Mihin suomalaiseen TV-sarjaan haluaisit jatkoa?
Mustat Lesket kolmas kausi? Ei taida olla tulossa.
Tie Eedeniin?
Kommentit (40)
Aloituksessa mainittu Mustat lesket! Ymmärtääkseni kolmas kausi piti tulla, mutta sitä ei koskaan tehty. Sarjasta myytiin oikeuksia maailmalle. Esim. Viaplaysta löytyy Black Widows versiointi.
Fallesmannin Arvo ja minä. Toimii vaikka näyttelijät vaihtuu kun vain tarinoita lisää samaan tapaan kuin James Bondeja vaikka kirjat oli jo käytetty. Anselmin rooliin ehdotan Eero Ritala.
Hovimäki, tykkään hyvin harvasta suomalaisesta sarjasta, mutta tästä sarjasta tykkäsin tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tankki täyteen
Mutta siihen ei saisi samoja näyttelijöitä mukaan. Mielestäni tuon sarjan suosio perustui kertakaikkisen upeisiin näyttelijäsuorituksiin.
Tuossa sarjassa oli kaikki loppuun asti hiottua. Käsikirjoitus, ohjaus, näyttely.
Ainoa virhe koko sarjassa oli, kun Tenho Saurén puhui yhdessä vitsissään ensin vahingossa moposta, vaikka tarkoitti mossea.
Vierailija kirjoitti:
Raid Tv-sarjaan jatkoa. Tosin näytteliät alkaa olla vanhoja ja uusilta ei luultavasti löytyisi samanlaista huumoria ja rooleihin eläytymistä.
Tämä on ehdottomasti paras suomalainen sarja. Oiva tekee mahtavan roolin. Onneksi minulla on sekä elokuva että sarja dvd:nä. Kerta kesään tulee katsottua.
va1236653 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twin peaks.
Ja jätetään se uusin outo kausi kokonaan pois sarjan kaanonista.
Ei taida olla ihan suomalainen. Mutta joo. Jos jotain toivoin alkuperäisestä uusimmalle kaudelle niin se tunnelma, mutta sitä ei ollut lainkaan. Toisaalta taas jotain tuon tyyppistä saattoi odottaakin nyt kun se oli ilmeisesti vielä kokonaisvaltaisemmin David Lynchin hyppysissä kuin alkuperäinen. Ilmeisesti taiteellisilta ominaisuuksiltaan kuitenkin erinomainen kun monet myös kehuneet.
On suomalainen sarja.
Haluaisin tälle myös jatkoa.
Tiesittekö että pääosaan suunniteltiin jopa Loiria, ei toki Agentti Cooperiksi, vaan Leland Palmeriksi, ja Vesa Vierikkoa BOB:iksi!!
Paikkakuntahan on Ameriikkaan immigroituneiden Suomalaisten pääosin asuttama (sekä norjalaisten, mutta nämä menevät iloisesti sekaisin sarjassa)
Vierailija kirjoitti:
Tankki täyteen
Mä olin just tulemassa sanomaan samaa :-D
Metsolat. Se mummo ja pappa ovat kylläkin jo kuolleet. Antti ja Annikki.
Cmorella on tämä Hautalehto. Pitkästä aikaa todella hyvä suomalainen rikossarja. Tähän haluaisin jatkoa.
Taivaan tulet.