Mikä elämässäsi on paremmin nyt kuin 2v sitten?
Entä huonommin?
Mulla on parempi rahatilanne nyt ja olen löytänyt itselleni täydellisen duunin. Huonompaa on se, että olen sairastunut pitkäaikaisesti.
Kommentit (40)
paremmin: olen aloittanut liikunan, terveys on kohentunut
huonommin: elämä on yhtä kituuttamista, palkka pysynyt stabiilina mut ostovoima heikentyny
Uusi kylpyhuone ja pitkän haaveilun jälkeen ostin prätkän. Helpompi työ.
Ei mikään. Olen 2 vuotta lähempänä kuolemaa.
Rahaa on vähemmän, ystäviä on vähemmän, ulkonäköä on vähemmän ja kikkelikin on todennäköisesti kutistunut.
Huonommin parisuhde, rahatilanne ja kai vähän terveyskin jos uskaltautuisin lääkäriin tutkittavaksi.
En keksi mitään mikä olisi paremmin. Elämä junnaa samalla paikalla vuodesta toiseen. En edes muista mitä tapahtui minäkin vuonna, kun kaikki on niin toistensa toistoa.
Paremmin: ei mikään, Huonommin: Mies jätti perheensä ja otti baarista jonkun mua vanhemman ja rumemman naisen ihan vaan pannakseen.
2v sitten painoin n.118kg, olin masentunut, työtön ja sinkku. Nykyään painoa jäljellä 73kg, laihtumisen myötä löysin itsetuntoni ja pääsin takaisin työelämään, töistä löysin itselleni ihanan miehen, jonka lasta nyt odotan. Elämä hymyilee ja tultiin juuri Nightwishin keikalta :) Elämä on ihan superia!
Paremmin:minusta tuli äiti
Huonommin:kaikki läheiset kuolee
Edessä olevia vuosia Postin palveluksessa on vähemmän.
Paremmin: työpaikka, opiskelupaikka, omistusasunto, sukulaiset lähempänä, lapset helpompia ja parisuhde voi paremmin
Huonommin: vähemmän ystäviä, asutaan nykyään synnyinkaupungissani josta en kaupunkina oikein pidä
Paremmin se, että olen saanut opiskelut päätökseen. Huonommin rahatilanne.
Paremmin: Opinnot pidemmällä, itse asiassa jo melkein valmiit.
Huonommin: Suurempi epävarmuus taloustilanteesta, kun kohta opintotuki loppuu, eikä työpaikkaa tällä hetkellä ole.
Olen 30 kiloa kevyempi, paremmassa kunnossa ja itsevarmempi. Synnytyksen jälkeen itsetunto laski kun raskauskiloja oli kertynyt, elämä pyöri kotona neljän seinän sisällä vauvan ympärillä enkä päässyt oikein ihmisten ilmoille, mutta nyt olen taas alkanut nauttia elämästä.
Paremmin on se, että painan 30kg vähemmän.
Paremmin: opiskelupaikka on nyt paljon mieluisampi. olen myös itsevarmempi ja onnellisempi. Liikun enemmän.
Huonommin: rahatilanne. Opintotuet loppuu kesken enkä saanut edes kesätöitä. Lisäksi olen lihonut.
Ap lisää vielä että paremmassa kunnossa on myös hiuskuontalo, oon saanut kasvatettua sitä yli olkapäiden!
Olen nyt työtön, mutta tuhat kertaa onnellisempi, kun ei enää tarvitse käydä työssä erittäin huonosti johdetussa yt-firmassa. Ostin oman asunnon ja löysin elämäni miehen. Minulla on paljon vapaa-aikaa. Rahat on tiukalla ja töitä saisi jo löytyä!
Paremmin: Olen hoikempi, olen itsenäisempi, olen saanut enemmän seksiä, lapset on helpompia
Huonommin: Poltan enemmän tupakkaa
Paremmin: Oma koti jossa tarkoitus kasvattaa lapsi, opinnot loppusuoralla, parisuhde intohimoisempi, enemmän aikaa omille jutuille, lähemmät välit ystäviin(koska enemmän aikaa)
V*ttu ei mikään. Yhtä alamäkeä, omaa syytä kyllä, vaan mennyt. Onneks kohta ohi, toivottavasti.
Valitettavasti oikeastaan kaikki huonommin :D Itse vakavasti sairastunut, lemmikin sairaus pahentunut, työ ikävämpää, vähemmän ystäviä, vähäisinkin miesten kiinnostus minuun hävinnyt.