Oceanbornin ilmestymisen aikoihin. Vaatetyyliltäni en ole mitenkään sellainen, että musiikkimaku näkyisi ulkoisesti. Nightwishissa kiehtoo ajoittainen mahtipontisuus sekä kappaleissa kuvastuva biisintekijän äly sekä mielenmaailman kauneus. Nightwishin yhteydessä voi käyttää sanaa laatu, vaikka totta kai tuotannosta löytyy niitäkin biisejä, jotka eivät miellytä niin paljoa kuin toiset. Jotenkin ne kokonaisuudet on pienintäkin yksityiskohtaa myöten hiottuja, miellyttää tälläistä perfektionistista luonnetta kovasti :D Itselle Nightwish ei ole pelkkä bändi vaan jotain mikä parhaimmillaan räjäyttää tajunnan ihan uudelle tasolle. En ole kuitenkaan mikään hysteerinen fani, jonka pitäisi kahmia kaikki mahdolliset bändiin liittyvät tuotteet ja saada nimikirjoitus tussilla rintaan. Ei ole meikäläisen juttu se.
En ole oikein mitään mieltä. Muuten kyllä pidän monenlaisesta metallista, Nightwishin edustama genre ei vaan kolahda. Kaikki kunnia heille menestymisestä. Harmi että Tarja lähti yhtyeestä, hän teki siitä kiinnostavan.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:47"]
Tykkään. Olen 37-vuotias, koulutettu, työssäkäyvä, kahden lapsen äiti ja asun isossa kaupungissa.
Tykkään muuten myös tangosta. Olen tykännyt lapsesta asti. Nykyään katson Tangomarkkinoita vaihtelevasti, kun haluaisin enemmän perinteisiä tangoja. Vanhat kunnon Mustasukkaisuutta, La Cumparsita, Kotkan ruusu jne. Aah, ne on ihania.:)
[/quote]
Yleensä aikuiset Nightwish-fanit ovat juuri musiikin sekakuluttajia.
Tykkään. Panomies.