Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä elämässäsi on paremmin nyt kuin 2v sitten?

Vierailija
05.06.2015 |

Entä huonommin?

Mulla on parempi rahatilanne nyt ja olen löytänyt itselleni täydellisen duunin. Huonompaa on se, että olen sairastunut pitkäaikaisesti.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti oikeastaan kaikki huonommin :D Itse vakavasti sairastunut, lemmikin sairaus pahentunut, työ ikävämpää, vähemmän ystäviä, vähäisinkin miesten kiinnostus minuun hävinnyt.

Vierailija
2/40 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin: olen aloittanut liikunan, terveys on kohentunut

huonommin: elämä on yhtä kituuttamista, palkka pysynyt stabiilina mut ostovoima heikentyny

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kylpyhuone ja pitkän haaveilun jälkeen ostin prätkän. Helpompi työ.

Vierailija
4/40 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Olen 2 vuotta lähempänä kuolemaa.

Rahaa on vähemmän, ystäviä on vähemmän, ulkonäköä on vähemmän ja kikkelikin on todennäköisesti kutistunut.

Vierailija
5/40 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonommin parisuhde, rahatilanne ja kai vähän terveyskin jos uskaltautuisin lääkäriin tutkittavaksi.

En keksi mitään mikä olisi paremmin. Elämä junnaa samalla paikalla vuodesta toiseen. En edes muista mitä tapahtui minäkin vuonna, kun kaikki on niin toistensa toistoa.

Vierailija
6/40 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin: ei mikään, Huonommin: Mies jätti perheensä ja otti baarista jonkun mua vanhemman ja rumemman naisen ihan vaan pannakseen.

Vierailija
7/40 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v sitten painoin n.118kg, olin masentunut, työtön ja sinkku. Nykyään painoa jäljellä 73kg, laihtumisen myötä löysin itsetuntoni ja pääsin takaisin työelämään, töistä löysin itselleni ihanan miehen, jonka lasta nyt odotan. Elämä hymyilee ja tultiin juuri Nightwishin keikalta :) Elämä on ihan superia!

Vierailija
8/40 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin:minusta tuli äiti
Huonommin:kaikki läheiset kuolee

Vierailija
9/40 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä olevia vuosia Postin palveluksessa on vähemmän.

Vierailija
10/40 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin: työpaikka, opiskelupaikka, omistusasunto, sukulaiset lähempänä, lapset helpompia ja parisuhde voi paremmin

Huonommin: vähemmän ystäviä, asutaan nykyään synnyinkaupungissani josta en kaupunkina oikein pidä

Vierailija
11/40 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin se, että olen saanut opiskelut päätökseen. Huonommin rahatilanne.

Vierailija
12/40 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin: Opinnot pidemmällä, itse asiassa jo melkein valmiit.

Huonommin: Suurempi epävarmuus taloustilanteesta, kun kohta opintotuki loppuu, eikä työpaikkaa tällä hetkellä ole.

Vierailija
13/40 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 kiloa kevyempi, paremmassa kunnossa ja itsevarmempi. Synnytyksen jälkeen itsetunto laski kun raskauskiloja oli kertynyt, elämä pyöri kotona neljän seinän sisällä vauvan ympärillä enkä päässyt oikein ihmisten ilmoille, mutta nyt olen taas alkanut nauttia elämästä.

Vierailija
14/40 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin on se, että painan 30kg vähemmän.

Vierailija
15/40 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin: opiskelupaikka on nyt paljon mieluisampi. olen myös itsevarmempi ja onnellisempi. Liikun enemmän.

Huonommin: rahatilanne. Opintotuet loppuu kesken enkä saanut edes kesätöitä. Lisäksi olen lihonut.

Vierailija
16/40 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää vielä että paremmassa kunnossa on myös hiuskuontalo, oon saanut kasvatettua sitä yli olkapäiden!

Vierailija
17/40 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt työtön, mutta tuhat kertaa onnellisempi, kun ei enää tarvitse käydä työssä erittäin huonosti johdetussa yt-firmassa. Ostin oman asunnon ja löysin elämäni miehen. Minulla on paljon vapaa-aikaa. Rahat on tiukalla ja töitä saisi jo löytyä!

Vierailija
18/40 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin: Olen hoikempi, olen itsenäisempi, olen saanut enemmän seksiä, lapset on helpompia
Huonommin: Poltan enemmän tupakkaa

Vierailija
19/40 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin: Oma koti jossa tarkoitus kasvattaa lapsi, opinnot loppusuoralla, parisuhde intohimoisempi, enemmän aikaa omille jutuille, lähemmät välit ystäviin(koska enemmän aikaa)

Vierailija
20/40 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu ei mikään. Yhtä alamäkeä, omaa syytä kyllä, vaan mennyt. Onneks kohta ohi, toivottavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän