Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä katselen somessa monesti akateemisten naisten elämää

Vierailija
31.01.2022 |

Se näyttää niin hyvältä. On hyvät työpaikat, rahaa hoitaa itseään. Heidän elämänsä vaikuttaa niin onnelliselta. Valis

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulutus kehittää ajattelukykyä kyllä. Eihän se pahitteeksi olisi ap: llekaan. Kannattaa katsoa avoimen yliopiston kurssitarjontaa.

Vierailija
42/44 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutus kehittää ajattelukykyä kyllä. Eihän se pahitteeksi olisi ap: llekaan. Kannattaa katsoa avoimen yliopiston kurssitarjontaa.

Voisihan sitä huvikseen opiskella. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö siis tehtiin somepersoona Jukka Harald Frimanille?

Juutalaisetko varastivat Facebookini. Luulin äärivasemmistolaisten tehneen tämän. Salasanani nimittäin kaapattiin ja sain tämän tilini auki tänään salasanalla, joka ei ole pitkään aikaan ollut käytössäni. No voi olla silti turhaa syyttää Juutalaisia Facebookini kaappaamisesta. Tosin epäilykseni kohdistuivat Juutalaisiin siitä syystä, että seinältäni oli poistettu päivitys jossa kiistän olevani Juutalainen ja olen tähdentänyt, että kukaan suvussamme ei ole syntyperäinen Juutalainen. Ei Frimanin eikä Orasen suvussa ja Aila kyllikki Friman, jos väittää Frimanin suvun oleva esim. Pogromisuku Venäjältä karkotettuna 1800-luvun Juutalaiskarkoituksissa puhuu läpiä päähänsä. Mutta kuten edelleen sanon eivät Juutalaiset välttämättä ole Facebookiani kaapanneet vaan asialla voivat olla edelleen äärivasemmistolaiset, nimittäin tässä sanotaan nyt lainausmerkeissä Juutalainen Yasmin Löflund voi todellissuudessa olla vanha Taistolainen, joka esiintyy Juutalaisena. Olen oppinut vanhojen Kommarien ottavan peiterooleja itselleen joissain tapauksissa ja Yasminilla voi olla tällainen peiterooli. Onko Yasmin jopa mahdollisesti Venäläinen Neuvostokommunisti, joka on tullut kylmänsodan aikana Suomeen missälie tarkoituksissa on minulle epäselvää ja asia voinee olla pelkkää mielikuvituksen laukkaa. Ystäväni Matti kertoi ottaneensa toissa syksynä yhteyttä Helsingin Juutalaiseen seurakuntaa josta hänelle oli ilmoitettu, että Yasmin Löflund ei kuulu ainakaan tähän seurakuntaan.

Vierailija
44/44 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katselin jonkin aikaa kaveripiirini menoa, mutta sitten kun alkoi liikaa ahdistaa menestyjien elämä niin hylkäsin kaikki kaverini ja aloin etsimään itselleni sopivan tasoista tuttavapiiriä. Turha sitä itseään on ahdistuttaa ja kateellisena katsoa toisten onnea. Parempi jättää se taakseen.