Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää ikinä ala tapailla/jatka tapailua sellaisen miehen kanssa, joka on läheisissä väleissä exänsä kanssa

Vierailija
31.01.2022 |

Siitä ei seuraa mitään hyvää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin naiset hyväksyvät miehelle edes ystäviksi toisia naisia. Mustasukkaisuus vie aina naisissa voiton

Vierailija
2/7 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite tapailin miestä jonka exä/lasten äiti oli ”täysin hullu ämmä” ja olivat tekemisissä ”vain lasten asioissa”. Jännä juttu kun palasi yhteen tämän hullun exänsä kanssa ja siitti vielä yhden pennunkin lisää tälle. Että kannattaa välttää kaikkia joilla on exä 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuu nariseen kun jonkun vuoden kuluttua tappelet ex-miehesi kanssa jokaisesta lasten tapaamisesta. Tiikeri ei pääse raidoistaan.

Vierailija
4/7 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Iselläni ex on paras kaverini, ja miehen parikin eksää kuuluu kaveripiiriimme. Kaikki hyvissä väleissä. Mitään kiusauksia esim. pettää eksän kanssa ei taatusti ole, johan ne jutut on loppuun kokeiltu ja siinä mielessä toimimattomiksi todettu.

Vierailija
5/7 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ite tapailin miestä jonka exä/lasten äiti oli ”täysin hullu ämmä” ja olivat tekemisissä ”vain lasten asioissa”. Jännä juttu kun palasi yhteen tämän hullun exänsä kanssa ja siitti vielä yhden pennunkin lisää tälle. Että kannattaa välttää kaikkia joilla on exä 😀

Mitä laastarille muuta kuuluu?

Vierailija
6/7 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suht läheisissä väleissä eksän kanssa. Yleensä se olen minä, joka käskee sitä eksää kohtelemaan sitä nyksää paremmin.

Vierailija
7/7 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen exän kanssa väleissä, mutta mieluummin en olisi missään yhteyksissä. Olen kai senverran pakkomielteinen että edelleen muistuu ikäviä asioita mieleen ja mielialat dippailee.