Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi kamalin vaate?

Vierailija
05.06.2015 |

Hän pitää, sä vihaat, mikä vaate?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Sukulaisilta ja kavereilta lahjaksi saadut huumoribokserit.

Vierailija
2/29 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla ne kuluneet helvetin rumat verkkarit ja alushousut, oikein mummomalliset vaalean ruskeat oksettavat haluntappajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytiin n. 10 vuotta sitten kamala riita (jonka aihetta en enää muista), jonka tuoksinassa leikkasin silpuksi miehen lempivastteen eli vaaleanlilat ulkoiluhousut, joiden vuoren hän oli poistanut kun se oli revennyt. Eli nämä housut olivat siirtyneet sisäkäyttöön kun niissä ei ollut vuorta enää. Mies aina töiden jälkeen tunki nämä ex-ulkoiluhousut päälleen... Niissä oli polvessa reikä ja ne kahisivat edelleen oudosti vaikka kangas oli kulunut pehmeäksi.

En ole ylpeä itsestäni kun leikkasin ne housut. Mies yritti korjata niitä vielä parsimalla, mutta ennakoivasti olin piilottanut muutamat housunsuikaleet ettei palapeliä enää voi saada kasaan. 

Rip vaaleanlilar byysat. 

Vierailija
4/29 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Ikivanhoja kamalia epäsopivia rötkyjä. Rahasta ei uusien vaatteiden hankinta ole kiinni.

Väittää viihtyvänsä niissä. Mua hävettää käydä missään hänen kanssaan. Mikään ehdottamani tai ostamani vaate ei kelpaa herralle.

Vierailija
5/29 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkatakki. Kyseessä alle 30v mies. Ihan järkyttävän hirveä. Myös 15v vanhat lenkkarit löytyy, ihan tallotut ja rumat. "Ihan hyvät vielä".

Vierailija
6/29 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on vanhoja ällöttäviä boksereita, jotka ovat revenneet vyötärönauhan alta tai pallien kohdalta. Sieltä repeämästä tursuaa sitten karvatuppo, hyi hitto. :D Hänellä on myös pari omituista hupparia, jotka ovat noin 2-3 kokoa liian isoja, mutta hihat ovat aivan liian lyhyet. Mies on muuten hoikka, mutta noissa huppareissa hän näyttää kummalliselta plussapallolta.

Vierailija
7/29 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on yhdet kalsarit, joissa on pallien kohdalla reikä. Ei kuulemma halua vielä luopua niistä, vaikka pallit pullahtaa ulos tämän tästä. No, ainakin tuuletus toimii.

Vierailija
8/29 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virttyneet harmahtaviksi kulahtaneet siniset kalsarit, joissa polvet ja persaus venyneet lerpuiksi ja melkein läpinäkyviksi. Niissä hengailee kotona talvisin. Sillä niitä vielä kaksin kappalein :D Kamalaa

Vierailija
9/29 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:51"]Vaimolla ne kuluneet helvetin rumat verkkarit ja alushousut, oikein mummomalliset vaalean ruskeat oksettavat haluntappajat.
[/quote]

Kulta?

Vierailija
10/29 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mistä alkaisin.....

Vierailija
11/29 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/29 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis, eikä muuten pidä.

Vierailija
13/29 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä, on kaapissa kuriositeettina: Nahkapala-liivi! Palat eri väreissä! Aivan loistava vaate. :D Mut ei tod sovi sille enää, näyttäisi juntilta setämieheltä se päällä.

Vierailija
14/29 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oksennusta muistuttava vihreä-ruskearaidallinen nukkaneule hyi

Vierailija
15/29 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa peltipaita. Toivon sen tuhoutuvan.

Vierailija
16/29 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikäset sukat.

Vierailija
17/29 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on yksi semmoinen sinapin keltainen/ruskea paita. Mä en ymmärrä miten se onkaan ikinä sen hankkinut. Miten kelleen voi tulla mieleen, että tuo paita on hyvä ostos?

Mä kun meillä pääasiassa pesen pyykit, niin hirveen usein unohdan pestä sen. Saattaa viikkojakin lojua pyykissä. Ihan vahingossa.

Kun ei kuitenkaan halua olla se nainen, joka päättää miehensä pukeutumisesta. 20 vuoteen ei ole tarvinnut sen vaatteita miettiä, mutta nyt.. Mikä sitä vaivaa?

Vierailija
18/29 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paita, jossa lukee: "Ryssät alas, palauttakaa Karjala!"
Koska mies on sammunut, ajattelin polttaa paidan. Laitan sitten miehen vatsalle lapun: "hei, poltin Karjala-paitasi. terkuin vaimo"

Vierailija
19/29 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi liian lyhyt tyköistuva t-paita. Tykkää että se tuntuu kivalta päällä. Paitsi että puoli selkää näkyy kun kumartuu. Piilotin sen, ei oo ehkä kuukauteen muistanut koko paitaa. Taidan työntää roskiin salaa.

Vierailija
20/29 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on liekkipaita! Ei se oikeesti ole sellanen, mutta jotenkin tykästynyt siihen yhteen paitaan :D en mä viitsi pois heittää, mutta kyllä se aina katoaa välillä pyykistä hetkeksi, kunnes mies taas sen löytää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä