Introvertit ovat yhtenä syynä jatkuviin koronarajoituksiin
Hehän täälläkin huutelevat rajoitusten perään, jotta heidän ei tarvitsisi nähdä ketään.
Kommentit (16)
Ihan varmasti käyvät THL:stä kahtomassa, mitä täällä huudetaan ja suosittavat hallitukselle rajoituksia sitten sen mukaan.
Osaan kyllä kieltäytyä treffeistä ilman koronaakin
T. Intro
Oliko Helsingin sulkukin heidän syytään? epäilen
Ei mun tarvitse nähdä muutenkaan ketään, sun logiikkasi ontuu.
Ennemmin syyttäisin ekstroverttejä kun he eivät pysty olemaan yksin kun on pakko nähdä ihmisiä että pääsee tauti leviään
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin syyttäisin ekstroverttejä kun he eivät pysty olemaan yksin kun on pakko nähdä ihmisiä että pääsee tauti leviään
JUURI NÄIN ! 👍
Teholla monta tajutonta introverttiä...
Vierailija kirjoitti:
Teholla monta tajutonta introverttiä...
Saisko dataa tälle huuhaalle? 😄
Korona on ainoa syy koronarajoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Korona on ainoa syy koronarajoituksiin.
Tauti ei pääsisi leviään ollenkaan jos ihmiset pystyisivät olemaan yksin eikä olisi pakko hakeutua muiden ihmisten seuraa
Maailma on aina pyörinyt ekstroverttien ja aamuvirkkujen ehdoilla, nyt kerrankin on edes introvertit saaneet elää mukavuusalueellaan! Harmi vaan että omassa firmassa on uusi tehtaanjohtaja joka liian virkaintoinen ja vaanii ihmisiä takaisin konttorille heti kun vähänkin voi vaikka etätyöt sujuu monella jopa paremmin.
Jokainen eläköön omalla tavallaan, introvertti tai extrovertti.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ekstrovertit tähän syynä on. Ne ei pysty paria viikkoa olemaan rauhassa kotonaan, kun pitää päästä bilettämään ja muuta paskaa. Mikäli tkään rajoitukset eivät ole vaikuttaneet inroverttien elämään yhtään mitenkään, eikä myöskään rajoitusten purkamaan Ben tule vaikuttamaan mitenkään.
En minä vaan ole mitään huudellut, mulle yksi lysti onko rajoituksia vai ei, ei vaikuta yhtään mun elämään.